Психологія Діхнич А.М.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 15:41, 7 квітня 2015, створена Діхнич Анатолій Михайлович (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!

Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).

Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).


Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.

1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [10, с. 18-19].

2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [10, с. 19].

3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]?

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:30, 24 березня 2015 (EET) Добрий день Ірина Валеріїївна.Я раніше дав відповіді на перші 3 питання ,прийшла і Ваша рецензія,а сьогодні подивився на свою сторінку,а там ні моїх відповідей,ні Вашої рецензії... Чи можливо так і треба? З повагою Діхнич А.М.


Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на наступні два питання.

4. На Вашу думку, чому саме стихійний шлях, має найбільший вплив на формування особистості дитини, визначте у цьому процесі роль референтної особи [10, с. 25, 28]?

5. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [10, с. 28-29].

Дякую за відповіді!

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 20:19, 30 березня 2015 (EEST) --Найбільший вплив на формування особистості дитини належить стихійному шляху-це об'єктивний,закономірний процес.У цьому роз- витку велику роль грає зв'язок із значимими(референтними)особами. Саме їх допомога посідає значне місце у духовному,фізичному, психологічному розвитку дитини як особистості.

5. Критерії вікової періодизації : до 1 року- безпосередньо-емоційне спілкування з дорослими; 1-3 роки- предметно-маніпуляційна діяльність;3-7років-сюжетно-рольова гра; 7-10 років- навчання; 10-15 років-спілкування з однолітками; 15-17 років-навчально- профорієнтаційна діяльність. В підлітковий період людина розвиває почуття особистої визначеності, характерної тільки для нього. При несприятливих умовах підліток губиться в ситуаціях рольової поведінки,не знаходячи свого місця в соціальному оточенні.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 15:37, 7 квітня 2015 (EEST)15:30, 07 квітня 2015 рік,Діхнич А.М.

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю