Педагогічна інноватика Клець О.О

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 15:36, 25 травня 2015, створена Клець Олександр Олексійович (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день! Починаємо наше інтерактивне практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?
  • Що таке технологічний підхід у навчанні?
  • Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:40, 27 квітня 2015 (EEST)

 Доброго дня,Марина Вікторівна. Опрацювавши Ваш матеріал, даю відповіді. 1.Суть технологічності в освіті полягає в тому, що суттєвою ознакою сучасних інноваційних процесів у сфері навчання й виховання є їхня технологізація - неухильне дотримання змісту й послідовності етапів впровадження нововведень. Історично поняття "технологія" (з грецької techne - мистецтво, майстерність і logos - слово, вчення)у значенні "наука про майстерність" виникло у зв'язку з технічним прогресом. До основних ознак технології в освіті належить стандартизація, уніфікація процесу, можливість його ефективного та економічного відтворення відповідно до заданих умов. Провідним в технологічності освіти вважають детальне визначення кінцевого результату й точне досягнення його.
2. Технологічний підхід у навчанні моделює шлях опанування конкретного матеріалу в межах відповідного навчального предмета, теми, питання. За багатьма параметрами вона є наближеною до окремої методики. Дидактична технологія охоплює зміст, форми, методи навчання. Технологічний підхід у навчанні максимально пов'язаний з навчальним процесом, діяльністю тих, хто навчає, і тих, хто навчається. Структуру технологічного підходу у навчанні утворюють: а) концептуальна основа, б) змістова частина, в) процесуальна частина. На сьогодні існує чимало технологій навчання, кожна з яких має право на існування, вивчення й упровадження у шкільну практику.

3. В освітній практиці педагогічна технологія може функціонувати на таких рівнях: а) загальнопедагогічному,б)предметно-методичному,г)локальному (модульному).Педагогічна технологія відображає тактику реалізації освітніх технологій у навчально - виховному процесі за наявності певних умов. Педагогічні технології акумулюють і виражають загальні ознаки та закономірності навчально - виховного процесу незалежно від конкретного навчального предмета.Кожна конкретна педагогічна технологія відображає модель навчально - виховного та управлінського процесів у навчальному закладі, об'єднує їхній зміст. форми і засоби.--Клець Олександр Олексійович (обговорення) 15:32, 25 травня 2015 (EEST)


Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
  • Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:39, 6 травня 2015 (EEST)


Добрий день! Сьогодні у нас інтерактивне заняття. Давайте плідно попрацюємо! Дайте відповідь на питання:

  • Чи можна, на Вашу думку, ототожнювати усе нове з прогресивним і сучасним?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:33, 19 травня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю