Відмінності між версіями «Психологія Діхнич А.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 11: Рядок 11:
  
 
Дайте, будь ласка, відповіді на перші три питання.
 
Дайте, будь ласка, відповіді на перші три питання.
 
  
 
''1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [12, с. 18-19].''
 
''1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [12, с. 18-19].''
Рядок 19: Рядок 18:
 
''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [12, с. 21]?''
 
''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [12, с. 21]?''
  
'''Дякую за відповіді!'''
+
'''''Дякую за відповіді!'''''
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:30, 24 березня 2015 (EET)
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:30, 24 березня 2015 (EET)
  

Версія за 10:07, 26 березня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Рада Вас вітати у вікіпросторі на першому занятті з психології!

Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).

Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).


Дайте, будь ласка, відповіді на перші три питання.

1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [12, с. 18-19].

2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [12, с. 19].

3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [12, с. 21]?

Дякую за відповіді! --Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:30, 24 березня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю