Відмінності між версіями «Пам’ятник трамваю»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Джерела)
(Автор статті(посилання на сторінку користувача))
 
(не показано одну проміжну версію цього учасника)
Рядок 24: Рядок 24:
  
 
==Посилання==
 
==Посилання==
 +
[http://konotop.in.ua/turistichn-ts-kavinki-m-sta Туристичні цікавинки міста Конотопа. Пам’ятник Конотопському трамваю]
 +
 +
[http://wikimapia.org/19502553/uk/%D0%9F%D0%B0%D0%BC%E2%80%99%D1%8F%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D1%8E wikimapia. Пам’ятник трамваю (Конотоп)]
 +
 +
[http://ukrainaincognita.com/palatsy-ta-sadyby/konotop-konotopskyi-tramvai-konotopska-vidma-ta-konotopska-bytva Сайт "Україна Інкогніта". Конотоп. Конотопський трамвай, конотопська відьма та конотопська битва]
  
 
==Автор статті(''посилання на сторінку користувача'')==
 
==Автор статті(''посилання на сторінку користувача'')==
 +
[[Користувач:Карпенко Ірина Михайлівна|Карпенко Ірина Михайлівна]]

Поточна версія на 14:11, 25 лютого 2015


Повна наза пам'ятки історії та культури

Пам’ятник Конотопському трамваю

Місцезнаходження

Пам'ятник знаходиться у м.Конотоп Сумської області, на перехресті вул.Клубної та вул.Успенсько-Троїцької

Опис

Даний пам’ятник являє собою справжній металевий трамвайний вагон моделі 71-605 для перевезення пасажирів КТМ-55. Вагон зроблений на Усть –Катавському вагонобудівному заводі імені С.М.Кирова Челябінської області. Вагон вміщує 35 сидячих місць, 88 стоячих. Довжина вагону -15,094 м, ширина -2,562 м, висота по кузову - 3,128 м. Вага – 18,65 т. Вагон встановлений на рейках, піднятих на земельний постамент.

Історія

Сьогодні трамвай вважають символом Конотопу, а розпочалось будівництво перших 4 км лінії від залізничного вокзалу до заводу «Червоний металіст» 24 квітня 1949 року методом народної будови.Керував будівництвом міський штаб по спорудженню трамваю на чолі з першим секретарем МК КПУ Хижняком І.А.Перші два трамвайні вагончики приїхали до Конотопа із Москви, а туди вони потрапили у вигляді військової контрибуції із Німеччини. Рада Міністрів СРСР постановою від 13 жовтня 1949 р. схвалила спорудження трамваю в Конотопі. 21 грудня 1949 в урочистій обстановці після багатолюдного мітингу було відкрито трамвайний рух в Конотопі по маршруту «Вокзал – Будинок Рад – Військкомат - площа Конотопських дивізій». Довжина трамвайної лінії не перевищувала 3,5 км. Перший трамвай КТВ-55 був 2 кабінний і вміщував 36-40 пасажирів. На кінець 1950 р. на лінії курсувало 5 моторних вагонів, які перевезли за 1950 рік 2 млн.727 тис. пасажирів. У 1959 році довжина трамвайної колії становила вже 10 км. Трамвай став з того часу масовим видом транспорту. Було закладено нове трамвайне управління в районі мікрорайону «Сім вітрів». У 1980-1982 рр. прокладені перші кілометри другої колії. Служба рухомого складу становила 36 вагонів типу КТМ-5 МЗ. За 1981-1985 рр. перевезено 72 млн. пасажирів. Зараз довжина трамвайної лінії досягла 27,8 км. Трамвайний парк налічує 18 вагонів, які діють на 3 маршрутах. У Конотопському трамвайному депо зараз працюють 200 працівників, серед них 30 водіїв.

Пам’ятник конотопському трамваю був урочисто відкритий 1 червня 2004 року.

Фотогалерея

Konotop tramwai.jpg
Konotop tramwai1.jpg

Джерела

Посилання

Туристичні цікавинки міста Конотопа. Пам’ятник Конотопському трамваю

wikimapia. Пам’ятник трамваю (Конотоп)

Сайт "Україна Інкогніта". Конотоп. Конотопський трамвай, конотопська відьма та конотопська битва

Автор статті(посилання на сторінку користувача)

Карпенко Ірина Михайлівна