Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Усікова Любов Василівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 7: Рядок 7:
 
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:59, 19 січня 2015 (EET)
 
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:59, 19 січня 2015 (EET)
  
==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль ПІБ|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]==
+
==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль Усікова Л.В.|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]==
  
 
==Професійно-орієнтований кредитний модуль==
 
==Професійно-орієнтований кредитний модуль==
===[[Теорія та методика фахової дисципліни ПІБ|Теорія та методика фахової дисципліни]]===
+
===[[Теорія та методика фахової дисципліни Усікова Л.В.|Теорія та методика фахової дисципліни]]===
  
===[[ІКТ у викладанні предметів ПІБ|ІКТ у викладанні предметів]]===
+
===[[ІКТ у викладанні предметів Усікова Л.В.|ІКТ у викладанні предметів]]===
  
===[[Психологія ПІБ|Психологія]]===
+
===[[Психологія Усікова Л.В.|Психологія]]===
  
===[[Педагогічна інноватика ПІБ|Педагогічна інноватика]]===
+
===[[Педагогічна інноватика Усікова Л.В.|Педагогічна інноватика]]===

Версія за 17:20, 19 січня 2015

Соціально-гуманітарний кредитний модуль

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня,Любов Василівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:59, 19 січня 2015 (EET)

Соціально-гуманітарний кредитний модуль

Професійно-орієнтований кредитний модуль

Теорія та методика фахової дисципліни

ІКТ у викладанні предметів

Психологія

Педагогічна інноватика