Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Бурсов С.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Проведення та перевірка модульного контролю)
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
 
(не показані 3 проміжні версії цього учасника)
Рядок 6: Рядок 6:
  
 
*У чому суть технологічності в освіті?
 
*У чому суть технологічності в освіті?
 +
Відповідь: Технологічний підхід в освіті дозволяє організовувати навчально-виробничий процес на якісно новому рівні ефективності, оптимальності та наукомісткості. Технологія навчання має такі переваги: Основою навчання є чітке визначення кінцевої мети. У традиційній педагогіці проблема цілей не є ведучою, тоді як у технології ціль розглядається як центральний компонент, який дозволяє точно визначити ступінь її досягнення. Діагностично поставлена мета при технологічному підході до навчання дозволяє розробити адекватні методи навчання та контролю. Технологія дозволяє звести до мінімуму ситуації, коли педагог змушений переходити до педагогічних експромтів у пошуку оптимальних варіантів навчання.--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 21:04, 24 жовтня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:42, 26 квітня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:42, 26 квітня 2017 (EEST)
  
Рядок 12: Рядок 13:
  
 
*Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
 
*Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
 +
відповідь: Проаналізувавши різні підходи до визначення поняття «педагогічні технології», можна визначити їх як дидактично організовані способи засвоєння навчального матеріалу. Борис Ліхачов: педагогічна технологія - це сукупність психолого-педагогічних установок, що визначають спеціальний набір і поєднання форм, методів, способів, прийомів навчання, виховних засобів; організаційно-методичний інструментарій педагогічного процесу. Ігор Волков: педагогічна технологія - це опис системи дій учителя та учнів, які слід виконувати для оптимальної реалізації навчального процесу. П. Москаленко: педагогічна технологія - це послідовний (системно представлений) ряд вказівок, діяльностей і операцій моделювання, реалізації діагностики ефективності, корекції процесу навчання або виховання. Володимир Беспалько: педагогічна технологія - це проект певної педагогічної системи, що реалізується на практиці, це змістова техніка реалізації навчально-виховного процесу. Асоціація з педагогічних комунікацій і технологій США: педагогічна технологія - це комплексний, інтегрований процес, який включає людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем, що охоплюють основні аспекти засвоєння знань. «Глосарій термінів з технологій освіти»: педагогічна технологія - це системний метод створення, застосування і визначення всього процесу викладання та засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів та їх взаємодії, завдання якого — оптимізація форм освіти. Спільним в усіх визначеннях є спрямування педагогічної технології на підвищення ефективності навчального процесу, що гарантує досягнення запланованих результатів навчання. Ще можна виділити декілька підходів до тлумачення значення поняття "педагогічна технологія": Скіннер Б.: систематичний спосіб програмування, реалізації та оцінки навчального процесу на основі досліджень в освіті, з метою підвищення ефективності навчання. Ламсдейн А.: забезпечення навчальними машинами та технікою для поліпшення процесу навчання. Вулман М.: цілеспрямоване використання, в комплексі або окремо, предметів, прийомів, засобів, подій або відносин для підвищення ефективності навчального процесу. Міжнародний щорічник по технології освіти: дослідження з метою виявити принципи і розробити прийоми оптимізації освітнього процесу шляхом аналізу факторів, що підвищують освітню ефективність. Дмитрик І.С.: система педагогічних знань, необхідних вчителю для вирішення стратегічних, тактичних, а так само процедурних завдань у ході організації навчального процесу. Підкасистий П.І.: новий напрям у педагогічній науці, яке займається конструюванням оптимальних навчальних систем, проектуванням навчальних процесів. Монахов В.М.: продумана у всіх деталях модель спільної педагогічної діяльності з проектування, організації та проведення навчального процесу з безумовним забезпеченням комп'ютерних умов для учнів. Фокін Ю.Г.: прикладна педагогічна наука, що вивчає закономірності і способи перетворення положень теорії навчання і вимог програми навчальної дисципліни в процесуальні рекомендації викладачеві. На мою думку,одним із найвдаліших тлумачень, яке всебічно розкриває суть поняття "педагогічна технологія", було запропоноване Подласим І.П. Він дав наступне визначення: педагогічна технологія - це пов'язані в одне ціле методи, форми, засоби, способи та матеріальні ресурси і т.д., забезпечують досягнення мети; технологія - це все, що знаходиться між метою і результатом.--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 21:04, 24 жовтня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 15:35, 16 травня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 15:35, 16 травня 2017 (EEST)
  
Рядок 18: Рядок 20:
  
 
*Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання".
 
*Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання".
 +
відповідь: Педагогічна технологія - це системний метод створення, застосування та визначення процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів та їх взаємодії, що ставить своїм завданням оптимізацію форм освіти. Освітня технологія - це модель оптимальної спільної діяльності вчителя та учня, спрямована на реалізацію навчального процесу з обов'язковою вимогою: забезпечення комфортних умов викладання і навчання; орієнтація на особистість учня. Технологія навчання — це шлях освоєння конкретного навчального матеріалу в межах предмета, теми, питання. У сучасній українській школі використовують як традиційні технології навчання (пояснювально-ілюстративна, проблемна, програмована, диференційована та ін.), так і нові технології навчання (особистісно-орієнтована, групова, розвивальна, технологія формування творчої особистості, технологія навчання як дослідження, модульно-рейтингова, нові інформаційні технології).--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 21:04, 24 жовтня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 18:14, 16 травня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 18:14, 16 травня 2017 (EEST)
  
 
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
 
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
  
*Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 19:29, 19 травня 2017 (EEST)
+
*Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?--
 +
Відповідь: Так.--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 21:04, 24 жовтня 2017 (EEST)
 +
[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 19:29, 19 травня 2017 (EEST)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття.
 
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття.
 
Завдання № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
 
Завдання № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
 +
-відповідь: У технології більше представлені компоненти мети, а також процесуальні компоненти, у методиці — змістова, якісна та варіативна частини. Технології навчання будь-якої дисципліни відрізняються від окремих методик вищим ступенем узагальнення, ширшим діапазоном застосування, чіткістю формулювання мети, її діагностичністю, глибшою теоретичною розробленістю, вищим рівнем системного проектування, регламентації, алгоритмізації тощо. Методика навчання — сукупність правил, прийомів і засобів, за допомогою яких передається багаторічний досвід від одного покоління до іншого і формується новий життєвий досвід людей.--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 21:06, 24 жовтня 2017 (EEST)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
Рядок 41: Рядок 47:
  
 
*Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
 
*Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
 
+
саморозвиток вчителя і --[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 21:31, 24 жовтня 2017 (EEST)розвиток учнів
 
*Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
 
*Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
 
+
запроваджую новітні технологіі на кожному уроці--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 21:31, 24 жовтня 2017 (EEST)
 
*Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
 
*Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
-
+
-підтримую усіх педагогів новаторів--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 21:23, 24 жовтня 2017 (EEST)
 
-[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 20:03, 22 травня 2017 (EEST
 
-[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 20:03, 22 травня 2017 (EEST
  
Рядок 53: Рядок 59:
 
Добрий день, шановні колеги!
 
Добрий день, шановні колеги!
 
Пропоную для обговорення на інтернет-семінарі тему "Використання на заняттях з історії локальних педагогічних інновацій" (наприклад: мозковий штурм, метод дискусії, робота в групі, метод проектів, інтерактивні методи тощо) Чи часто ви застосовуєте їх на практиці? В чому переваги таких інновацій?
 
Пропоную для обговорення на інтернет-семінарі тему "Використання на заняттях з історії локальних педагогічних інновацій" (наприклад: мозковий штурм, метод дискусії, робота в групі, метод проектів, інтерактивні методи тощо) Чи часто ви застосовуєте їх на практиці? В чому переваги таких інновацій?
Будь-ласка, долучайтесь до дискусії.
+
Будь-ласка, долучайтесь до дискусії. застосовую такі методи дискусій ідівідуальна робота робота в группах --[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 21:31, 24 жовтня 2017 (EEST)
 
Також нагадую вам, що навчання скоро добігає кінця, отже прошу вас вчасно виконати всі завдання.На моїй сторіночці  ви знайдете необхідну для цього інформацію. --[[Користувач:Клочко Оксана Миколаївна|Клочко Оксана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Клочко Оксана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 26 вересня 2017 (EEST)
 
Також нагадую вам, що навчання скоро добігає кінця, отже прошу вас вчасно виконати всі завдання.На моїй сторіночці  ви знайдете необхідну для цього інформацію. --[[Користувач:Клочко Оксана Миколаївна|Клочко Оксана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Клочко Оксана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 26 вересня 2017 (EEST)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
[https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScpCbMlPPvID6R79L7jGoukQUfMIZjw1GrcvyBXfDGKSV6UFg/viewform Питання для закріплення з навчальної дисципліни "Педагогічна інноватика"]--[[Користувач:Клочко Оксана Миколаївна|Клочко Оксана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Клочко Оксана Миколаївна|обговорення]]) 12:46, 12 жовтня 2017 (EEST)
 
[https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScpCbMlPPvID6R79L7jGoukQUfMIZjw1GrcvyBXfDGKSV6UFg/viewform Питання для закріплення з навчальної дисципліни "Педагогічна інноватика"]--[[Користувач:Клочко Оксана Миколаївна|Клочко Оксана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Клочко Оксана Миколаївна|обговорення]]) 12:46, 12 жовтня 2017 (EEST)

Поточна версія на 21:35, 24 жовтня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день!

Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

Відповідь: Технологічний підхід в освіті дозволяє організовувати навчально-виробничий процес на якісно новому рівні ефективності, оптимальності та наукомісткості. Технологія навчання має такі переваги: Основою навчання є чітке визначення кінцевої мети. У традиційній педагогіці проблема цілей не є ведучою, тоді як у технології ціль розглядається як центральний компонент, який дозволяє точно визначити ступінь її досягнення. Діагностично поставлена мета при технологічному підході до навчання дозволяє розробити адекватні методи навчання та контролю. Технологія дозволяє звести до мінімуму ситуації, коли педагог змушений переходити до педагогічних експромтів у пошуку оптимальних варіантів навчання.--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 21:04, 24 жовтня 2017 (EEST) --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:42, 26 квітня 2017 (EEST)


Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".

відповідь: Проаналізувавши різні підходи до визначення поняття «педагогічні технології», можна визначити їх як дидактично організовані способи засвоєння навчального матеріалу. Борис Ліхачов: педагогічна технологія - це сукупність психолого-педагогічних установок, що визначають спеціальний набір і поєднання форм, методів, способів, прийомів навчання, виховних засобів; організаційно-методичний інструментарій педагогічного процесу. Ігор Волков: педагогічна технологія - це опис системи дій учителя та учнів, які слід виконувати для оптимальної реалізації навчального процесу. П. Москаленко: педагогічна технологія - це послідовний (системно представлений) ряд вказівок, діяльностей і операцій моделювання, реалізації діагностики ефективності, корекції процесу навчання або виховання. Володимир Беспалько: педагогічна технологія - це проект певної педагогічної системи, що реалізується на практиці, це змістова техніка реалізації навчально-виховного процесу. Асоціація з педагогічних комунікацій і технологій США: педагогічна технологія - це комплексний, інтегрований процес, який включає людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем, що охоплюють основні аспекти засвоєння знань. «Глосарій термінів з технологій освіти»: педагогічна технологія - це системний метод створення, застосування і визначення всього процесу викладання та засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів та їх взаємодії, завдання якого — оптимізація форм освіти. Спільним в усіх визначеннях є спрямування педагогічної технології на підвищення ефективності навчального процесу, що гарантує досягнення запланованих результатів навчання. Ще можна виділити декілька підходів до тлумачення значення поняття "педагогічна технологія": Скіннер Б.: систематичний спосіб програмування, реалізації та оцінки навчального процесу на основі досліджень в освіті, з метою підвищення ефективності навчання. Ламсдейн А.: забезпечення навчальними машинами та технікою для поліпшення процесу навчання. Вулман М.: цілеспрямоване використання, в комплексі або окремо, предметів, прийомів, засобів, подій або відносин для підвищення ефективності навчального процесу. Міжнародний щорічник по технології освіти: дослідження з метою виявити принципи і розробити прийоми оптимізації освітнього процесу шляхом аналізу факторів, що підвищують освітню ефективність. Дмитрик І.С.: система педагогічних знань, необхідних вчителю для вирішення стратегічних, тактичних, а так само процедурних завдань у ході організації навчального процесу. Підкасистий П.І.: новий напрям у педагогічній науці, яке займається конструюванням оптимальних навчальних систем, проектуванням навчальних процесів. Монахов В.М.: продумана у всіх деталях модель спільної педагогічної діяльності з проектування, організації та проведення навчального процесу з безумовним забезпеченням комп'ютерних умов для учнів. Фокін Ю.Г.: прикладна педагогічна наука, що вивчає закономірності і способи перетворення положень теорії навчання і вимог програми навчальної дисципліни в процесуальні рекомендації викладачеві. На мою думку,одним із найвдаліших тлумачень, яке всебічно розкриває суть поняття "педагогічна технологія", було запропоноване Подласим І.П. Він дав наступне визначення: педагогічна технологія - це пов'язані в одне ціле методи, форми, засоби, способи та матеріальні ресурси і т.д., забезпечують досягнення мети; технологія - це все, що знаходиться між метою і результатом.--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 21:04, 24 жовтня 2017 (EEST) --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 15:35, 16 травня 2017 (EEST)


Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання".

відповідь: Педагогічна технологія - це системний метод створення, застосування та визначення процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів та їх взаємодії, що ставить своїм завданням оптимізацію форм освіти. Освітня технологія - це модель оптимальної спільної діяльності вчителя та учня, спрямована на реалізацію навчального процесу з обов'язковою вимогою: забезпечення комфортних умов викладання і навчання; орієнтація на особистість учня. Технологія навчання — це шлях освоєння конкретного навчального матеріалу в межах предмета, теми, питання. У сучасній українській школі використовують як традиційні технології навчання (пояснювально-ілюстративна, проблемна, програмована, диференційована та ін.), так і нові технології навчання (особистісно-орієнтована, групова, розвивальна, технологія формування творчої особистості, технологія навчання як дослідження, модульно-рейтингова, нові інформаційні технології).--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 21:04, 24 жовтня 2017 (EEST) --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 18:14, 16 травня 2017 (EEST)

Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

  • Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?--

Відповідь: Так.--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 21:04, 24 жовтня 2017 (EEST) Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 19:29, 19 травня 2017 (EEST)

Індивідуальні заняття

Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття. Завдання № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»? -відповідь: У технології більше представлені компоненти мети, а також процесуальні компоненти, у методиці — змістова, якісна та варіативна частини. Технології навчання будь-якої дисципліни відрізняються від окремих методик вищим ступенем узагальнення, ширшим діапазоном застосування, чіткістю формулювання мети, її діагностичністю, глибшою теоретичною розробленістю, вищим рівнем системного проектування, регламентації, алгоритмізації тощо. Методика навчання — сукупність правил, прийомів і засобів, за допомогою яких передається багаторічний досвід від одного покоління до іншого і формується новий життєвий досвід людей.--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 21:06, 24 жовтня 2017 (EEST)

Консультації

Доброго дня шановні колеги, давайте знайомитись! Я, Клочко Оксана Миколаївна, ваш новий викладач з навчальної дисципліни "Педагогічна іннватика". Вітаю вас із початком нового навчального року! Натхнення, міцних нервів та оптимізму! Згодом на моїй сторіночці буде викладено лекції з курсу. Маю надію, що вони стануть вам у нагоді!

Будь-ласка, звертайтесь за допомогою або з пропозиціями по темах лекцій.

Чекаю на ваші дописи--Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 14:11, 7 вересня 2017 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:

  • Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?

саморозвиток вчителя і --Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 21:31, 24 жовтня 2017 (EEST)розвиток учнів

  • Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?

запроваджую новітні технологіі на кожному уроці--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 21:31, 24 жовтня 2017 (EEST)

  • Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.

-підтримую усіх педагогів новаторів--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 21:23, 24 жовтня 2017 (EEST) -Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 20:03, 22 травня 2017 (EEST


--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 20:44, 30 травня 2017 (EEST)

Добрий день, шановні колеги! Пропоную для обговорення на інтернет-семінарі тему "Використання на заняттях з історії локальних педагогічних інновацій" (наприклад: мозковий штурм, метод дискусії, робота в групі, метод проектів, інтерактивні методи тощо) Чи часто ви застосовуєте їх на практиці? В чому переваги таких інновацій? Будь-ласка, долучайтесь до дискусії. застосовую такі методи дискусій ідівідуальна робота робота в группах --Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 21:31, 24 жовтня 2017 (EEST) Також нагадую вам, що навчання скоро добігає кінця, отже прошу вас вчасно виконати всі завдання.На моїй сторіночці ви знайдете необхідну для цього інформацію. --Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 12:30, 26 вересня 2017 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Питання для закріплення з навчальної дисципліни "Педагогічна інноватика"--Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 12:46, 12 жовтня 2017 (EEST)