Педагогічна інноватика Стешенко В.І.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 12:56, 27 березня 2015, створена Стешенко Валентина Іванівна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день! Сьогодні за розкладом у нас інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?
Доброго дня, Марина Вікторівна. Суть технологічності в освіті полягає в посиленні технологічного аспекту підготовки вчителя, взаємодію педагога з дитиною і колективом в цілому; створення такого освітньо-розшвивального середовища, у результаті з яким у вчителя формується готовність до роботи, розуміння ним своєї ідеальної сутності, на основі якої виробляється особистісна педагогічна концепція і персональна технологія. На основі знання сучасних педагогічних технологій  освіта переорієнтовується на особистість учня, сприяє самореалізації особистості.
  • Що таке технологічний підхід у навчанні?
Технологічний підхід у навчанні - це вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя з учнями. Будь-яка педагогічна технологія повинна задовольняти основні методологічні вимоги (критерії технологічності).
  • Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".
У Росії термін "педагогічна технологія" згадується у 20-ті рр. в роботах І. Павлова, М. Бехтерева, С. Шацького. Запровадження перших програм аудіовізуального навчання в США в 30-х рр. започаткувало технологічну революцію в освіті і відкрило дискусію про нову дисципліну - педагогічну техноогію. 40-50-ті рр. поява в школі різноманітних технічних засобів (магнітофони, програвачі). 50-60-ті рр. - виникнення програмованого навчання (лінгафонні кабінети, тренажери, навчальні машини). На початку 60-х рр. термін "педагогічна технологія" з'явився на сторінках закордонної преси; відбувається становлення педагогічної технології. 70-ті рр. - розширюється база педагогічної технології, змінюється методична основа, здійснюється підготовка професійних педагогів-технологів. 80-ті рр. - четвертий етап в еволюції поняття "педагогічна технологія" - створюються комп'ютерні лабораторії і дисплейні класи, зростає кількість та якість педагогічних програмних засобів. --Стешенко Валентина Іванівна (обговорення) 11:52, 27 березня 2015 (EET)

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 08:28, 27 березня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю