Відмінності між версіями «Психологія Залуцька О.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
 
(не показані 3 проміжні версії цього учасника)
Рядок 28: Рядок 28:
 
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
 
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
  
'''РОЗДІЛ 1.  АНКЕТНІ ВІДОМОСТІ''' Лащ Юлія Вікторівна народився  1 липня 1998 року, в  Пустовійтівській  ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Петра Калнишевського навчається з 2005року. В 2016 році закінчила 11 клас. Живе і виховується в повній сім’ї. Мати – Лащ Марина Андріївна працює в дитячому садку сторожем, освіту має середню спеціальну; батько – Лащ Віктор Петрович, будівельник. На здоров’я учениця  не скаржиться, оскільки активно займається спортом, шкідливих  звичок не має.
+
'''РОЗДІЛ 1.  АНКЕТНІ ВІДОМОСТІ'''. Лащ Юлія Вікторівна народився  1 липня 1998 року, в  Пустовійтівській  ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Петра Калнишевського навчається з 2005року. В 2016 році закінчила 11 клас. Живе і виховується в повній сім’ї. Мати – Лащ Марина Андріївна працює в дитячому садку сторожем, освіту має середню спеціальну; батько – Лащ Віктор Петрович, будівельник. На здоров’я учениця  не скаржиться, оскільки активно займається спортом, шкідливих  звичок не має.
'''РОЗДІЛ 2. УМОВИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ''' Родина Юлії  проживає в селі Пустовійтівка  Роменського району у власному будинку. Юля разом із молодшою сестрою  мають окрему кімнату, де створені всі необхідні умови для проживання, навчання та відпочинку  дівчаток. В Юлії  є персональний комп’ютер, підключений до мережі Інтернет. Батьки цікавляться учбовими досягненнями учениці, іноді надають посильну допомогу у вирішенні учбових завдань. В сім’ї панують доброзичливі стосунки між дорослими і дітьми, родина проживає з бабусею.
+
'''РОЗДІЛ 2. УМОВИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ'''. Родина Юлії  проживає в селі Пустовійтівка  Роменського району у власному будинку. Юля разом із молодшою сестрою  мають окрему кімнату, де створені всі необхідні умови для проживання, навчання та відпочинку  дівчаток. В Юлії  є персональний комп’ютер, підключений до мережі Інтернет. Батьки цікавляться учбовими досягненнями учениці, іноді надають посильну допомогу у вирішенні учбових завдань. В сім’ї панують доброзичливі стосунки між дорослими і дітьми, родина проживає з бабусею.
'''РОЗДІЛ 3. НАВЧАННЯ ТА ПОВЕДІНКА УЧНЯ У КЛАСІ''' Юлія навчається  в  Пустовійтівській  ЗОШ  з першого класу. В початковій  школі не вирізнялася  серед  інших дітей особливими здібностями.  У середніх класах інтерес до навчання значно зріс. У старших класах  дівчина  навчалася  на 9-11 балів, навчальну програму засвоїла успішно. Має  неординарне  мислення, високо ерудована і розсудлива.   
+
'''РОЗДІЛ 3. НАВЧАННЯ ТА ПОВЕДІНКА УЧНЯ У КЛАСІ'''. Юлія навчається  в  Пустовійтівській  ЗОШ  з першого класу. В початковій  школі не вирізнялася  серед  інших дітей особливими здібностями.  У середніх класах інтерес до навчання значно зріс. У старших класах  дівчина  навчалася  на 9-11 балів, навчальну програму засвоїла успішно. Має  неординарне  мислення, високо ерудована і розсудлива.   
 
Успішність Юлії  тримається на належному рівні, до навчання учениця  ставиться  із зацікавленістю, виділяє предмети за власним інтересом, з яких має високий рівень знань (це інформатика та програмування). Навчальні вміння і навички засвоєні на високому рівні. Середній бал навчальних досягнень складає 9, 9 бала. Найвищі бали має з екології та  інформатики  (12б.),  із економіки, курсу «Людина і світ», астрономії, креслення, технології  (11б.).  Найскладнішим для Юлії  є предмет англійська  мова  (7б.) .  
 
Успішність Юлії  тримається на належному рівні, до навчання учениця  ставиться  із зацікавленістю, виділяє предмети за власним інтересом, з яких має високий рівень знань (це інформатика та програмування). Навчальні вміння і навички засвоєні на високому рівні. Середній бал навчальних досягнень складає 9, 9 бала. Найвищі бали має з екології та  інформатики  (12б.),  із економіки, курсу «Людина і світ», астрономії, креслення, технології  (11б.).  Найскладнішим для Юлії  є предмет англійська  мова  (7б.) .  
 
Учениця  фізично розвинена, займається легкою атлетикою  та баскетболом. Любить слухати сучасну музику, захоплюється грою на  гітарі, танцює.
 
Учениця  фізично розвинена, займається легкою атлетикою  та баскетболом. Любить слухати сучасну музику, захоплюється грою на  гітарі, танцює.
 
У класі, де Юлія  навчається,  5 учнів, з них 2 хлопців та 3 дівчат. До однокласників учениця  ставиться з повагою, користується серед них авторитетом. Має в класі друзів, з якими вона товаришує і регулярно спілкується. Значних конфліктів із однокласниками не спостерігалось.  
 
У класі, де Юлія  навчається,  5 учнів, з них 2 хлопців та 3 дівчат. До однокласників учениця  ставиться з повагою, користується серед них авторитетом. Має в класі друзів, з якими вона товаришує і регулярно спілкується. Значних конфліктів із однокласниками не спостерігалось.  
 
Була активним слухачем МАН. Стала переможцем конкурсу учнівських творчих робіт «Кібернетичний всесвіт» , який проводився українською академією банківської справи обласного конкурсу з веб-дизайну в в 2015році –ІІ МІСЦЕ,  , в 2016 році – І місце  присвячений тижню кібернетики, в міжнародному літньому  бліц-конкурсі з веб-дизайну в 2015році зайняла І місце,  в міжнародному зимовому  бліц-конкурсі з веб-дизайну в 2016 році зайняла ІІ місце. В другому етапі всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій зайняла ІІ місце, була учасником ІІІ етапу всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій
 
Була активним слухачем МАН. Стала переможцем конкурсу учнівських творчих робіт «Кібернетичний всесвіт» , який проводився українською академією банківської справи обласного конкурсу з веб-дизайну в в 2015році –ІІ МІСЦЕ,  , в 2016 році – І місце  присвячений тижню кібернетики, в міжнародному літньому  бліц-конкурсі з веб-дизайну в 2015році зайняла І місце,  в міжнародному зимовому  бліц-конкурсі з веб-дизайну в 2016 році зайняла ІІ місце. В другому етапі всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій зайняла ІІ місце, була учасником ІІІ етапу всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій
'''РОЗДІЛ 4. ГРОМАДСЬКА РОБОТА УЧНЯ''' Юля  бере активну участь у всіх культурних заходах, які організовуються в класі та у школі,  проявляє ініціативу, згуртовує колектив, прагне  до правдивості і справедливості, щира  у стосунках з товаришами і дорослими.Є актиною  була старостою класу та очолювала редколегію.мала  добрі організаторські здібності, проявляла якості лідера, але і рахувалася із думкою класу.
+
'''РОЗДІЛ 4. ГРОМАДСЬКА РОБОТА УЧНЯ'''. Юля  бере активну участь у всіх культурних заходах, які організовуються в класі та у школі,  проявляє ініціативу, згуртовує колектив, прагне  до правдивості і справедливості, щира  у стосунках з товаришами і дорослими.Є актиною  була старостою класу та очолювала редколегію.мала  добрі організаторські здібності, проявляла якості лідера, але і рахувалася із думкою класу.
'''РОЗДІЛ 5. ЗАГАЛЬНІ РИСИ ХАРАКТЕРУ УЧНЯ''' Щодо професійної орієнтації учениці, то  ю чітко  визначилася повязати майбутню професію із  інформатикою та програмуванням. Враховуючи вікові психологічні особливості розвитку дівчини, вона поводить себе спокійно, стримано, контролює свої емоції. Дотримується правил поведінки.  Доручення  і розпорядження вчителів виконує за першою вимогою, з бажанням. Чемна у спілкуванні з  дорослими, доброзичливо ставиться до літніх людей і молодших за себе. За темпераментом –  сангвінік, врівноважена. Має високий рівень комунікативності, і достойний та прийнятний статус у класі. Здатна до сомоконтролю і самокритики. Має добрі вольові якості, може контролювати власні емоції. Процеси збудження і гальмування проявляються врівноважено. Учениця впевнена у собі, може грамотно виражати власну думку та аргументовано відстоювати її. У критичних ситуаціях Юлія зберігає витримку, емоційну стабільність, уміння  швидко переключатись з одного виду діяльності  на інший.--[[Користувач:Залуцька Ольга Василівна|Залуцька Ольга Василівна]] ([[Обговорення користувача:Залуцька Ольга Василівна|обговорення]]) 13:54, 19 червня 2016 (EEST)
+
'''РОЗДІЛ 5. ЗАГАЛЬНІ РИСИ ХАРАКТЕРУ УЧНЯ'''. Щодо професійної орієнтації учениці, то  ю чітко  визначилася повязати майбутню професію із  інформатикою та програмуванням. Враховуючи вікові психологічні особливості розвитку дівчини, вона поводить себе спокійно, стримано, контролює свої емоції. Дотримується правил поведінки.  Доручення  і розпорядження вчителів виконує за першою вимогою, з бажанням. Чемна у спілкуванні з  дорослими, доброзичливо ставиться до літніх людей і молодших за себе. За темпераментом –  сангвінік, врівноважена. Має високий рівень комунікативності, і достойний та прийнятний статус у класі. Здатна до сомоконтролю і самокритики. Має добрі вольові якості, може контролювати власні емоції. Процеси збудження і гальмування проявляються врівноважено. Учениця впевнена у собі, може грамотно виражати власну думку та аргументовано відстоювати її. У критичних ситуаціях Юлія зберігає витримку, емоційну стабільність, уміння  швидко переключатись з одного виду діяльності  на інший.--[[Користувач:Залуцька Ольга Василівна|Залуцька Ольга Василівна]] ([[Обговорення користувача:Залуцька Ольга Василівна|обговорення]]) 13:54, 19 червня 2016 (EEST)
  
  
Рядок 51: Рядок 51:
  
 
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
 
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
*1.
+
*1. Наполегливість в досягненні мети
*2.
+
*2. Вміє і бажає застосувати знання на практиці
*3.
+
*3. Висока успішність в навчанні з переважної більшості предметів ("круглий відмінник") чи одного предмету
*4.
+
*4. Гострота мислення, чітке формулювання думок
*5.
+
*5. Здатний керувати собою, довготривала зосередженість на справі
*6.
+
*6. Швидка засвоюваність матеріалу ("научіння") --[[Користувач:Залуцька Ольга Василівна|Залуцька Ольга Василівна]] ([[Обговорення користувача:Залуцька Ольга Василівна|обговорення]]) 14:45, 19 червня 2016 (EEST)
  
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
Рядок 80: Рядок 80:
  
 
----
 
----
'''Ваша відповідь:'''
+
'''Ваша відповідь
 
+
Джерелом особистісного розвитку сучасного школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їхній культурі, звичаях традиціях, у системі виховання, ідеології та моралі. --[[Користувач:Залуцька Ольга Василівна|Залуцька Ольга Василівна]] ([[Обговорення користувача:Залуцька Ольга Василівна|обговорення]]) 14:53, 19 червня 2016 (EEST)
 
+
  
  

Поточна версія на 14:57, 19 червня 2016


Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.

1. Виявити фізичний та психічний розвиток учня. 2. Досліджувати розвиток учня впродовж усіх років навчання. 3. Відношення учня до навчання . 4. Ставлення до громадських доручень, виконання їх. 5. Ставлення до позашкільного життя, зацікавлення учня. 6. Здібності до вивчення предметів. 7. Яким є культурне життя учня? 8. Яким є ставлення дитини до себе? 9. Якими є відносини учня в колективі? 10.Виховання в сім'ї, відношення батьків до виховання дитини.--Залуцька Ольга Василівна (обговорення) 16:13, 18 червня 2016 (EEST)


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)


Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.

РОЗДІЛ 1. АНКЕТНІ ВІДОМОСТІ. Лащ Юлія Вікторівна народився 1 липня 1998 року, в Пустовійтівській ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Петра Калнишевського навчається з 2005року. В 2016 році закінчила 11 клас. Живе і виховується в повній сім’ї. Мати – Лащ Марина Андріївна працює в дитячому садку сторожем, освіту має середню спеціальну; батько – Лащ Віктор Петрович, будівельник. На здоров’я учениця не скаржиться, оскільки активно займається спортом, шкідливих звичок не має. РОЗДІЛ 2. УМОВИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ. Родина Юлії проживає в селі Пустовійтівка Роменського району у власному будинку. Юля разом із молодшою сестрою мають окрему кімнату, де створені всі необхідні умови для проживання, навчання та відпочинку дівчаток. В Юлії є персональний комп’ютер, підключений до мережі Інтернет. Батьки цікавляться учбовими досягненнями учениці, іноді надають посильну допомогу у вирішенні учбових завдань. В сім’ї панують доброзичливі стосунки між дорослими і дітьми, родина проживає з бабусею. РОЗДІЛ 3. НАВЧАННЯ ТА ПОВЕДІНКА УЧНЯ У КЛАСІ. Юлія навчається в Пустовійтівській ЗОШ з першого класу. В початковій школі не вирізнялася серед інших дітей особливими здібностями. У середніх класах інтерес до навчання значно зріс. У старших класах дівчина навчалася на 9-11 балів, навчальну програму засвоїла успішно. Має неординарне мислення, високо ерудована і розсудлива. Успішність Юлії тримається на належному рівні, до навчання учениця ставиться із зацікавленістю, виділяє предмети за власним інтересом, з яких має високий рівень знань (це інформатика та програмування). Навчальні вміння і навички засвоєні на високому рівні. Середній бал навчальних досягнень складає 9, 9 бала. Найвищі бали має з екології та інформатики (12б.), із економіки, курсу «Людина і світ», астрономії, креслення, технології (11б.). Найскладнішим для Юлії є предмет англійська мова (7б.) . Учениця фізично розвинена, займається легкою атлетикою та баскетболом. Любить слухати сучасну музику, захоплюється грою на гітарі, танцює. У класі, де Юлія навчається, 5 учнів, з них 2 хлопців та 3 дівчат. До однокласників учениця ставиться з повагою, користується серед них авторитетом. Має в класі друзів, з якими вона товаришує і регулярно спілкується. Значних конфліктів із однокласниками не спостерігалось. Була активним слухачем МАН. Стала переможцем конкурсу учнівських творчих робіт «Кібернетичний всесвіт» , який проводився українською академією банківської справи обласного конкурсу з веб-дизайну в в 2015році –ІІ МІСЦЕ, , в 2016 році – І місце присвячений тижню кібернетики, в міжнародному літньому бліц-конкурсі з веб-дизайну в 2015році зайняла І місце, в міжнародному зимовому бліц-конкурсі з веб-дизайну в 2016 році зайняла ІІ місце. В другому етапі всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій зайняла ІІ місце, була учасником ІІІ етапу всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій РОЗДІЛ 4. ГРОМАДСЬКА РОБОТА УЧНЯ. Юля бере активну участь у всіх культурних заходах, які організовуються в класі та у школі, проявляє ініціативу, згуртовує колектив, прагне до правдивості і справедливості, щира у стосунках з товаришами і дорослими.Є актиною була старостою класу та очолювала редколегію.мала добрі організаторські здібності, проявляла якості лідера, але і рахувалася із думкою класу. РОЗДІЛ 5. ЗАГАЛЬНІ РИСИ ХАРАКТЕРУ УЧНЯ. Щодо професійної орієнтації учениці, то ю чітко визначилася повязати майбутню професію із інформатикою та програмуванням. Враховуючи вікові психологічні особливості розвитку дівчини, вона поводить себе спокійно, стримано, контролює свої емоції. Дотримується правил поведінки. Доручення і розпорядження вчителів виконує за першою вимогою, з бажанням. Чемна у спілкуванні з дорослими, доброзичливо ставиться до літніх людей і молодших за себе. За темпераментом – сангвінік, врівноважена. Має високий рівень комунікативності, і достойний та прийнятний статус у класі. Здатна до сомоконтролю і самокритики. Має добрі вольові якості, може контролювати власні емоції. Процеси збудження і гальмування проявляються врівноважено. Учениця впевнена у собі, може грамотно виражати власну думку та аргументовано відстоювати її. У критичних ситуаціях Юлія зберігає витримку, емоційну стабільність, уміння швидко переключатись з одного виду діяльності на інший.--Залуцька Ольга Василівна (обговорення) 13:54, 19 червня 2016 (EEST)


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)


Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)


Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:

  • 1. Наполегливість в досягненні мети
  • 2. Вміє і бажає застосувати знання на практиці
  • 3. Висока успішність в навчанні з переважної більшості предметів ("круглий відмінник") чи одного предмету
  • 4. Гострота мислення, чітке формулювання думок
  • 5. Здатний керувати собою, довготривала зосередженість на справі
  • 6. Швидка засвоюваність матеріалу ("научіння") --Залуцька Ольга Василівна (обговорення) 14:45, 19 червня 2016 (EEST)

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Вітаю!

Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."

Обговоримо наступні проблемні питання:

Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?


Ваша відповідь: Особистість — це сутність людини, головне в ній, те, що відрізняє людський вид від усіх інших біологічних видів. Осо¬бистість — це соціальне в людині, те, що формується в неї під час життя поряд з іншими людьми. Особливість особистості залежить від суспільства, в якому вона живе, його культури, стану економіки, політичної ситуації, тобто від численних со¬ціальних характеристик оточення людини. Яким є суспільс¬тво — така й особистість. Яке середовище — така й особистість. Таким чином, особистість — відносно стійкий набір соціаль¬них якостей, що здобувається у процесі життя в суспільстві. Кожна людина народжується індивідом та індивідуальні¬стю, але, щоб стати особистістю, їй необхідно жити в суспіль-стві, принаймні провести своє дитинство у колі собі подібних. Не обов'язково бути видатною людиною, щоб бути особистіс¬тю. Щоб людина вважалась особистістю, вона повинна: мати самосвідомість; засвоїти основні норми та правила поведінки, які прийняті в даному суспільстві; сформувати систему інтересів, цінностей; нести певну відповідальність за свої вчинки. Чим більше стає нестабільним товариство тим відносно більше стає людей, соціальний тип яких не співпадає з нормативною особистістю. І, навпаки, у стабільних суспільствах культурний тиск на особистість такий , що людина у своїх поглядах, поведінці і фантазіях все менше і менше відрізняється від нав'язаного «ідеального» стереотипу. Людина добре знає, якою вона повинна бути і розуміє , що вона є не такою як усі , унікальною. А унікальність така як наркоманія , проституція, злочини, сексуальні маніяки для суспільства є осудною. Тому, на мою думку, "соціальні низи нашого суспільства" є особистостями, так як вони власне самовільно вибрали своє призначення в житті, свій напрямок дій. Головне щоб це не було всупереч Закону. Статистичні дані показують, що в нормально розвинених суспільствах 10-15% загальної чисельності населення складають люди з несуттєвими відхиленнями (наприклад: вбивство на війні дозволяється і навіть винагороджується, але в мирний час воно карається; у Парижі проституція легальна і не засуджується, в інших країнах вона громадською думкою не схвалюється; у СРСР в 60-і роки зовнішній вигляд «стиляг» пов'язували з моральним розбещенням). Учням потрібно пояснити відмінність між «особистостями» і «індивідами».--Залуцька Ольга Василівна (обговорення) 10:44, 19 червня 2016 (EEST)




Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.


Ваша відповідь Джерелом особистісного розвитку сучасного школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їхній культурі, звичаях традиціях, у системі виховання, ідеології та моралі. --Залуцька Ольга Василівна (обговорення) 14:53, 19 червня 2016 (EEST)


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю