Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Герасимовська Н.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Консультації)
(Проведення та перевірка модульного контролю)
Рядок 33: Рядок 33:
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 +
 +
 +
Дайте відповідь на тестові питання:
 +
1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :
 +
 +
а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів;
 +
б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;
 +
в) організації індивідуального навчання;
 +
г) всі відповіді правильні;
 +
д) правильна відповідь відсутня.
 +
2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):
 +
 +
а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію;
 +
б) ініціативність та активність;
 +
в) високі пізнавальні мотиви;
 +
г) уміння планувати й організовувати діяльність;
 +
д) критичне мислення.
 +
3. Педагогічна технологія – це:
 +
 +
а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти;
 +
б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів;
 +
в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;
 +
г) всі відповіді правильні;
 +
д) правильна відповідь відсутня.
 +
4. Інноваційний процес в освіті характеризується як:
 +
 +
а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти;
 +
б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання;
 +
в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;
 +
г) усі відповіді вірні.
 +
5. Інтерактивними методами навчання є:
 +
 +
а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті;
 +
б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення;
 +
в) самостійна робота учня;
 +
г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;
 +
д) всі відповіді правильні.
 +
6. Сутність дослідницького методу навчання у тому, що:
 +
 +
а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;
 +
б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання;
 +
в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання;
 +
г) всі відповіді правильні;
 +
д) правильна відповідь відсутня.
 +
7. Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):
 +
 +
а) зацікавлення змістом навчального матеріалу;
 +
б) зацікавлення процесом навчання;
 +
в) включення учнів у творчу діяльність;
 +
г) постановка проблемної задачі;
 +
д) пред‘явлення дидактичних вимог;
 +
8. У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:
 +
 +
а) у знаннях закономірностей розвитку особистості;
 +
б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
 +
в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;
 +
г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь
 +
д) у володінні різноманітними педагогічними техніками
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:28, 12 жовтня 2015 (EEST)

Версія за 12:32, 12 жовтня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день! Починаємо наше інтерактивне практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?
  • Що таке технологічний підхід у навчанні?
  • Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:43, 27 квітня 2015 (EEST)

Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
  • Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:36, 6 травня 2015 (EEST)


Добрий день! Сьогодні у нас інтерактивне заняття. Давайте плідно попрацюємо! Дайте відповідь на питання:

  • Чи можна, на Вашу думку, ототожнювати усе нове з прогресивним і сучасним?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:37, 19 травня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Шановні колеги! Зміст і завдання індивідуального заняття ви знайдете на моїй сторінці обговорення.--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:08, 3 червня 2015 (EEST)

Консультації

Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:48, 7 вересня 2015 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:

  • Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
  • Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
  • Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?
  • Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.

Залучайтесь до дискусії.--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:08, 29 вересня 2015 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Дайте відповідь на тестові питання:

1.	Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :

а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів; б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів; в) організації індивідуального навчання; г) всі відповіді правильні; д) правильна відповідь відсутня. 2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):

а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію; б) ініціативність та активність; в) високі пізнавальні мотиви; г) уміння планувати й організовувати діяльність; д) критичне мислення. 3. Педагогічна технологія – це:

а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти; б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів; в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів; г) всі відповіді правильні; д) правильна відповідь відсутня. 4. Інноваційний процес в освіті характеризується як:

а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти; б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання; в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти; г) усі відповіді вірні. 5. Інтерактивними методами навчання є:

а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті; б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення; в) самостійна робота учня; г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра; д) всі відповіді правильні. 6. Сутність дослідницького методу навчання у тому, що:

а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання; б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання; в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання; г) всі відповіді правильні; д) правильна відповідь відсутня. 7. Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):

а) зацікавлення змістом навчального матеріалу; б) зацікавлення процесом навчання; в) включення учнів у творчу діяльність; г) постановка проблемної задачі; д) пред‘явлення дидактичних вимог; 8. У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:

а) у знаннях закономірностей розвитку особистості; б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності; в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання; г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь д) у володінні різноманітними педагогічними техніками --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:28, 12 жовтня 2015 (EEST)