Відмінності між версіями «Психологія Чайкін І.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 11: Рядок 11:
  
 
Доброго дня, Світлана Миколаївна. Відповідаю на Ваші питання:
 
Доброго дня, Світлана Миколаївна. Відповідаю на Ваші питання:
#
+
#План, за яким z здійснюю вивчення особистості учнів
*1.
+
*1. Вивчення особової справи учня;
*2.
+
*2. Власні спостереження за учнем;
*3.
+
*3. Інформація отримана від інших викладачів;
*4.
+
*4. Інформація отримана від батьків учня;
*5.
+
*5. Проведення тестування.
*6.
+
#Алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня
*7.
+
Складаючи характеристику, слід дотримуватись таких вимог:
*8.
+
Характеристикою охоплюються всі сторони особистості учня, які створюють цілісне й повне уявлення про нього.
*9.
+
Виділяються основні риси учня, характерні для нього, і які треба враховувати під час навчально-виховної діяльності.
*10.
+
У змісті характеристики розкриваються особливості, які ще не є провідними, але за певних умов може розвинутись.
 +
У характеристиці школяра відзначаються позитивні і негативні риси його характеру.
 +
Відокремлюються ті риси (позитивні чи негативні), які потребують індивідуального підходу.
 +
Розкривається динаміка розвитку особистості школяра: не тільки рівень досягнутого, а й перспективні можливості.
 +
Вказуються види діяльності, які сприяють найбільшому розкриттю особистості учня.
 +
Рекомендується уникати однобокості й переліку зовнішніх проявів поведінки.
 +
Розкривається внутрішній світ дитини, мотиви її поведінки, спрямованість особистості, моральні якості.
 +
Важливо уникати неправомірних узагальнень, що принижують гідність дитини і призводять до “навішування ярликів”.
 +
 
  
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)

Версія за 12:26, 14 квітня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.

Доброго дня, Світлана Миколаївна. Відповідаю на Ваші питання:

  1. План, за яким z здійснюю вивчення особистості учнів
  • 1. Вивчення особової справи учня;
  • 2. Власні спостереження за учнем;
  • 3. Інформація отримана від інших викладачів;
  • 4. Інформація отримана від батьків учня;
  • 5. Проведення тестування.
  1. Алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня

Складаючи характеристику, слід дотримуватись таких вимог: Характеристикою охоплюються всі сторони особистості учня, які створюють цілісне й повне уявлення про нього. Виділяються основні риси учня, характерні для нього, і які треба враховувати під час навчально-виховної діяльності. У змісті характеристики розкриваються особливості, які ще не є провідними, але за певних умов може розвинутись. У характеристиці школяра відзначаються позитивні і негативні риси його характеру. Відокремлюються ті риси (позитивні чи негативні), які потребують індивідуального підходу. Розкривається динаміка розвитку особистості школяра: не тільки рівень досягнутого, а й перспективні можливості. Вказуються види діяльності, які сприяють найбільшому розкриттю особистості учня. Рекомендується уникати однобокості й переліку зовнішніх проявів поведінки. Розкривається внутрішній світ дитини, мотиви її поведінки, спрямованість особистості, моральні якості. Важливо уникати неправомірних узагальнень, що принижують гідність дитини і призводять до “навішування ярликів”.


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)



Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)



Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)



Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:

  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
  • 6.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)


Індивідуальні заняття

Вітаю!

Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."

Обговоримо наступні проблемні питання:

Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?


Ваша відповідь:





Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.


Ваша відповідь:



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю