Відмінності між версіями «Особливості оцінювання з історії та суспільних дисциплін в сучасних умовах реформування вищої та професійно - технічної освіти»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: == Соціально-гуманітарний модуль == ===Вивчаємо джерела=== ===Обговорюємо=== ===Підводимо пі...)
 
(Обговорюємо)
 
(не показано одну проміжну версію цього учасника)
Рядок 27: Рядок 27:
  
 
===Обговорюємо===
 
===Обговорюємо===
 +
Доброго дня, шановні колеги!
 +
Сьогодні з 14.00 до 17.00  у нас тематична дискусія. Запрошую Вас, розглянувши запропоновані джерела обговорити питання щодо необхідності та специфіки оцінювання з суспільних дисциплін у ВНЗ та ПТНЗ. Як на мене, то таке оцінювання повинно зводитись до залікової системи, незалежно дифіренційовані заліки чи ні та обвязково повинні бути зараховані самостійні роботи студентів. А як вважаєте Ви? Відповідь обгрунтуйте. --[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 14:07, 27 лютого 2015 (EEST)
  
 
===Підводимо підсумки===
 
===Підводимо підсумки===
 
 
  
 
== ІКТ у викладанні предметів ==
 
== ІКТ у викладанні предметів ==

Поточна версія на 21:32, 6 травня 2015

Соціально-гуманітарний модуль

Вивчаємо джерела

Обговорюємо

Підводимо підсумки

Методика викладання історії

Вивчаємо джерела

  • УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАИНЫ № 344/2013 О Национальной стратегии развития образования в Украине на период до 2021 года // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://www.president.gov.ua/ru/documents/15828.html?PrintVersion
  • Указ Президента України Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
  • Десятов Д.Л. Нова навчальна програма з історії: стратегічні перспективи та вимоги до організації уроку історії // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://historymoippo.blogspot.com/2013/04/blog-post.html

Обговорюємо

Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні з 14.00 до 17.00 у нас тематична дискусія. Запрошую Вас, розглянувши запропоновані джерела обговорити питання щодо необхідності та специфіки оцінювання з суспільних дисциплін у ВНЗ та ПТНЗ. Як на мене, то таке оцінювання повинно зводитись до залікової системи, незалежно дифіренційовані заліки чи ні та обвязково повинні бути зараховані самостійні роботи студентів. А як вважаєте Ви? Відповідь обгрунтуйте. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 14:07, 27 лютого 2015 (EEST)

Підводимо підсумки

ІКТ у викладанні предметів

Вивчаємо джерела

Обговорюємо

Підводимо підсумки

Педагогічна інноватика

Вивчаємо джерела

  • Дичківська І.М.Інноваційні педагогічні технології. Підручник/І.М.Дичківська.-2-ге вид., доповн.-К.,2012.-С.17-56.
  • Методичний порадник:форми і методи навчання/ Автор-укладач Б.О.Житник.-Х.:Вид.група "Основа",2005.-128с.

Обговорюємо

Підводимо підсумки

Психологія

Вивчаємо джерела

Обговорюємо

Підводимо підсумки