Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Усікова Л.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 1: Рядок 1:
  
==== Інтерактивні практичні заняття ====
+
==== Інтерактивні практичн--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:23, 12 лютого 2015 (EET)і заняття ====
 
Добрий день! Сьогодні за розкладом у нас інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:
 
Добрий день! Сьогодні за розкладом у нас інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:
 
*У чому суть технологічності в освіті?
 
*У чому суть технологічності в освіті?
Рядок 13: Рядок 13:
 
* Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", " технологія виховання", "персоніфіковані технології".
 
* Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", " технологія виховання", "персоніфіковані технології".
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:38, 27 січня 2015 (EET)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:38, 27 січня 2015 (EET)
 +
 +
 +
 +
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
 +
* Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?
 +
* Обґрунтуйте Ваше ставлення до проблеми технологізації виховного процесу.
 +
* Чи може, на Вашу думку,  вітчизняна система освіти вийти з кризи, запозичивши якусь цілісну освітню систему, яку можна було б взяти за взірець? Відповідь аргументуйте.
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:23, 12 лютого 2015 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 13:27, 12 лютого 2015

Інтерактивні практичн--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:23, 12 лютого 2015 (EET)і заняття

Добрий день! Сьогодні за розкладом у нас інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?
  • Що таке технологічний підхід у навчанні?
  • Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:07, 20 січня 2015 (EET)


Продовжуємо наше заняття. Прочитавши текст лекції на моїй сторінці обговорення, дайте відповіді на наступні питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна"педагогічна технологія".
  • Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", " технологія виховання", "персоніфіковані технології".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:38, 27 січня 2015 (EET)


Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

  • Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?
  • Обґрунтуйте Ваше ставлення до проблеми технологізації виховного процесу.
  • Чи може, на Вашу думку, вітчизняна система освіти вийти з кризи, запозичивши якусь цілісну освітню систему, яку можна було б взяти за взірець? Відповідь аргументуйте.

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:23, 12 лютого 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю