Педагогічна інноватика Кучма О.С

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 20:28, 10 травня 2015, створена Кучма Оксана Сергіївна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день! Починаємо наше інтерактивне практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

Перехід до стратегії розвитку особистісного потенціалу учня, його самоактуалізації, системи взаємодії шляхом впровадження цілісних технологій навчання. Реалізація основних методологічних вимог (критерії технологічності): концептуальності; системності; Можливості управління;ефективності;відтворення.

  • Що таке технологічний підхід у навчанні?

На мою думку технологічний підхід у навчанні це підвищення ефективності викладання, індивідуалізація, персоніфікація навчального процесу.Підняття інформаційного рівня навчання при використанніЗМК, застосування концепції програмового навчання, системного аналізу у створенні й використанні засобів навчання. Вміння правильно визначати мету, обирати засоби її досягнення та формувати правила користування цими засобами.

  • Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".

"Технологія" - "технологія в навчанні" - "технологія освіти" - "педагогічна технологія". Спочатку "педагогічну технологію" повязували тільки з застосуванням технічних засобів та засобів програмового навчання, а на сучасному етапі "педагогічну технологію" розуміють як нові наукові підходи до аналізу та організації навчального процесу.--Кучма Оксана Сергіївна (обговорення) 10:07, 29 квітня 2015 (EEST) --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:41, 27 квітня 2015 (EEST)

Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".

Уточнення визначення "педагогічна технологія" тривали у 70-х роках. Існують дві основні підходи до розкриття терміна. Професіональні педагоги - технологи вважають технологію процесом чи способом виконання визначених завдання. З другого боку, педагогічна громадскість, здебільшого вважає технологію апаратурою для навчального процесу.Результатом вивчення існуючих визначень "педагогічної технології" стала перемога багатоаспектного підходу (Д.Фін, П.Мітчелл,Р.Томас).Всеосяжне визначення "педагогічній технології" у 1979 році опублікувала Асоціація з педагогічних комунікацій і технологій США. Педагогічна технологія - є комплексний, інтегрований процес, що охоплює людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем і планування, забезпечення, оцінювання і керування вирішенням проблем, що стосуються всіх аспектів засвоєння знань.

  • Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".

"Освітня технологія" - стратегії розвитку національного, державного, регіонального, муніципального освітнього простору. "Педагогічна технологія" - є комплексний, інтегрований процес, що охоплює людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем і планування, забезпечення, оцінювання і керування вирішенням проблем, що стосуються всіх аспектів засвоєння знань. "Технологія навчання" - шлях освоєння конкретного навчального матеріалу в межах визначеного предмета, теми, теми у межах технології. "Технологія виховання" - це обгрунтована система педагогічних засобів, форм, методів,їх етапність, націленність на вирішення конкретного виховного завдання. "Персоніфікована технологія" - (персонал - технологія)діяльність педагогів - новаторів.--Кучма Оксана Сергіївна (обговорення) 20:24, 10 травня 2015 (EEST) --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:38, 6 травня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю