Педагогічна інноватика Манько О.О.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 12:17, 14 травня 2016, створена Манько Олександр Олександрович (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день!

Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:31, 27 квітня 2016 (EEST)

Добрий день,Марина Вікторівна,відповідаю на ваше питання:

суть технологічності в освіті полягає у вирішенні проблем розвитку особистості учня та вчителя,технологізації цього процесу. Вчитель виступає в ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник.Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь школярів,а на діагностику їх діяльності та розвитку.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 12:48, 3 травня 2016 (EEST)


Дякую за вчасно надіслані відповіді!

Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:42, 12 травня 2016 (EEST)

На мою думку, педагогічна система завжди повинна бути технологічною, оскільки технологічний підхід характеризує спрямованість педагогічних досліджень на вдосконалення діяльності навчання, підвищення її результативності, інструментальності, інтенсивності.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 12:13, 14 травня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю