Психологія Петренко Н.М.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 12:14, 8 травня 2016, створена Петренко Наталія Миколаївна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.

  • 1. Загальні дані
  • 2. Взаємодія з колективом і відношення до школи
  • 3. Спрямованість особистості учня та його спеціальні здібності
  • 4. Особливості характеру і темпераменту
  • 5. Дисциплінованість
  • 6. Навчальна діяльність
  • 7. Позашкільне життя учня
  • 8. Виховання в сім'ї, відношення батьків до виховання дитини.
  • 9. Загальні психолого-педагогічні висновки--Петренко Наталія Миколаївна (обговорення) 12:04, 8 травня 2016 (EEST)

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)



Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)



Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)



Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:

  • 1.висока успішність в навчанні з переважної більшості предметів ("круглий відмінник") чи одного предмету
  • 2.прагне до збільшення та ускладнення інтелектуальних задач
  • 3.швидка засвоюваність матеріалу ("научіння")
  • 4.швидкий перехід від зацікавленості до ділових проб і дослідів
  • 5.вміє і бажає застосувати знання на практиці
  • 6.наполегливість в досягненні мети --Петренко Наталія Миколаївна (обговорення) 12:10, 8 травня 2016 (EEST)

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)


Індивідуальні заняття

Вітаю!

Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."

Обговоримо наступні проблемні питання:

Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?


Ваша відповідь:' Особистість - це найвищий ступінь духовного розвитку людини, що являє собою стійку сукупність соціально вагомих якостей, які характеризують індивіда як унікальну суб'єктивність, здатну освоювати і змінювати світ. Інакше кажучи, кожна особистість - людина, але не кожна людина є особистістю. Людським індивідом народжуються, а особистістю стають. Тому, не представники соціальних низів нашого суспільства не можуть бути особистостями. Але існують випадки, коли наркомани (Курт Кобейн) або гомосексуалісти (Фреді Меркурі), досягнувши в житті високих результатів та маючи високий ступінь духовного розвитку дійсно є особистостями. А учням в цьому випадку потрібно пояснити відмінність між поняттями "особистість", "особа", "людина", "індивід".--Петренко Наталія Миколаївна (обговорення) 14:14, 21 квітня 2016 (EEST)





Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.


Ваша відповідь:



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю