Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Рудик Оксана Василівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Психологія)
(Психологія)
Рядок 6: Рядок 6:
 
===[[ІКТ у викладанні предметів Рудик О.В.|ІКТ у викладанні предметів]]===
 
===[[ІКТ у викладанні предметів Рудик О.В.|ІКТ у викладанні предметів]]===
  
===[[Психологія Рудик О.В.|Психологія]]===
+
 
 +
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
'''''Доброго дня, шановні колеги!'''''
 
'''''Доброго дня, шановні колеги!'''''
  
Рядок 27: Рядок 28:
  
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:36, 27 лютого 2017 (EET)
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:36, 27 лютого 2017 (EET)
 +
 +
==== Індивідуальні заняття ====
 +
 +
 +
 +
==== Консультації ====
 +
 +
 +
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 +
 +
 +
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
  
 
===[[Педагогічна інноватика Рудик О.В.|Педагогічна інноватика]]===
 
===[[Педагогічна інноватика Рудик О.В.|Педагогічна інноватика]]===

Версія за 14:03, 28 лютого 2017

Соціально-гуманітарний кредитний модуль

Професійно-орієнтований кредитний модуль

Теорія та методика фахової дисципліни

ІКТ у викладанні предметів

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!

Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).

Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).


Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.

1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [14, с. 18-19].

2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [14, с. 19].

3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?

Дякую за відповіді!

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:36, 27 лютого 2017 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю

Педагогічна інноватика