Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Мацак О.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 21: Рядок 21:
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:43, 12 травня 2016 (EEST)  
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:43, 12 травня 2016 (EEST)  
 
Відповідь: Так, згодна, бо кожному вчителю необхідно вибирати технологію, яка дозволить максимально використати власний творчий потенціал.  --[[Користувач:Мацак Олена Миколаївна|Мацак Олена Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Мацак Олена Миколаївна|обговорення]]) 21:41, 14 травня 2016 (EEST)
 
Відповідь: Так, згодна, бо кожному вчителю необхідно вибирати технологію, яка дозволить максимально використати власний творчий потенціал.  --[[Користувач:Мацак Олена Миколаївна|Мацак Олена Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Мацак Олена Миколаївна|обговорення]]) 21:41, 14 травня 2016 (EEST)
 +
 +
 +
Добрий день!
 +
Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:55, 18 травня 2016 (EEST)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 10:59, 18 травня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день!

Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:32, 27 квітня 2016 (EEST) Відповідь: Критерії технологічності – будь-яка педагогічна технологія повинна задовольнити деякі основні методологічні вимоги (критерії технологічності). Концептуальність – у будь-якій педагогічній технології повинна бути опора на конкретну наукову концепцію, яка включає філософське, психологічне,идидактичне і соціально - педагогічне обґрунтування досягнень освітніх цілей. Системність – пед. технологія повинна володіти всіма ознаками системи: логікою процесу, взаємозв’язком всіх його частин, цілісністю. Можливість управління – це можливість діагностичного ціле направлення, планування, проектування процесу навчання, поетапної діагностики, варіювання засобам і методами процесу навчання з метою корекції результатів. Ефективність – сучасні пед. технології існують в конкурентних умовах і повинні бути ефективними в результатах і оптимальними в затратах, гарантувати досягнення конкретного стандарту навчання. Відтворення – можливість застосування (повторення, відтворення) пед. технології в інших однотипних навчальних закладах, іншими суб’єктами. --Мацак Олена Миколаївна (обговорення) 21:37, 14 травня 2016 (EEST)


Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:43, 12 травня 2016 (EEST) Відповідь: Так, згодна, бо кожному вчителю необхідно вибирати технологію, яка дозволить максимально використати власний творчий потенціал. --Мацак Олена Миколаївна (обговорення) 21:41, 14 травня 2016 (EEST)


Добрий день! Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія". --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:55, 18 травня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю