Відмінності між версіями «Психологія Діхнич А.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 52: Рядок 52:
 
'''До зустрічі на наступних заняттях у вікі-просторі.'''
 
'''До зустрічі на наступних заняттях у вікі-просторі.'''
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 10:49, 17 квітня 2015 (EEST)
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 10:49, 17 квітня 2015 (EEST)
 +
'''Відповіді на запитання :'''  6. Комплекс "змішування ролей" як аномальна лінія розвитку характерна підліткового періоду роз-
 +
витку людини (11-20років). В цей період підліток,виконуючи різні соціальні ролі(учня,сина,брата та ін.) розвиває почуття особистої визначеності,яка характерна тільки для нього.
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 20:24, 19 квітня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!

Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).

Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).


Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.

1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [10, с. 18-19].

2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [10, с. 19].

3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]?

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:30, 24 березня 2015 (EET) Добрий день Ірина Валеріївна.Я раніше дав відповіді на перші 3 питання ,прийшла і Ваша рецензія,а сьогодні подивився на свою сторінку,а там ні моїх відповідей,ні Вашої рецензії... Чи можливо так і треба? З повагою Діхнич А.М.


Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на наступні два питання.

4. На Вашу думку, чому саме стихійний шлях, має найбільший вплив на формування особистості дитини, визначте у цьому процесі роль референтної особи [10, с. 25, 28]?

5. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [10, с. 28-29].

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 20:19, 30 березня 2015 (EEST)

4.Найбільший вплив на формування особистості дитини належить стихійному шляху-це об'єктивний,закономірний процес.У цьому розвитку велику роль грає зв'язок із значимими(референтними)особами. Саме їх допомога посідає значне місце у духовному,фізичному, психологічному розвитку дитини як особистості.

5. Критерії вікової періодизації : до 1 року- безпосередньо-емоційне спілкування з дорослими; 1-3 роки- предметно-маніпуляційна діяльність;3-7років-сюжетно-рольова гра; 7-10 років- навчання; 10-15 років-спілкування з однолітками; 15-17 років -навчально-профорієнтаційна діяльність. В підлітковий період людина розвиває почуття особистої визначеності, характерної тільки для нього. При несприятливих умовах підліток губиться в ситуаціях рольової поведінки,не знаходячи свого місця в соціальному оточенні.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 15:37, 7 квітня 2015 (EEST)


Дякую за правильну відповідь на питання №4 та частково правильну відповідь на питання №5! Питання №5: Ви назвали психологічні новоутворення, характерні для підліткового віку та провідний вид діяльності за віковими етапами, а питання - про критерії вікової періодизації розвитку особистості. Щодо зниклих рецензії та Ваших відповідей - такого не повинно бути, я звернусь до розробників нашого сайту, можливо вони дадуть підказку (відпишусь після розмови). На данний момент може порекомендувати тільки одне - після своїх відповідей, копіюйте текст усіх занять у вордовський документ. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:50, 17 квітня 2015 (EEST)

Продовжуємо заняття, сьогодні, протягом двох пар, ми закінчимо розгляд теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня" (2 заняття - 4 год, одне заняття - два питання). Дайте, будь ласка, відповіді на останні чотири питання.

6. Дайте короткий опис людини, для якої характерний комплекс «змішування ролей» [10, с. 30-31].

7. Які особистісні тести Ви знаєте (достатньо одного прикладу: назва та що діагностує) [10, с. 76-93]?

8. Як учитель засобом свого предмету чи організовуючи виховну діяльність може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня (на прикладі однієї особистісної характеристики) [10, с. 43-44, 47-60, 76-93]?

9. На Вашу думку, чи враховуються зони актуального та найближчого розвитку учнів при організації навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку освіти (коротко обґрунтуйте свою відповідь) [10, с. 29]?

Дякую за відповіді!

Дякую за співпрацю!

До зустрічі на наступних заняттях у вікі-просторі. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 10:49, 17 квітня 2015 (EEST) Відповіді на запитання : 6. Комплекс "змішування ролей" як аномальна лінія розвитку характерна підліткового періоду роз- витку людини (11-20років). В цей період підліток,виконуючи різні соціальні ролі(учня,сина,брата та ін.) розвиває почуття особистої визначеності,яка характерна тільки для нього.

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю