Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Биков В.І.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Проведення та перевірка модульного контролю)
(Проведення та перевірка модульного контролю)
Рядок 71: Рядок 71:
 
*д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.
 
*д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.
  
1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :
 
  
а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів;
 
б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;
 
в) організації індивідуального навчання;
 
*г) всі відповіді правильні;
 
 
д) правильна відповідь відсутня.
 
2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):
 
 
а)
 
б) ініціативність та активність;
 
в) високі пізнавальні мотиви;
 
г) уміння планувати й організовувати діяльність;
 
д) критичне мислення.
 
3. Педагогічна технологія – це:
 
 
а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти;
 
б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів;
 
в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;
 
*г) всі відповіді правильні;
 
 
д) правильна відповідь відсутня.
 
4. Інноваційний процес в освіті характеризується як:
 
 
а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти;
 
б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання;
 
в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;
 
*г) усі відповіді вірні. 5. Інтерактивними методами навчання є:
 
 
а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті;
 
б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення;
 
в) самостійна робота учня;
 
*г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;
 
 
д) всі відповіді правильні.
 
6. Сутність дослідницького методу навчання у тому, що: *а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;
 
 
б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання;
 
в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання;
 
г) всі відповіді правильні;
 
д) правильна відповідь відсутня.
 
7. Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):
 
 
а) зацікавлення змістом навчального матеріалу;
 
б) зацікавлення процесом навчання;
 
в) включення учнів у творчу діяльність;
 
г) постановка проблемної задачі;
 
д)
 
8. У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:
 
 
а) у знаннях закономірностей розвитку особистості;
 
б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
 
*в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;
 
 
г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь
 
д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.
 
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 14:16, 26 листопада 2015 (EET)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 14:16, 26 листопада 2015 (EET)

Версія за 15:22, 26 листопада 2015

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день, шановні колеги! Вітаю з початком нового навчального року! Здоров'я, щастя, здійснення бажань, впевненості у своїх силах!

Сьогодні ми розпочинаємо наші заняття в цьому навчальному році. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 13:06, 2 вересня 2015 (EEST)


Добрий день! Продовжуємо працювати. Прочитайте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:49, 9 вересня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете тему та завдання індивідуального заняття. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:21, 11 вересня 2015 (EEST)

Консультації

Тема консультації: "Особливості впровадження педагогічних технологій у навчальнл-виховний процес ЗНЗ"--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:07, 20 жовтня 2015 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю

Дайте відповідь на тестові питання:

1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :

  • а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів;
  • б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;
  • в) організації індивідуального навчання;
  • г) всі відповіді правильні;
  • д) правильна відповідь відсутня.

2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):

  • а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію;
  • б) ініціативність та активність;
  • в) високі пізнавальні мотиви;
  • г) уміння планувати й організовувати діяльність;
  • д) критичне мислення.

3. Педагогічна технологія – це:

  • а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти;
  • б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів;
  • в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;
  • г) всі відповіді правильні;
  • д) правильна відповідь відсутня.

4. Інноваційний процес в освіті характеризується як:

  • а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти;
  • б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання;
  • в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;
  • г) усі відповіді вірні.

5. Інтерактивними методами навчання є:

  • а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті;
  • б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення;
  • в) самостійна робота учня;
  • г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;
  • д) всі відповіді правильні.

6. Сутність дослідницького методу навчання у тому, що:

  • а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;
  • б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання;
  • в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання;
  • г) всі відповіді правильні;
  • д) правильна відповідь відсутня.

7. Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):

  • а) зацікавлення змістом навчального матеріалу;
  • б) зацікавлення процесом навчання;
  • в) включення учнів у творчу діяльність;
  • г) постановка проблемної задачі;
  • д) пред‘явлення дидактичних вимог;

8. У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:

  • а) у знаннях закономірностей розвитку особистості;
  • б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
  • в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;
  • г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь
  • д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.


--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 14:16, 26 листопада 2015 (EET)