Відмінності між версіями «Психологія Чайкін І.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 54: Рядок 54:
  
 
Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_OKT5FiUkLw_U2DBjfk09_Tqqo0ZakBKU_Zkujk_qlQ/edit?usp=sharing таблицю]. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.
 
Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_OKT5FiUkLw_U2DBjfk09_Tqqo0ZakBKU_Zkujk_qlQ/edit?usp=sharing таблицю]. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.
 +
 +
Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини
 +
Мета. Систематизувати знання щодо основних ознак обдарованості.
 +
Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю.
 +
Інтелектуальна сфера Академічні досягнення Творчість Спілкування та лідерство Рухлива сфера Сфера художньої діяльності
 +
гострота мислення висока успішність в навчанні з переважної більшості предметів ("круглий відмінник") чи одного предмету неконформність займає позицію лідера в колективі володіє широким діапазоном рухів демонструє успіхи в художній сфері
 +
чітке формулювання думок з задоволенням і легко навчається висловлює багато пропозицій та оригінальних ідей легко пристосовується до ситуації тонка та точна моторика легко оволодіває грою на музичному інструменті
 +
схильність до класифікацій і побудови схем та таблиць швидка засвоюваність матеріалу ("научіння") винахідливість на заняттях зберігає впевненість в собі добре володіє своїм тілом, рівновагою пише вірші, захоплюється літературою
 +
прагне до збільшення та ускладнення інтелектуальних задач здатний керувати собою забігання вперед має тенденцію керувати іншими любить рух пише музику
 +
очевидна і ненаситна розумова активність довготривала зосередженість на справі постійна гра уяви демонструє легкість та ініціативу в спілкуванні володіє зорово-моторною координацією малює краще за інших
 +
  
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)

Версія за 12:34, 14 квітня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.

Доброго дня, Світлана Миколаївна. Відповідаю на Ваші питання:

  1. План, за яким я здійснюю вивчення особистості учнів
  • 1. Вивчення особової справи учня;
  • 2. Власні спостереження за учнем;
  • 3. Інформація отримана від інших викладачів;
  • 4. Інформація отримана від батьків учня;
  • 5. Проведення тестування.
  1. Алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня

Складаючи характеристику, слід дотримуватись таких вимог: Характеристикою охоплюються всі сторони особистості учня, які створюють цілісне й повне уявлення про нього. Виділяються основні риси учня, характерні для нього, і які треба враховувати під час навчально-виховної діяльності. У змісті характеристики розкриваються особливості, які ще не є провідними, але за певних умов може розвинутись. У характеристиці школяра відзначаються позитивні і негативні риси його характеру. Відокремлюються ті риси (позитивні чи негативні), які потребують індивідуального підходу. Розкривається динаміка розвитку особистості школяра: не тільки рівень досягнутого, а й перспективні можливості. Вказуються види діяльності, які сприяють найбільшому розкриттю особистості учня. Рекомендується уникати однобокості й переліку зовнішніх проявів поведінки. Розкривається внутрішній світ дитини, мотиви її поведінки, спрямованість особистості, моральні якості. Важливо уникати неправомірних узагальнень, що принижують гідність дитини і призводять до “навішування ярликів”.--Чайкін Ігор Михайлович (обговорення) 12:23, 14 квітня 2016 (EEST)


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)



Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.

________________ має хороший фізичний і розумовий розвиток, має високий та достатній рівень навчальних досягнень. Учень надає перевагу предметам математичного циклу, має широкий кругозір, дбре розвинуте логічне мислення, любить читати. Дмитро вміє висловлювати власну думку усно та письмово, доводити її при частковій допомозі вчителя, при цьому демонструючи достатній словниковий запас. Мовлення виразне, емоційне. Учень має розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, зосереджуючи увагу на суттєвих фактах, проте не вміє її розподіляти, часто відволікається. Програмний матеріал засвоює швидко, осмислено. Має хорошу пам'ять, матеріал запам’ятовує швидко і легко його відтворює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинуту уяву. Неорганізований, проте вміє самостійно працювати з книгою, заучувати матеріал, контролювати себе, дотримується режиму дня, реагує на похвалу чи осуд вчителя. Часто створює конфліктні ситуації, може проявляти агресивність по відношенню до учнів класу. Емоційний, вразливий, товариський, артистичний, користується авторитетом серед школярів.

--Чайкін Ігор Михайлович (обговорення) 12:24, 14 квітня 2016 (EEST)


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)



Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.

Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини Мета. Систематизувати знання щодо основних ознак обдарованості. Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Інтелектуальна сфера Академічні досягнення Творчість Спілкування та лідерство Рухлива сфера Сфера художньої діяльності гострота мислення висока успішність в навчанні з переважної більшості предметів ("круглий відмінник") чи одного предмету неконформність займає позицію лідера в колективі володіє широким діапазоном рухів демонструє успіхи в художній сфері чітке формулювання думок з задоволенням і легко навчається висловлює багато пропозицій та оригінальних ідей легко пристосовується до ситуації тонка та точна моторика легко оволодіває грою на музичному інструменті схильність до класифікацій і побудови схем та таблиць швидка засвоюваність матеріалу ("научіння") винахідливість на заняттях зберігає впевненість в собі добре володіє своїм тілом, рівновагою пише вірші, захоплюється літературою прагне до збільшення та ускладнення інтелектуальних задач здатний керувати собою забігання вперед має тенденцію керувати іншими любить рух пише музику очевидна і ненаситна розумова активність довготривала зосередженість на справі постійна гра уяви демонструє легкість та ініціативу в спілкуванні володіє зорово-моторною координацією малює краще за інших


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)



Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:

  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
  • 6.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)


Індивідуальні заняття

Вітаю!

Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."

Обговоримо наступні проблемні питання:

Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?


Ваша відповідь:





Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.


Ваша відповідь:



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю