Обговорення користувача:Шаванов Сергій Валентинович

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 13:23, 21 вересня 2015, створена Шаванов Сергій Валентинович (обговореннявнесок) (Створена сторінка: ===Психологія=== '''Шановні колеги!''' Нагадуємо, що відповіді на питання та практичні робо...)

(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

Психологія

Шановні колеги! Нагадуємо, що відповіді на питання та практичні роботи Ви виконуєте на своїй сторінці Обговорення у відповідному розділі. На сторінці викладача Ви тільки ознайомлюєтеся з матеріалами.--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ СОІППО (обговорення) 14:46, 27 травня 2014 (EEST)

Інтерактивні практичні заняття

Шановні колеги, пропоную вам переглянути:

  • лекцію № 1 за темою: "Провідна діяльність підлітків". Для цього перейдіть за посиланням;
  • лекцію № 2 за темою: "Психологічні новоутворення та мотивація підлітків". Для цього перейдіть за посиланням;
  • лекцію № 3 за темою: "Пізнавальний розвиток у підлітковому віці". Для цього перейдіть за посиланням;
  • лекцію № 4 за темою: "Особливості характеру підлітків". Для цього перейдіть за посиланням.

А тепер опрацюйте матеріал спецкурсів:

  • спецкурс № 1 за темою: "Психологія виховання і самовиховання".Для цього перейдіть за посиланням;
  • спецкурс № 2 за темою: "Психологія обдарованих учнів".Для цього перейдіть за посиланням.


Отримайте задоволення від виконання практичних робіт:

  • Практична робота № 1.

Тема: актуальні питання психології в роботі вчителя.

Мета: розвинути уявлення про психологічні фактори підвищення ефективності в роботі педагога.

Завдання №1. Опишіть, як Ви розумієте, що собою являє психологічна компетентність вчителя?

Завдання №2. Опишіть основні складові психологічної майстерності сучасного вчителя.

Завдання №3. Складіть програму власного психологічного самовдосконалення.

Інформаційні джерела

  1. Кутішенко В. П. Вікова та педагогічна психологія : Навчальний посібник. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 128 с.
  2. Орлов Ю.М. Восхождение к индивидуальности : Кн. для учителя. – М. : Просвещение, 1991. — 287 с.
  3. Поліщук В.М. Вікова та педагогічна психологія.- Суми : Університетська книга, 2005.- 230 с.
  4. Практическая психология для учителей и родителей / Под ред. Тутушкиной М.К.- СПб. : Флинта, 1997.- 375 с.
  5. Савчин М.В. Педагогічна психологія: Навчальний посібник. - К. : Академвидав, 2007. – 424 с.

ВІДПОВІДІ

До завдання №1

Психологічна компетентність - сукупність якостей особистості, які зумовлюються високий рівнень психолого-педагогічної підготовленості і забезпечують високий рівень самоорганізації професійної педагогічної діяльності --Савченко Зоя Павлівна (обговорення) 15:45, 19 березня 2015 (EET)

До завдання №2 Основні складові психологічної майстерності сучасного вчителя:

моральні якості,

комунікативні якості,

вольові якості,

інтелектуальні якості,

психологічна грамотність,

психологічна компетентність,

психологічна готовність вчителя до праці,

когнітивність,

зріла психологічна культура --Савченко Зоя Павлівна (обговорення) 16:44, 19 березня 2015 (EET)

До завдання №3 Програма власного психологічного самовдосконалення


  • Практична робота № 2.

Тема: психологія навчання й виховання підлітків.

Мета: розвинути уявлення про ефективну діяльність педагога з учнями підліткового віку.

Завдання №1. Проаналізуйте психологічні особливості навчання і виховання учнів підліткового віку.

Завдання №2. Опишіть досвід власної роботи з важковиховуваними учнями.

Завдання №3. З представниками яких типів акцентуацій характеру підлітків Вам найбільш важко працювати? Опишіть конкретні випадки ускладненої взаємодії. Інформаційні джерела

  1. Кутішенко В. П. Вікова та педагогічна психологія: Навчальний посібник. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 128 с.
  2. Лосева В., Луньков О. Психосексуальное розвитие ребенка. - М. : Астрель, 1995. - 286 с.
  3. Орлов Ю.М. Восхождение к индивидуальности: Кн. для учителя. – М. : Просвещение, 1991. — 287 с.
  4. Поліщук В.М. Вікова та педагогічна психологія.- Суми : Університетська книга, 2005.- 230 с.
  5. Практическая психология для учителей и родителей / Под ред. Тутушкиной М.К.- СПб. : Флинта, 1997.- 375 с.
  6. Савчин М.В. Педагогічна психологія: Навчальний посібник. - К. : Академвидав, 2007. – 424 с.
  • Практична робота № 3.

Тема: психологія навчання й виховання обдарованих учнів.

Мета: розвинути уявлення про діяльність педагога з обдарованими учнями.

Завдання №1. Проаналізуйте психологічні особливості навчання і виховання обдарованих учнів.

Завдання №2. Опишіть досвід власної роботи з обдарованими учнями.

Інформаційні джерела

  1. Одаренные дети. - М. : Прогресс,1991.
  2. Пономарев Я.А. Психология творчества. - М. : Педагогика, 1976.
  3. Психология одаренности детей и подростков / Под ред. Н.С.Лейтеса. - М. : Издательский центр «Академия», 1996.
  4. Савенков А.И. Одаренный ребенок в массовой школе. - М. : Сентябрь, 2001.
  5. Циганкова Е. Як тобі живеться, обдарована дитина // Психолог. - Травень 18-19, 2003. -С.33-37.

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Тематична дискусія на сторінці Проблеми сучасного уроку біології у Вашому розділі. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ СОІППО (обговорення) 14:35, 27 травня 2014 (EEST)


Проведення та перевірка модульного контролю

Назвіть та обгрунтуйте основні соціально-психологічні фактори ефективного навчання на уроках хімії?--Шаванов Сергій Валентинович (обговорення) 11:53, 28 травня 2014 (EEST)