Психологія Стешенко В.І.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 20:42, 26 березня 2015, створена Стешенко Валентина Іванівна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!

Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).

Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).


Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.

1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [10, с. 18-19]. Доброго дня, Ірино Валеріївно! Відповідь на перше запитання буде - індивід - будь-яка людина незалежно від її якостей та особливостей.

2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [10, с. 19].

Особистість - це соціальна якість, набута індивідом предметною діяльністю і спілкуванням та характерний рівень і якість представленості суспільних відносин у індивіді.

3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]? Тому що задатки - це уроджені, обумовлені іноді генним фондом, а іноді пренатальними умовами потенційні можливості розвитку більшості анатомічних, ряду фізіологічних та деяких психічних властивостей людини. --Стешенко Валентина Іванівна (обговорення) 19:38, 26 березня 2015 (EET) Дякую за відповіді! --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:44, 24 березня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю