Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Романчук Т.Ю.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
 
(не показана одна проміжна версія ще одного учасника)
Рядок 67: Рядок 67:
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:04, 31 травня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:04, 31 травня 2016 (EEST)
  
Доброго дня, шановна  Тетяно Юріївно!|Дякую за вчасно надіслані та змістовні відповіді.
+
 
 +
Доброго дня, шановна  Тетяно Юріївно!|Дякую за вчасно надіслані та змістовні відповіді.
 
Щодо тематичної дискусії. Ви маєте висловити свою думку, власну позицію, щодо питань, які винесено на дискусію.
 
Щодо тематичної дискусії. Ви маєте висловити свою думку, власну позицію, щодо питань, які винесено на дискусію.
  
 
Дякую за співпрацю.--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:06, 26 вересня 2016 (EEST)
 
Дякую за співпрацю.--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:06, 26 вересня 2016 (EEST)
 +
 +
 +
 +
Відповіді
 +
1. Мотивація для педагога : - створити належні умови для праці, забезпечити відповідний рівень фінансування та матеріально-технічного забезпечення, здетонувати ланцюгову реакцію творчості в педагогічних колективах, створити умови для вільного розвитку спочатку творчої особистості учителя, а вже потім - учня здатні лише справді освічені, мудрі, творчі лідери освіти. Саме на них сьогодні, у період криз і випробувань, покладена відповідальність за збереження педагогічної еліти, підсилення внутрішньо шкільних процесів, націлених на пошук змін та новацій. Інакше, скільки б не спускалося інструкцій чи розпоряджень, якими б словами не обзивалося те, що ми намагаємося створити з нічого, без фінансів, на голій ініціативі, на межі нервового зриву, воно буде більше схожим на профанацію, ніж на інновацію.
 +
2.впровадження в навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій;
 +
3.Позитивно,інновації в освіті є невід’ємною його частиною,з розвитком суспільства та технологій ми не можемо,обійтись без нововведень,в освіті. Інновації в системі освіти, допомагають нам краще розробити систему,завдяки якій ми зможемо передавати і засвоювати якомога більше знань, яких з часом стає дедалі більше.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 21:34, 18 жовтня 2016 (EEST)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====

Поточна версія на 21:38, 18 жовтня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день!

Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:31, 27 квітня 2016 (EEST) 1. Доброго дня! Мої відповіді Сучасні технології в освіті розглядаються як засіб, за допомогою якого може бути реалізована нова освітня парадигма. Тенденції розвитку освітніх технологій безпосередньо пов'язані з гуманізацією освіти, що сприяє самоактуалізації і самореалізації особистості. Термін «освітні технології» - більш ємний, ніж «технології навчання», бо він має на увазі ще й виховний аспект, пов'язаний з формуванням і розвитком особистісних якостей учнів. Сучасний підхід до викладання полягає в побудові його на технологічній основі. Загальні принципи і правила технології викладання бачаться в наступному: 1. Принцип педагогічної доцільності, сформульований А. С. Макаренка: «Ні одна дія педагога не повинно стояти осторонь від поставлених цілей». 2. Взаємозв'язок і взаємозумовленість викладання і навчання як двох нерозривних сторін процесу навчання. Викладання - це організація педагогічно доцільною самостійної діяльності учнів. Головне завдання вчителя, як її бачив К. Д. Ушинський, - перетворити діяльність учня в його самодіяльність. 3. Гранична конкретизація навчально-виховних і розвиваючих цілей у змісті, методах, засобах навчання, в організованих учителем способи діяльності учнів. 4. Необхідною елементом технології викладання є тематичне планування, що включає коротку характеристику кінцевих результатів і побудову всього ланцюжка окремих занять, зв'язаних однією логікою. 5. Організація контролю на кожному етапі навчально-пізнавальної діяльності учнів. 6. Стимулювання творчої діяльності учнів, орієнтація на учня не тільки знає, а й вміє. 7. Різноманітність форм і методів навчання, недопущення універсалізації окремого засобу або форми. --Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 21:10, 22 липня 2016 (EEST)


Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:42, 12 травня 2016 (EEST) Я повністю згодна з цим твердженням , адже :педагогічній технології притаманні всі ознаки системи: логіка процесу, взаємозв'язок частин, структурна і змістова цілісність, соціо- і природодоцільність, інтенсивність усіх процесів.Оскільки технологія є важливою умовою втілення концепції в практику, закономірно постає питання, а чи не підміняє вона методику. Як відомо, методика обумовлюється окремою дидактикою, яка враховує своєрідність змісту освіти і засобів її засвоєння. За смислом поняття “методика» ширше за поняття «технологія», адже воно включає разом із змістовим інструментальний аспект педагогічного процесу. У межах методики можуть співіснувати різні технології. Отже, методика є окремою теорією, а технологія - алгоритмом її втілення у практику.Педагогу недостатньо знати методику, він повинен уміти трансформувати знання і вміння, тобто володіти технологією отримання запланованого результату. Суттєвою особливістю педагогічної технології є гарантування кінцевого результату і проектування майбутнього навчального процесу.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 22:16, 22 липня 2016 (EEST)


Добрий день! Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:54, 18 травня 2016 (EEST) Доброго дня !Відповідь на 3 завдання: 3.Освітня технологія — це система засобів, форм і способів організації освітньої взаємодії, що забезпечують ефективне управління і реалізацію освітнього процесу на основі комплексу цілей і певним чином сконструйованих інформаційних моделей освоюваної реальності — вмісту освіти. Педагогічна технологія є галузь досліджень і практики (у межах системи освіти), що має зв´язки (відносини) з усіма аспектами організації педагогічних систем і процедурою розподілу ресурсів для досягнення специфічних і потенційно відтворюваних педагогічних результатів;. Технологія навчання – це система, яка відображає шлях освоєння конкретного навчального матеріалу в межах визначеного предмета, теми, питання й у межах цієї технології. Вона близька до окремої методики. Її ще можна було б назвати дидактичною технологією. Технологія виховання — це строго обґрунтована система педагогічних засобів, форм, методів, їх етапність, націленість на вирішення конкретного виховного завдання. Кожне завдання має адекватну технологію виховання. Зміна завдання веде до зміни технології. Персоніфікована технологія - це конкретні погляди педагогічних персоналій на розвиток і вдосконалення освітньої системи.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 21:42, 22 липня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:14, 23 травня 2016 (EEST)


--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:33, 8 вересня 2016 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:

  • Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?

виховання творчої особистості.

  • Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?

під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.

  • Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?

позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.

  • Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.

ставлення позитивне, ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів середній. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:04, 31 травня 2016 (EEST)


Доброго дня, шановна Тетяно Юріївно!|Дякую за вчасно надіслані та змістовні відповіді. Щодо тематичної дискусії. Ви маєте висловити свою думку, власну позицію, щодо питань, які винесено на дискусію.

Дякую за співпрацю.--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:06, 26 вересня 2016 (EEST)


Відповіді 1. Мотивація для педагога : - створити належні умови для праці, забезпечити відповідний рівень фінансування та матеріально-технічного забезпечення, здетонувати ланцюгову реакцію творчості в педагогічних колективах, створити умови для вільного розвитку спочатку творчої особистості учителя, а вже потім - учня здатні лише справді освічені, мудрі, творчі лідери освіти. Саме на них сьогодні, у період криз і випробувань, покладена відповідальність за збереження педагогічної еліти, підсилення внутрішньо шкільних процесів, націлених на пошук змін та новацій. Інакше, скільки б не спускалося інструкцій чи розпоряджень, якими б словами не обзивалося те, що ми намагаємося створити з нічого, без фінансів, на голій ініціативі, на межі нервового зриву, воно буде більше схожим на профанацію, ніж на інновацію. 2.впровадження в навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій; 3.Позитивно,інновації в освіті є невід’ємною його частиною,з розвитком суспільства та технологій ми не можемо,обійтись без нововведень,в освіті. Інновації в системі освіти, допомагають нам краще розробити систему,завдяки якій ми зможемо передавати і засвоювати якомога більше знань, яких з часом стає дедалі більше.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 21:34, 18 жовтня 2016 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю