Психологія Пустовіт О.М.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 13:13, 1 травня 2016, створена Пустовіт Олег Миколайович (обговореннявнесок) (Індивідуальні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.

  • 1.Індивідуально-типологічні властивості.
  • 2.Позиція особистості.
  • 3.Емоційний фон.
  • 4.Швидкісні властивості аналізаторних систем.
  • 5.Особливості вищих психологічних функцій.
  • 6.Стиль міжособистих відносин.
  • 7.професійна спрямованість.
  • 8.-
  • 9. -
  • 10.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)



Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.

Учениця 9 класу Білик Юлія характеризується: - урівноваженістю нервової системи; - є активною в шкільному житті, голова учкому, цілеспрямована, проячвляє ініціативу в справі яку доручають. - в стані емоційної напруги діє обдумано, емоційно-стримано. - добре розвинена швидкість аналізаторних систем. - має добре розвинену пам`ять, логічне мислання та розвинену уяву. - у міжособистісних стосунках завжди прагне до лідерства; - Юлія є яскраво вираженим гуманітарієм, тому майбутню професію пов`язує із спілкуванням з людь--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 17:19, 26 квітня 2016 (EEST)ми.


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)



Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)



Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:

  • 1.Забігання вперед.
  • 2.Винахідливість на заняттях.
  • 3.Висловлює багато пропозицій та оригінальні ідеї.
  • 4.Наполегливість у досягненні мети.
  • 5.Некомфорність.
  • 6.Допитливсть.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 11:08, 1 травня 2016 (EEST)

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)


Індивідуальні заняття

Вітаю!

Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."

Обговоримо наступні проблемні питання:

Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?


Ваша відповідь:Не кожна людина є особистістю, наприклад, новонародженого не можна назвати особистістю. Стосовно представників соціальних низів нашого суспільства я думаю, що вони є особистостями у випадку, якщо усвідомлюють свої дії при виконанні своєї соціальної ролі. На противагу розвиненій особистості я б їх назвав "деградуючими особистостями".





Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.


Ваша відповідь:Основними джерелами особистісного розвитку школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їх культурі, звичаях, традиціях, у системі ідеології та моралі.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 13:09, 1 травня 2016 (EEST)



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю