Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Голуб Л.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
(Консультації)
 
(не показано 10 проміжних версій цього учасника)
Рядок 10: Рядок 10:
 
Доброго дня ,Марина Вікторівна.
 
Доброго дня ,Марина Вікторівна.
 
  „Концепція педагогічної освіти” (1999 р.) звертає увагу вчених і практиків на посилення технологічного аспекту підготовки вчителя, на накопичену сучасною школою палітру освітніх технологій, напрацьовані підходи до гуманізації педагогічної взаємодії педагога з дитиною і колективом в цілому. Одним з провідних завдань є створення такого освітньо-розвивального середовища, у результаті з яким у вчителя формується готовність до роботи на основі знання сучасних педагогічних технологій, розуміння ним своєї індивідуальної сутності, на основі якої виробляється особистісна педагогічна концепція і персональна технологія. Головний стратегічний напрям розвитку світової та вітчизняної системи освіти лежить в площині вирішення проблем розвитку особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу. В умовах цієї парадигми освіти вчитель найчастіше виступає у ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник. Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь школярів, а на діагностику їх діяльності та розвитку. Проблема полягає в тому, щоб надати вчителю методологію вибору, та механізм реалізації відібраного вченими змісту освіти в реальному навчальному процесі як з урахуванням інтересів та здібностей учнів, так і особистої творчої індивідуальності , тобто примінити технологічність освіти.
 
  „Концепція педагогічної освіти” (1999 р.) звертає увагу вчених і практиків на посилення технологічного аспекту підготовки вчителя, на накопичену сучасною школою палітру освітніх технологій, напрацьовані підходи до гуманізації педагогічної взаємодії педагога з дитиною і колективом в цілому. Одним з провідних завдань є створення такого освітньо-розвивального середовища, у результаті з яким у вчителя формується готовність до роботи на основі знання сучасних педагогічних технологій, розуміння ним своєї індивідуальної сутності, на основі якої виробляється особистісна педагогічна концепція і персональна технологія. Головний стратегічний напрям розвитку світової та вітчизняної системи освіти лежить в площині вирішення проблем розвитку особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу. В умовах цієї парадигми освіти вчитель найчастіше виступає у ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник. Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь школярів, а на діагностику їх діяльності та розвитку. Проблема полягає в тому, щоб надати вчителю методологію вибору, та механізм реалізації відібраного вченими змісту освіти в реальному навчальному процесі як з урахуванням інтересів та здібностей учнів, так і особистої творчої індивідуальності , тобто примінити технологічність освіти.
З повагою Голуб Людмила Миколаївна.
+
З повагою Голуб Людмила Миколаївна.--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)
  
  
Рядок 19: Рядок 19:
 
На мою думку , тільки сучасна педагогічна система є технологічною , на відміну від традиційної.
 
На мою думку , тільки сучасна педагогічна система є технологічною , на відміну від традиційної.
  
З повагою Голуб Людмила Миколаївна
+
З повагою Голуб Людмила Миколаївна--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)
  
 
Добрий день!
 
Добрий день!
Рядок 61: Рядок 61:
 
— діагностика навчального процесу.
 
— діагностика навчального процесу.
  
Отже ,технологія навчання обєднує широке коло проблем , повязаних з аналізом навчального матеріалу та організацією
+
Отже ,технологія навчання обєднує широке коло проблем , повязаних з аналізом навчального матеріалу та організацією.--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
 +
--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 10:27, 1 листопада 2016 (EET)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:11, 23 травня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:11, 23 травня 2016 (EEST)
 +
--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 10:27, 1 листопада 2016 (EET)
  
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 09:46, 8 вересня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 09:46, 8 вересня 2016 (EEST)
 +
--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 10:27, 1 листопада 2016 (EET)
  
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
Рядок 75: Рядок 78:
 
*Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
 
*Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
  
виховання творчої особистості.
+
Відповідь :
 +
виховання творчої особистості.--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 18:15, 22 жовтня 2016 (EEST)
  
 
*Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
 
*Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
 
+
Відповідь:
під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.
+
під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 18:14, 22 жовтня 2016 (EEST)
  
 
*Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?
 
*Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?
позитивно
+
Відповідь:
З повагою Голуб Людмила Миколаївна
+
позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 18:14, 22 жовтня 2016 (EEST)
 
+
позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.
+
 
+
  
 
*Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
 
*Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
  
 +
Відповідь:
 
ставлення позитивне, ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів середній.
 
ставлення позитивне, ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів середній.
 
+
--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:58, 19 жовтня 2016 (EEST)
 
Залучайтесь до дискусії.
 
Залучайтесь до дискусії.
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:56, 31 травня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:56, 31 травня 2016 (EEST)
Рядок 98: Рядок 100:
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:56, 26 вересня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:56, 26 вересня 2016 (EEST)
  
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
+
--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:59, 19 жовтня 2016 (EEST)==== Проведення та перевірка модульного контролю ====

Поточна версія на 11:31, 1 листопада 2016

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день!

Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:29, 27 квітня 2016 (EEST)

Доброго дня ,Марина Вікторівна.

„Концепція педагогічної освіти” (1999 р.) звертає увагу вчених і практиків на посилення технологічного аспекту підготовки вчителя, на накопичену сучасною школою палітру освітніх технологій, напрацьовані підходи до гуманізації педагогічної взаємодії педагога з дитиною і колективом в цілому. Одним з провідних завдань є створення такого освітньо-розвивального середовища, у результаті з яким у вчителя формується готовність до роботи на основі знання сучасних педагогічних технологій, розуміння ним своєї індивідуальної сутності, на основі якої виробляється особистісна педагогічна концепція і персональна технологія. Головний стратегічний напрям розвитку світової та вітчизняної системи освіти лежить в площині вирішення проблем розвитку особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу. В умовах цієї парадигми освіти вчитель найчастіше виступає у ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник. Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь школярів, а на діагностику їх діяльності та розвитку. Проблема полягає в тому, щоб надати вчителю методологію вибору, та механізм реалізації відібраного вченими змісту освіти в реальному навчальному процесі як з урахуванням інтересів та здібностей учнів, так і особистої творчої індивідуальності , тобто примінити технологічність освіти.

З повагою Голуб Людмила Миколаївна.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)


Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:38, 12 травня 2016 (EEST) На мою думку , тільки сучасна педагогічна система є технологічною , на відміну від традиційної.

З повагою Голуб Людмила Миколаївна--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)

Добрий день! Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія". --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:45, 18 травня 2016 (EES

Відповіді: вибір освітньої технології – це завжди вибір стратегії,пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя зучнями.

Структура педагогічної технології:

 концептуальна основа;

 змістова частина навчання (цілі навчання – загальні і конкретні; зміст

навчального матеріалу);

 технологічний процес (організація навчального процесу;

 методи і форми навчальної діяльності школярів;

 методи і форми роботи вчителя;

 діяльність вчителя по керівництву процесом засвоєння матеріалу;

діагностика навчального процесу).

Критерії технологічності – будь-яка педагогічна технологія повинна задовольнити деякі основні методологічні вимоги (критерії технологічності).

Педагогічна технологія в загально педагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання. Окремо предметна педагогічна технологія — сукупність методів і засобів для реалізації визначеного змісту навчання в межах одного предмета (методика викладання предмета). Локальна ж технологія являє собою вирішення окремих дидактичних і виховних завдань. Персо­нал-технологія присутня в досвіді педагогів-новаторів. Г. К. Селевко визначає таку структуру педагогічної технології: а) концептуальна основа; б) змістова частина навчання: — мета навчання — загальна і конкретна; — зміст навчального матеріалу; в) процесуальна частина — технологічний процес: — організація навчального процесу; — методи і форми навчальної діяльності школярів; — методи і форми роботи вчителя; — діяльність учителя з керування процесом засвоєння матеріалу; — діагностика навчального процесу.

Отже ,технологія навчання обєднує широке коло проблем , повязаних з аналізом навчального матеріалу та організацією.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 10:27, 1 листопада 2016 (EET)

Консультації

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:11, 23 травня 2016 (EEST) --Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 10:27, 1 листопада 2016 (EET)

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 09:46, 8 вересня 2016 (EEST) --Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 10:27, 1 листопада 2016 (EET)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:

  • Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?

Відповідь : виховання творчої особистості.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 18:15, 22 жовтня 2016 (EEST)

  • Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?

Відповідь: під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 18:14, 22 жовтня 2016 (EEST)

  • Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?

Відповідь: позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 18:14, 22 жовтня 2016 (EEST)

  • Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.

Відповідь: ставлення позитивне, ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів середній. --Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:58, 19 жовтня 2016 (EEST) Залучайтесь до дискусії. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:56, 31 травня 2016 (EEST)


--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:56, 26 вересня 2016 (EEST)

--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:59, 19 жовтня 2016 (EEST)==== Проведення та перевірка модульного контролю ====