Відмінності між версіями «Психологія Шаматрін М.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Індивідуальні заняття)
 
(не показано одну проміжну версію цього учасника)
Рядок 39: Рядок 39:
 
Ставлення до домашніх завдань: домашні завдання виконує постійно, правда не завжди ретельно, але дуже акуратно оформлені. На виконання домашнього завдання витрачає 2-3 години. Особливих труднощів при виконанні домашнього не викликає, але якщо і виникали, то за допомогою звертається до батьків.  
 
Ставлення до домашніх завдань: домашні завдання виконує постійно, правда не завжди ретельно, але дуже акуратно оформлені. На виконання домашнього завдання витрачає 2-3 години. Особливих труднощів при виконанні домашнього не викликає, але якщо і виникали, то за допомогою звертається до батьків.  
 
            
 
            
 
 
Ставлення до праці: у практичній діяльності часто спирається на теорію, зокрема крилаті вислови та цитати з книжок. Вважає, що без практики не можливо добре осягнути теорію. Після закінчення планує продовжити навчання у вищому учбовому закладі, з професією вже визначився. В майбутньому бажає працювати у галузі з юридичних наук. Тому намагається добре вчитися, щоб стати спеціалістом у своїй справі.  
 
Ставлення до праці: у практичній діяльності часто спирається на теорію, зокрема крилаті вислови та цитати з книжок. Вважає, що без практики не можливо добре осягнути теорію. Після закінчення планує продовжити навчання у вищому учбовому закладі, з професією вже визначився. В майбутньому бажає працювати у галузі з юридичних наук. Тому намагається добре вчитися, щоб стати спеціалістом у своїй справі.  
 
              
 
              
Рядок 59: Рядок 58:
 
              
 
              
 
Спортивні здібності: енергійний, увесь час прагне рухатися. Сміливий не боїться синців та забиття. Майже завжди перемагає у бійках або спортивних іграх. Фізично розвинений, має хорошу координацію, легкість та пластичність рухів. Практично ніколи не втомлюється від фізичного навантаження. Катається на ковзанах, ходить на лижах.   
 
Спортивні здібності: енергійний, увесь час прагне рухатися. Сміливий не боїться синців та забиття. Майже завжди перемагає у бійках або спортивних іграх. Фізично розвинений, має хорошу координацію, легкість та пластичність рухів. Практично ніколи не втомлюється від фізичного навантаження. Катається на ковзанах, ходить на лижах.   
 
  
  
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)
 
----
 
----
 
  
  
Рядок 73: Рядок 70:
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)
 
----
 
----
 
 
  
 
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
 
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
*1.
+
*1.здатна організувати й узагальнити наяву інформацію
*2.
+
*2.уміє зробити аналіз будь-якої ситуації, що виникла перш ніж діяти в ній
*3.
+
*3.уміє міркувати, будувати гіпотезу, організувати й узагальнити наяву інформацію, робити висновок
*4.
+
*4.здатна до творчого перетворення дійсності й умов завдання
*5.
+
*5.гнучка у мисленні і діях
*6.
+
*6.має багату уяву
  
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
Рядок 98: Рядок 93:
 
'''Ваша відповідь:'''
 
'''Ваша відповідь:'''
  
 
+
Особистість — інтегральна (цілісна) сукупність соціальних властивостей людини, що формується та видозмінюється протягом усього життя у результаті складної взаємодії внутрішніх та зовнішніх чинників Ті розвитку, активної взаємодії із соціальним середовищем. Формування особистості є результатом включеності людини до існуючої системи соціальних відносин шляхом засвоєння нею соціальних функцій, а також усвідомлення своєї приналежності до соціуму.Соціальні властивості особистості є проявом у її поведінці та діяльності соціальних відносин — політичних, економічних, сімейних тощо. Проте кожна людина по-різному відбиває ці відносини. Вони ніби проходять крізь фільтри індивідуальності, утворюючи неповторний синтез соціального та індивідуального. Отже, кожна особистість є унікальною, неповторною і саме у цьому виявляється її самоцінність, її право на суспільне визнання, шанування гідності.
 
+
  
 
----
 
----

Поточна версія на 12:26, 23 червня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.

  • 1.Сімейні умови
  • 2.Колектив класу
  • 3.Ставлення до навчальної роботи
  • 4.Ставлення до праці
  • 5.Дисциплінованість
  • 6.Дисциплінованість
  • 7.Взаємостосунки з оточуючими та ставлення до самого себе
  • 8.Інтелектуальні здібності
  • 9.Спортивні здібності
  • 10.Рекомендації

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)


Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.

                     Замогильний Олег Юрійович, 13 років, 8 – Г клас

Сімейні умови:

  • батько, Замогильний Юрій Іванович, приватний підприємець;
  • мати, Замогильна Софія Петрівна, бухгалтер;
  • брат, Замогильний Юрій Юрійович, учень10-го класу

Виховання на найвищому рівні. Батьки давали розвиватися творчим проявам. З повагою і любов’ю ставиться до батьків. Прихильно ставиться до навчання. Вчителів поважає, бо вони старші і мають більший життєвий досвід. Щодо трудових обов’язків, то постійних немає, основний обов’язок – вчитися.

Колектив класу: творчий, в якому всі дружні і допомагають одне одному. Колектив всебічно розвинутий, але у більшості інтереси розвинені щодо навчання з профільних предметів. В колективі виступає генератором ідей, веселить компанію. Колектив цікавий, тому є про що поговорити.

Ставлення до навчальної роботи: відмінник, посідає одне з перших місць за рейтингом у класі. Улюбленими предметами вважає українську, англійську, німецьку мови, частково хімію та фізику. До навчання ставиться прихильно та відповідально. Більше любить гуманітарні науки, а не точні. У роботі намагається бути самостійним, хоча досить часто звертається за допомогою до вчителів та друзів.

Ставлення до домашніх завдань: домашні завдання виконує постійно, правда не завжди ретельно, але дуже акуратно оформлені. На виконання домашнього завдання витрачає 2-3 години. Особливих труднощів при виконанні домашнього не викликає, але якщо і виникали, то за допомогою звертається до батьків.

Ставлення до праці: у практичній діяльності часто спирається на теорію, зокрема крилаті вислови та цитати з книжок. Вважає, що без практики не можливо добре осягнути теорію. Після закінчення планує продовжити навчання у вищому учбовому закладі, з професією вже визначився. В майбутньому бажає працювати у галузі з юридичних наук. Тому намагається добре вчитися, щоб стати спеціалістом у своїй справі.

Дисциплінованість: однокласники кажуть, що він дисциплінований та врівноважений. Мотиви дисциплінованості є мотиви вчитися і чогось досягнути у житті, а також виховання батьків. До заохочення використовується похвала та ставлення у зразок для інших.

Участь у громадському житті колективу: приймає активну участь у громадському житті школи та класу. Має вираженні організаторські здібності, обов’язки виконує добросовісно та з відповідальністю. Регулярно приймає участь в КВК, різних конкурсах (Кенгуру та ін.), часто виступає у ролі ведучого на різних святкових заходах класу та школи.

Взаємостосунки з оточуючими та ставлення до самого себе: до батьків ставиться з повагою. Вважає, що вони привили йому усі його хороші риси характеру. Нікого не ставить у ідеали, правда частково наслідує батька. До вчителів ставиться з ввічливістю та повагою. Вважає, що у них важлива функція – навчати та виховувати дітей. Самостійність та самодостатність здобув у вчителів. Має багато друзів. Переконаний, що зовнішність не має великого значення, а головне – це душа та внутрішній світ людини. У людях цінує надійність та відданість. Він вміє погоджуватись, але не підкорятися.

Індивідуально-психологічні особливості учня: інтереси чітко ще не сформувалися. Його цікавлять питання з різних галузей. Зацікавленість в деяких предметах досить глибока та стійка. Якщо є можливість поглибити свої знання у певній галузі, то він їх використовує.

Здібності: матеріал засвоює швидко. Знання використовує на творчу діяльність. До предметів, які йому подобаються виявляє неабиякий інтерес та зацікавленість. Спостережливий, що пояснюється великою здатністю до переключання уваги у різних ситуаціях, хоча і проявляється нестійка увага. Найбільше застосовує короткочасний тип пам’яті. Довготривалий тип проявляється лише після великої праці в дома над завданням.

Артистичні здібності: часто виражає свої почуття мімікою та жестами, рухами коли йому не вистачає слів. Прагне викликати емоційні реакції в інших, коли із захопленням щось розповідає. З великим бажанням виступає перед аудиторією. З надзвичайною легкість копіює пози та рухи. Пластичний та відкритий до усього нового. Любить та розуміє значущість гарного та характерного одягу.

Літературні здібності: розповідаючи про щось, вміє притримуватися обраного сюжету, не втрачає основної думки. Любить фантазувати, імпровізувати на тему реальної події, причому надає події нові або незвичні риси. Підбирає у своїх усних або письмових оповіданнях такі слова, які тонко передають емоційні стани та почуття героя. Зображає персонажі фантазій живими та цікавими, олюдненими. Любить складати вірші.

Інтелектуальні здібності: чітко розмірковує, ясно мислить, розуміє причини явищ та мотиви вчинків людей. Має здібності до узагальнення, розумінню абстракцій, понять. Вміє чітко висловити словами чужу і власну думку, спостережливий. Часто намагається знайти власне пояснення причин та сенсу найрізноманітніших подій. Колекціонує монети.

Спортивні здібності: енергійний, увесь час прагне рухатися. Сміливий не боїться синців та забиття. Майже завжди перемагає у бійках або спортивних іграх. Фізично розвинений, має хорошу координацію, легкість та пластичність рухів. Практично ніколи не втомлюється від фізичного навантаження. Катається на ковзанах, ходить на лижах.


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)



Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)


Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:

  • 1.здатна організувати й узагальнити наяву інформацію
  • 2.уміє зробити аналіз будь-якої ситуації, що виникла перш ніж діяти в ній
  • 3.уміє міркувати, будувати гіпотезу, організувати й узагальнити наяву інформацію, робити висновок
  • 4.здатна до творчого перетворення дійсності й умов завдання
  • 5.гнучка у мисленні і діях
  • 6.має багату уяву

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)


Індивідуальні заняття

Вітаю!

Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."

Обговоримо наступні проблемні питання:

Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?


Ваша відповідь:

Особистість — інтегральна (цілісна) сукупність соціальних властивостей людини, що формується та видозмінюється протягом усього життя у результаті складної взаємодії внутрішніх та зовнішніх чинників Ті розвитку, активної взаємодії із соціальним середовищем. Формування особистості є результатом включеності людини до існуючої системи соціальних відносин шляхом засвоєння нею соціальних функцій, а також усвідомлення своєї приналежності до соціуму.Соціальні властивості особистості є проявом у її поведінці та діяльності соціальних відносин — політичних, економічних, сімейних тощо. Проте кожна людина по-різному відбиває ці відносини. Вони ніби проходять крізь фільтри індивідуальності, утворюючи неповторний синтез соціального та індивідуального. Отже, кожна особистість є унікальною, неповторною і саме у цьому виявляється її самоцінність, її право на суспільне визнання, шанування гідності.



Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.


Ваша відповідь:



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю