Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Діхнич А.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Індивідуальні заняття)
Рядок 30: Рядок 30:
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
  
 
+
На моїй сторінці обговорення Ви знайдете зміст та завдання щодо  індивідуальних занять. --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 17:08, 20 квітня 2015 (EEST)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====

Версія за 17:12, 20 квітня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день! Сьогодні за розкладом у нас інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?
  • Що таке технологічний підхід у навчанні?
  • Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 08:07, 27 березня 2015 (EET)

  • Сучасна педагогічна технологія охоплює коло теоретичних і практичних питань керування,організації і навчального процесу мето-

дів та способів навчання.Технологічність освіти- цілеспрямоване використання ,у комплексі чи окремо, прийоиів і засобів,подій чи відносин для підвищення ефективності навчального процесу.

  • Технологічний підхід до навчання- це пошук і реалізація найраціональніших шляхів навчання,запровадження нових форм і методів,виходячи із реалій сучасного розвитку суспільства.
  • Над визначенням поняття"педагогічна технологія" працювало багато інститутів освіти.Це і Рада з педагогічної технололгії та

Національний центр програмування навчання(Велика Британія),це і Комісія з Технології навчання(США) та ін. Але найбільш повно вивчив проблему П.Д.Мітчелл (Велика Британія). Саме він сформулював теорію,що педагогічна технологія-галузь дослід жень і практики,що має зв'язки з усіма аспектами педагогічної системи і процедурою розподілу ресурсів для досягнення специфічних і потенційно відтворюваних педагогічних результатів.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 16:27, 7 квітня 2015 (EEST)


Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
  • Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 14:17, 15 квітня 2015 (EEST)


Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

  • Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?Відповідь аргументуйте.

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 16:04, 20 квітня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

На моїй сторінці обговорення Ви знайдете зміст та завдання щодо індивідуальних занять. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 17:08, 20 квітня 2015 (EEST)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю