Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Столяров В. О.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 9: Рядок 9:
 
# Технологічність  означає перехід на якісно новий щабель ефективності, оптимальності, наукомістськості освітнього процесу.
 
# Технологічність  означає перехід на якісно новий щабель ефективності, оптимальності, наукомістськості освітнього процесу.
 
#Це вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя з учнем,сукупність методів, форм, прийомів навчання , тотожних їм моделей управління , підпорядкованих визначеній меті, що гарантують позитивний результат.
 
#Це вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя з учнем,сукупність методів, форм, прийомів навчання , тотожних їм моделей управління , підпорядкованих визначеній меті, що гарантують позитивний результат.
#Трансформація терміна — від "технології в навчанні"-застосування досянень інженерної думки в навчальному процесі до "технології освіти"-науковий опис (сукупність засобів і методів) педагогічного процесу, що неминуче приводить до запланованого результату, а потім до "педагогічної технології-систематичний метод планування, застосування й оцінювання всього процесу навчання й засвоєння знань шляхом обліку людських і технічних ресурсів і взаємодії між ними для досягнення найефективнішої форми освіти.
+
#Трансформація терміна — від "технології в навчанні"-застосування досянень інженерної думки в навчальному процесі до "технології освіти"-науковий опис (сукупність засобів і методів) педагогічного процесу, що неминуче приводить до запланованого результату, а потім до "педагогічної технології-систематичний метод планування, застосування й оцінювання всього процесу навчання й засвоєння знань шляхом обліку людських і технічних ресурсів і взаємодії між ними для досягнення найефективнішої форми освіти.--[[Користувач:Столяров Вадим Олександрович|Столяров Вадим Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Столяров Вадим Олександрович|обговорення]]) 19:56, 28 січня 2015 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 21:00, 28 січня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день! Сьогодні за розкладом у нас інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?
  • Що таке технологічний підхід у навчанні?
  • Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:31, 27 січня 2015 (EET) Добрий день Марина Вікторівна!

  1. Технологічність означає перехід на якісно новий щабель ефективності, оптимальності, наукомістськості освітнього процесу.
  2. Це вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя з учнем,сукупність методів, форм, прийомів навчання , тотожних їм моделей управління , підпорядкованих визначеній меті, що гарантують позитивний результат.
  3. Трансформація терміна — від "технології в навчанні"-застосування досянень інженерної думки в навчальному процесі до "технології освіти"-науковий опис (сукупність засобів і методів) педагогічного процесу, що неминуче приводить до запланованого результату, а потім до "педагогічної технології-систематичний метод планування, застосування й оцінювання всього процесу навчання й засвоєння знань шляхом обліку людських і технічних ресурсів і взаємодії між ними для досягнення найефективнішої форми освіти.--Столяров Вадим Олександрович (обговорення) 19:56, 28 січня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю