Відмінності між версіями «Проблеми розвитку сучасної української школи, шляхи вирішення»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Вивчаємо джерела)
(Обговорюємо)
 
(не показані 7 проміжних версій 5 учасників)
Рядок 114: Рядок 114:
 
== Вивчаємо джерела ==
 
== Вивчаємо джерела ==
 
Шановні колеги! За посиланням розміщені [http://ubr.ua/uk/labor-market/education/desiat-naigostrshih-problem-suchasno-ukransko-shkoli-155471 10 проблем сучасної української школи] . Ознайомтесь та висловіть свою думку щодо існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту (номер варіанту – це ваш номер у списку групи. Дякую.
 
Шановні колеги! За посиланням розміщені [http://ubr.ua/uk/labor-market/education/desiat-naigostrshih-problem-suchasno-ukransko-shkoli-155471 10 проблем сучасної української школи] . Ознайомтесь та висловіть свою думку щодо існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту (номер варіанту – це ваш номер у списку групи. Дякую.
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 20:55, 10 квітня 2017 (EEST)
+
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:31, 10 квітня 2017 (EEST)
  
 
== Обговорюємо ==
 
== Обговорюємо ==
 
----
 
----
1
+
1Матеріальна база навчальних закладів застаріла. Недостатня кількість демонстраційного обладнання, наочності;
 +
Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей;Недостатнє фінансування на утримання та розвиток навчальних закладів. Застаріла база комп’ютерів, відставання в інформатизації та комп’ютеризації від сучасних вимог. Низький рівень забезпечення  шкіл якісною мережею Інтернет;Занадто велика кількість заходів; Занадто велика кількість паперів--[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 22:17, 22 квітня 2017 (EEST)
  
 
----
 
----
2
+
21) Застаріла база комп’ютерів, відставання в інформатизації та комп’ютеризації від сучасних вимог. Низький рівень забезпечення сільських шкіл якісною мережею Інтернет; 2) Мала чисельність учнів; 2)Недосконала система фінансування позашкільних закладів; 4) Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей.
 +
Подолати їх через об'єднання шкіл, вдосконалити систему фінансування, покращити роботи по збереженню і забеспеченню школи з місцевою владою, залучити батьків до активної громадської позиції. Створити умови коли школа надаватиме освітні послуги для всіх вікових груп.--[[Користувач:Глушенко Павлина Олексіївна|Глушенко Павлина Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Глушенко Павлина Олексіївна|обговорення]]) 12:21, 18 квітня 2017 (EEST)
 
----
 
----
3
+
3 Недостатнє фінансування галузі.Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету;низька заробітна плата вчителя;складна процедура тендерних закупівель; застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів. Невчасне забезпечення підручниками, залежність вчителя від паперової волокити. Можливо, реформування допоможе все це змінити, але діяти треба дуже виважено.
 +
--[[Користувач:Дяченко Людмила Іванівна|Дяченко Людмила Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Дяченко Людмила Іванівна|обговорення]]) 22:58, 18 червня 2017 (EEST)
 +
 
  
 
----
 
----
4
+
4 1) Навчання в школі проводиться в дві зміни, що суттєво впливає як на якість викладання так і на можливість сприймання учнями інформації; 2) Існування в одному примцщенні двох навчальних закладів; 3) недостатня кількість площі для розвитку гуртків. Ці дві проблеми можна вирішити одним способом - виділити приміщення в різних будівлях для існування кожного навчального закладу окремо. Це дозволить навчатись учням в одну зміну та дозволить використовувати приміщення для занять позаурочно.--[[Користувач:Наталія Григорівна Приходько|Наталія Григорівна Приходько]] ([[Обговорення користувача:Наталія Григорівна Приходько|обговорення]]) 21:44, 16 червня 2017 (EEST)
  
 
----
 
----
5
+
5 Недостатнє фінансування на утримання та розвиток навчальних закладів. Проблему може розв'язати збільшення фінансування після децентралізації --[[Користувач:Єсипенко Алла Василівна|Єсипенко Алла Василівна]] ([[Обговорення користувача:Єсипенко Алла Василівна|обговорення]]) 15:31, 21 червня 2017 (EEST)
  
 
----
 
----
Рядок 146: Рядок 150:
  
 
10
 
10
 +
----
 +
 +
11
 +
----
 +
 +
12
 
----
 
----
  

Поточна версія на 15:35, 21 червня 2017

Cоціально-гуманітарний кредитний модуль

Вивчаємо джерела

Обговорюємо


1


2


3


4


5


6


7


8


9


10



Підводимо підсумки

Теорія та методика фахової дисципліни

Вивчаємо джерела

Обговорюємо


1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


Підводимо підсумки

Падагогічна інноватика

Вивчаємо джерела

Обговорюємо


1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


Підводимо підсумки

ІКТ у викладанні предметів

Вивчаємо джерела

Шановні колеги! За посиланням розміщені 10 проблем сучасної української школи . Ознайомтесь та висловіть свою думку щодо існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту (номер варіанту – це ваш номер у списку групи. Дякую. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:31, 10 квітня 2017 (EEST)

Обговорюємо


1Матеріальна база навчальних закладів застаріла. Недостатня кількість демонстраційного обладнання, наочності; Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей;Недостатнє фінансування на утримання та розвиток навчальних закладів. Застаріла база комп’ютерів, відставання в інформатизації та комп’ютеризації від сучасних вимог. Низький рівень забезпечення шкіл якісною мережею Інтернет;Занадто велика кількість заходів; Занадто велика кількість паперів--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 22:17, 22 квітня 2017 (EEST)


21) Застаріла база комп’ютерів, відставання в інформатизації та комп’ютеризації від сучасних вимог. Низький рівень забезпечення сільських шкіл якісною мережею Інтернет; 2) Мала чисельність учнів; 2)Недосконала система фінансування позашкільних закладів; 4) Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей. Подолати їх через об'єднання шкіл, вдосконалити систему фінансування, покращити роботи по збереженню і забеспеченню школи з місцевою владою, залучити батьків до активної громадської позиції. Створити умови коли школа надаватиме освітні послуги для всіх вікових груп.--Глушенко Павлина Олексіївна (обговорення) 12:21, 18 квітня 2017 (EEST)


3 Недостатнє фінансування галузі.Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету;низька заробітна плата вчителя;складна процедура тендерних закупівель; застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів. Невчасне забезпечення підручниками, залежність вчителя від паперової волокити. Можливо, реформування допоможе все це змінити, але діяти треба дуже виважено. --Дяченко Людмила Іванівна (обговорення) 22:58, 18 червня 2017 (EEST)



4 1) Навчання в школі проводиться в дві зміни, що суттєво впливає як на якість викладання так і на можливість сприймання учнями інформації; 2) Існування в одному примцщенні двох навчальних закладів; 3) недостатня кількість площі для розвитку гуртків. Ці дві проблеми можна вирішити одним способом - виділити приміщення в різних будівлях для існування кожного навчального закладу окремо. Це дозволить навчатись учням в одну зміну та дозволить використовувати приміщення для занять позаурочно.--Наталія Григорівна Приходько (обговорення) 21:44, 16 червня 2017 (EEST)


5 Недостатнє фінансування на утримання та розвиток навчальних закладів. Проблему може розв'язати збільшення фінансування після децентралізації --Єсипенко Алла Василівна (обговорення) 15:31, 21 червня 2017 (EEST)


6


7


8


9


10


11


12


Підводимо підсумки

Психологія

Вивчаємо джерела

Обговорюємо

Обговорюємо


1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


Підводимо підсумки