Відмінності між версіями «Психологія Двоскін Л.Ю.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 30: Рядок 30:
 
  3. Види обдарованості: як і типи ,а саме:інтелектуальний,академічний,творчий,лідерський.художній,психомоторний,соціальний,емпатійний та інші.
 
  3. Види обдарованості: як і типи ,а саме:інтелектуальний,академічний,творчий,лідерський.художній,психомоторний,соціальний,емпатійний та інші.
 
   4. В педагогічній роботі за 30 років я зустрів по-справжньому талановитих,дійсно обдарованих,як сонце ярких ,а не просто здібних учнів декілька дітей,пам'таю і сьогодні.Головна проблема-це поведінка обдарованої дитини,нестандартність,не така як всі,в будь якому типі обдарованості,незавжди її розуміють в колективі учні та вчителі.навіть батьки,вони більш та сильніше переживають,реагують на все, або замкнуті,тихі та спокійні.Такі діти мають часто іншу сприйняття світу,ім часто заздрять, і не тільки учні..Вони виходять за рамки стандартів...І проблема для вчителя була знайти підхід до талату і головне підтримати та допомогти обдарованій дитині, було і так, що дитина потребувала захисту прямо на уроках історії...взаєморозуміння,вміти встановити контакт з такою дитиною. особливо з оперним співаком, наприклад...Відносини в колективі. суспільстві. з вчителями.....головні проблеми роботи з такими  дітьми....--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 18:41, 11 лютого 2015 (EET)
 
   4. В педагогічній роботі за 30 років я зустрів по-справжньому талановитих,дійсно обдарованих,як сонце ярких ,а не просто здібних учнів декілька дітей,пам'таю і сьогодні.Головна проблема-це поведінка обдарованої дитини,нестандартність,не така як всі,в будь якому типі обдарованості,незавжди її розуміють в колективі учні та вчителі.навіть батьки,вони більш та сильніше переживають,реагують на все, або замкнуті,тихі та спокійні.Такі діти мають часто іншу сприйняття світу,ім часто заздрять, і не тільки учні..Вони виходять за рамки стандартів...І проблема для вчителя була знайти підхід до талату і головне підтримати та допомогти обдарованій дитині, було і так, що дитина потребувала захисту прямо на уроках історії...взаєморозуміння,вміти встановити контакт з такою дитиною. особливо з оперним співаком, наприклад...Відносини в колективі. суспільстві. з вчителями.....головні проблеми роботи з такими  дітьми....--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 18:41, 11 лютого 2015 (EET)
 +
 +
Доброго дня! Дякую за відповіді. Тема нашого вивчення – «Профілактика професійного вигорання». Після опрацювання відповідної літератури дайте стислі відповіді на запитання. 1. Що таке «професійне та емоційне вигорання»? 2. Які фактори впливають на виникнення синдрому «вигорання»? 3. Які ознаки та симптоми професійного вигорання педагогів? 4. Назвіть ефективні засоби профілактики професійного вигорання вчителів.--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 11:46, 12 лютого 2015 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 12:50, 12 лютого 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Сьогодні ми починаємо інтерактивні заняття, обговорюємо тему гендерних аспектів навчання та виховання. Після вивчення матеріалів, що розміщено на моїй сторінці, дайте, будь ласка, стислі відповіді на запитання: 1. Розкрийте поняття "гендер" 2. Які гендерні стереотипи зустрічаються в педагогічній діяльності? 3. Яку роль в становленні особистості відіграє статева ідентифікація? 4. Як в навчально-виховному процесі враховуються відмінноісті у навчанні, спілкуванні хлопців та дівчат?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 11:32, 29 січня 2015 (EET)


1.Гендер-це соціальне поняття6 а)ідеал соціального моделювання чи конструювання статі(на відміну від біологічної статі,яказадається генетично),система норм поведінки ,яка дозволяє виконання певних ролей в залежності від біологічної статі індівіда.Це система норм,цінностей і характеристик "чоловічої" та "жіночої" поведінки,стилю життя та способу мислення,ролей жінок і чоловіків та їх стосунків.

гендер-це інтерпретація біологічного,що фіксується у писаних чи неписаних законах,нормах життя суспільства,тих ролях,які виконують в ньому чоловіки й жінки.

2.Гендерні стереотипи існують в усіх сферах життя і відносин чоловіків і жінок в суспільстві,а школа-це відображення суспільства, куди переносяться всі стереотипи і відносини гендерного життя. головний стереоти-поролева соціалізація дівчат і хлопців в суспільстві та школі відтворює патріарльні стереотипні взаємовідносини статей в житті ,в школі, в приватній сфері, в громадському житті...Стереотипи- хлопці сильніше ,мають перевагу і більшу повагу.Дівчата-всі відмінниці і хорошистки,краще вчаться...дівчата повинні готуватися до домашніх справ у житті,ніякої кар'єри їм не потрібно... хлопці -це підготовка у школі до великих перетворень світу,до до подвигів....вони домінувати повинні всюди в майбутньому...всі учні-незалежно від статі і повинні виконувати програму з предмету незалежно від статі(фізкультура...)чолвіча і жіноча праця, обов'язки дівчат і хлопців у школі....пед. діяльність -жіноча сфера(90% вчителів-жінки!!!!!), звідки багато стереотипів у шкільному вихованні і навчанні....гендерне виховання в наших школах відсутнє!

3.Велику роль грає встановленні особистості статева ідентифікація.У 6-8 місяців малюки вчаться розрізняти чоловіків і жінок,у 1,5 роки точно вже знають до якої статі належить,а в 5 років дитина остаточно розуміє,що росте хлопчиком чи дівчинкою.Це впливає на становлення особистості жінки як Жінки іособистості чоловіка як Чоловіка.Від цього залежить їх майбутня доля, особливо особисте життя.Не вистачає для цього спрямованого навчання и виховання в освітніх закладах. 4. У навчально -виховному процесі враховуються психологічні,біологічні,комуникативні,вікові та інші особливості між дівчатами та хлопцями...дівчата більш активні,наполегливі,старанні.сумлінні, емоційні в навчанні та спілкуванні . а хлопці більш спокійні, розсудливі, повільні,бецініціативні,покладаються на більшу допомогу,але вважають себе сильгою статтю всерівно...Дівчата більш у лідерах,займають всі посади в самоврядуванні.активніше на уроках. в громадьських справах....Тому учитель завжди повинен толерантно враховувати гендерні особливості і виховувати повагу як до Жінки в майбутньому у хлопців, так і повагу домайбутнього Чоловіка у дівчат.!--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 19:34, 31 січня 2015 (EET)


Доброго дня! Відповідаю на завдання практичного заняття №2:( по обдарованим дітям)
1.Обдарованість-це сукупність здібностей . які дозволяють індівіду досягти вагомих результатів в одному або декількох видах діяльності.
 Обдарованість- це системна ознака психіки,що розвивається впродовж життя та визначає можливістьдосягнення людиною більш високих результатів в одному чи кількох напрямках діяльності порівняно з іншими.
 Обдарованість- специфічне сполучення здібностей,інтересів.потреб.що дає змогу виконувати певну діяльність на високому рівні;риса психіки.що визначаєможливість на більш високі результати в одній або декількох галузях,сферах людської діяльності.
2.Типи обдарованості : 
а) інтелектуальний тип-розумні,кмітливі,високий інтелект,можуть самостійно працювати,отримують глибокі знання,вміють самі здобувати інформацію,глибоко аналізують матеріал,"світлі голови"....
б) Академічний тип-діти здатні до навчання,дуже великі здібності та бажання до навчання,мають високий інтелект...
в) Художній тип- високі досягнення в музиці,танцях,живопису та в художній діяльності....
г) Креативний тип-нестандартність мислення, особливий погляд на все, із-за нестандарної поведінки важко виявити такий тип обдарованості.....
д) Лідерський тип-це діти організатори,здібні вести колектив за собою,завжди неформальні лідери ....
є)Психомоторний або спортивний тип-це діти праці та спорту...фізична діяльність дає успіхи..
3. Види обдарованості: як і типи ,а саме:інтелектуальний,академічний,творчий,лідерський.художній,психомоторний,соціальний,емпатійний та інші.
 4. В педагогічній роботі за 30 років я зустрів по-справжньому талановитих,дійсно обдарованих,як сонце ярких ,а не просто здібних учнів декілька дітей,пам'таю і сьогодні.Головна проблема-це поведінка обдарованої дитини,нестандартність,не така як всі,в будь якому типі обдарованості,незавжди її розуміють в колективі учні та вчителі.навіть батьки,вони більш та сильніше переживають,реагують на все, або замкнуті,тихі та спокійні.Такі діти мають часто іншу сприйняття світу,ім часто заздрять, і не тільки учні..Вони виходять за рамки стандартів...І проблема для вчителя була знайти підхід до талату і головне підтримати та допомогти обдарованій дитині, було і так, що дитина потребувала захисту прямо на уроках історії...взаєморозуміння,вміти встановити контакт з такою дитиною. особливо з оперним співаком, наприклад...Відносини в колективі. суспільстві. з вчителями.....головні проблеми роботи з такими  дітьми....--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 18:41, 11 лютого 2015 (EET)

Доброго дня! Дякую за відповіді. Тема нашого вивчення – «Профілактика професійного вигорання». Після опрацювання відповідної літератури дайте стислі відповіді на запитання. 1. Що таке «професійне та емоційне вигорання»? 2. Які фактори впливають на виникнення синдрому «вигорання»? 3. Які ознаки та симптоми професійного вигорання педагогів? 4. Назвіть ефективні засоби профілактики професійного вигорання вчителів.--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 11:46, 12 лютого 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю