Особливості оцінювання з історії та суспільних дисциплін в сучасних умовах реформування вищої та професійно - технічної освіти

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 21:27, 6 травня 2015, створена Луценко Світлана Миколаївна (обговореннявнесок) (Створена сторінка: == Соціально-гуманітарний модуль == ===Вивчаємо джерела=== ===Обговорюємо=== ===Підводимо пі...)

(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

Соціально-гуманітарний модуль

Вивчаємо джерела

Обговорюємо

Підводимо підсумки

Методика викладання історії

Вивчаємо джерела

  • УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАИНЫ № 344/2013 О Национальной стратегии развития образования в Украине на период до 2021 года // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://www.president.gov.ua/ru/documents/15828.html?PrintVersion
  • Указ Президента України Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
  • Десятов Д.Л. Нова навчальна програма з історії: стратегічні перспективи та вимоги до організації уроку історії // [Електронний ресурс] Доступ до матеріалу:http://historymoippo.blogspot.com/2013/04/blog-post.html

Обговорюємо

Підводимо підсумки

ІКТ у викладанні предметів

Вивчаємо джерела

Обговорюємо

Підводимо підсумки

Педагогічна інноватика

Вивчаємо джерела

  • Дичківська І.М.Інноваційні педагогічні технології. Підручник/І.М.Дичківська.-2-ге вид., доповн.-К.,2012.-С.17-56.
  • Методичний порадник:форми і методи навчання/ Автор-укладач Б.О.Житник.-Х.:Вид.група "Основа",2005.-128с.

Обговорюємо

Підводимо підсумки

Психологія

Вивчаємо джерела

Обговорюємо

Підводимо підсумки