Психологія управління Бузовська О.І

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 21:16, 26 червня 2015, створена Бузовська Оксана Іванівна (обговореннявнесок) (Індивідуальні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Прошу опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." та дати відповіді на наступні питання:

  1. Дайте визначення поняття "управлінська діяльність керівників освітніх організацій"
  2. Визначте основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій.

Ваші відповіді:

  1. Управлінська діяльність керівників освітніх організацій це різновид професійної діяльності, яка здатна поєднувати різні стилі управління залежно від ситуації; організовувати спільну діяльність керівника та працівників на засадах партнерства; врахувати мотиви професійної діяльності працівників і створювати умови для їх особистісного та професійного самовдосконалення.
  2. Існує два напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій: 1. власне управління, яке складається з двох компонентів: організаційно-управлінського та соціально-психологічного. 2. управління педагогічними працівниками, який включає підбір та відбір педагогічних працівників, професійне навчання педагогічних працівників, оцінку педагогічних працівників, професійне навчання педагогічних працівників, особистісно-професійне зростання педагогічних працівників.--Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 20:45, 20 червня 2015 (EEST)

--Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 14:15, 18 червня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Доброго дня. Прошу опрацювати тему 2 «Зміст і структура психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівника" та дати відповіді на питання: 1. Що таке психологічна готовність 2. Назвіть основні компоненти психологічної готовності 3. Які чинники впливають на психологічну готовність


Ваші відповіді:

--Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 14:47, 26 червня 2015 (EEST)

1.Психологічна готовність це комплекс взаємозв'язаних та взаємозумовлених психологічних якостей, які забезпечують успішність управління, можливість прийняття керівником нестандартних, оригінальних управлінських рішень.

2. Мотиваційний, когнітивний, операційний та особистісний --Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 21:12, 26 червня 2015 (EEST)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю