Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Єсипенко А.В»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Проведення та перевірка модульного контролю)
(Інтерактивні практичні заняття)
 
Рядок 19: Рядок 19:
 
2.Швидкий прогрес посилить фінансову і соціальну нерівність, порушить роботу ринку праці, збільшить кількість некваліфікованих безробітних, змінить методи керівництва державою, виникатимуть гібридні конфлікти, ітиме розвиток нової зброї, змінить людей і їх простір, треба переглядати свої моральні і етичні межі.-
 
2.Швидкий прогрес посилить фінансову і соціальну нерівність, порушить роботу ринку праці, збільшить кількість некваліфікованих безробітних, змінить методи керівництва державою, виникатимуть гібридні конфлікти, ітиме розвиток нової зброї, змінить людей і їх простір, треба переглядати свої моральні і етичні межі.-
 
3.Людина епохи четвертої революції повинна мати такі компетентності: когнітивне мислення, соціальний інтелект, адаптивне мислення, міжкультурну компетентність, медіа - грамотність, управління інформацією, уміння працювати віддалено, проектне мислення
 
3.Людина епохи четвертої революції повинна мати такі компетентності: когнітивне мислення, соціальний інтелект, адаптивне мислення, міжкультурну компетентність, медіа - грамотність, управління інформацією, уміння працювати віддалено, проектне мислення
 
+
--[[Користувач:Єсипенко Алла Василівна|Єсипенко Алла Василівна]] ([[Обговорення користувача:Єсипенко Алла Василівна|обговорення]]) 15:25, 21 червня 2017 (EEST)
 
+
 
+
 
+
 
----
 
----
 
----
 
----
Рядок 51: Рядок 48:
  
 
А - Ми вже бачили чимало реформ і не всі вони були завершені. Звичайно, нашої реформи буде недостатньо. Суспільство йде вперед і до нього повинна підтягуватись і освіта.Треба готувати учня практика, а не теоретика.  
 
А - Ми вже бачили чимало реформ і не всі вони були завершені. Звичайно, нашої реформи буде недостатньо. Суспільство йде вперед і до нього повинна підтягуватись і освіта.Треба готувати учня практика, а не теоретика.  
 
+
--[[Користувач:Єсипенко Алла Василівна|Єсипенко Алла Василівна]] ([[Обговорення користувача:Єсипенко Алла Василівна|обговорення]]) 15:25, 21 червня 2017 (EEST)
 
+
 
+
 
+
 
----
 
----
 
----
 
----
Рядок 63: Рядок 57:
 
----
 
----
 
'''Ваша відповідь:'''
 
'''Ваша відповідь:'''
Особливості освіти в інформаційному суспільстві - мережевий освітній простір, інтернет соціалізація, інноваційна освіта, профільна, самостійність учнів, креативність, поєднання інформаційно-технологічної складової освіти з гуманітарною.
+
Особливості освіти в інформаційному суспільстві - мережевий освітній простір, інтернет соціалізація, інноваційна освіта, профільна, самостійність учнів, креативність, поєднання інформаційно-технологічної складової освіти з гуманітарною.--[[Користувач:Єсипенко Алла Василівна|Єсипенко Алла Василівна]] ([[Обговорення користувача:Єсипенко Алла Василівна|обговорення]]) 15:25, 21 червня 2017 (EEST)
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
----
 
----
 
----
 
----
Рядок 81: Рядок 70:
 
• Залишатися відданим економічному та валютному союзу з євро своєї валюти.
 
• Залишатися відданим економічному та валютному союзу з євро своєї валюти.
 
• Підтримувати та поширювати цінності Європейського Союзу за його межами та робити свій внесок у мир, безпеку, сталий розвиток Землі, солідарність та взаємоповагу серед народів, вільну та чесну торгівлю та подолання бідності.
 
• Підтримувати та поширювати цінності Європейського Союзу за його межами та робити свій внесок у мир, безпеку, сталий розвиток Землі, солідарність та взаємоповагу серед народів, вільну та чесну торгівлю та подолання бідності.
• Робити внесок у захист прав людини, зокрема прав дитини, а також суворо дотримуватися та розвивати міжнародне право, зокрема дотримання принципів Хартії ООН. Це - найголовніші цілі. Лісабонський договір було створено, щоб надати Європейському Союзу інструменти для їх досягнення.
+
• Робити внесок у захист прав людини, зокрема прав дитини, а також суворо дотримуватися та розвивати міжнародне право, зокрема дотримання принципів Хартії ООН. Це - найголовніші цілі. Лісабонський договір було створено, щоб надати Європейському Союзу інструменти для їх досягнення.--[[Користувач:Єсипенко Алла Василівна|Єсипенко Алла Василівна]] ([[Обговорення користувача:Єсипенко Алла Василівна|обговорення]]) 15:25, 21 червня 2017 (EEST)
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
----
 
----
 
----
 
----
Рядок 94: Рядок 78:
  
 
Вибір предметів кожною школою та факультативні предмети на вибір. Я вважаю, що саме ці складові можуть успішно інтегруватися в українську школу, як альтернатива профільній освіті особливо для сільської школи.--[[Користувач:Єсипенко Алла Василівна|Єсипенко Алла Василівна]] ([[Обговорення користувача:Єсипенко Алла Василівна|обговорення]]) 15:14, 21 червня 2017 (EEST)
 
Вибір предметів кожною школою та факультативні предмети на вибір. Я вважаю, що саме ці складові можуть успішно інтегруватися в українську школу, як альтернатива профільній освіті особливо для сільської школи.--[[Користувач:Єсипенко Алла Василівна|Єсипенко Алла Василівна]] ([[Обговорення користувача:Єсипенко Алла Василівна|обговорення]]) 15:14, 21 червня 2017 (EEST)
 
 
 
  
 
----
 
----

Поточна версія на 15:29, 21 червня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями:

Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного:

1. Які переваги несе людям четверта промислова революція?

2. Які ризики вона має?

3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді: 1.Як і минулі подібні процеси, Четверта промислова революція зможе глобально підняти світовий рівень життя. Більше всіх від цих змін поки що виграють ті, хто має доступ до цифрового світу; розвиток технологій породив продукти і послуги, що полегшують і покращують наше життя. Замовити таксі, забронювати місце в літаку, купити продукти, послухати музику, подивитися кіно, зіграти в гру - тепер все це можна зробити віддалено. У майбутньому технологічні інновації зроблять переворот у виробництві, піднімуть його ефективність і продуктивність у рази. Впадуть ціни на транспортування і зв'язок, глобальні канали поставок стануть більш ефективними за рахунок розвиненої логістики, знизиться вартість торгівлі, що створить нові ринки і підстебне економічне зростання. 2.Швидкий прогрес посилить фінансову і соціальну нерівність, порушить роботу ринку праці, збільшить кількість некваліфікованих безробітних, змінить методи керівництва державою, виникатимуть гібридні конфлікти, ітиме розвиток нової зброї, змінить людей і їх простір, треба переглядати свої моральні і етичні межі.- 3.Людина епохи четвертої революції повинна мати такі компетентності: когнітивне мислення, соціальний інтелект, адаптивне мислення, міжкультурну компетентність, медіа - грамотність, управління інформацією, уміння працювати віддалено, проектне мислення --Єсипенко Алла Василівна (обговорення) 15:25, 21 червня 2017 (EEST)



Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням на текст лекції. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти Нова українська школа Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке:

П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн.

Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн.

І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась.

М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти.

А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді:

П - я б запозичила навчання, яке й готувало молодь жити у суспільстві.

Р - проблема фінансування школи по зразку Америки, коли роблять внески меценати та бізнесмени, причому постійно, а не тільки, щоб засвітитись перед виборами.

І - я думаю, що учень початкової школи запозичив у Японії принцип не оцінювати учнів початкової школи.

М - на своєму уроці історії я б запровадила більш демократичні відносини у спілкуванні учитель - учень.

А - Ми вже бачили чимало реформ і не всі вони були завершені. Звичайно, нашої реформи буде недостатньо. Суспільство йде вперед і до нього повинна підтягуватись і освіта.Треба готувати учня практика, а не теоретика. --Єсипенко Алла Василівна (обговорення) 15:25, 21 червня 2017 (EEST)



Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал за цим посиланням, дайте відповідь на запитання.

Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь: Особливості освіти в інформаційному суспільстві - мережевий освітній простір, інтернет соціалізація, інноваційна освіта, профільна, самостійність учнів, креативність, поєднання інформаційно-технологічної складової освіти з гуманітарною.--Єсипенко Алла Василівна (обговорення) 15:25, 21 червня 2017 (EEST)



На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться Путівник по Ліссабонському договору. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь: Цілі та цінності ЄС. Лісабонський договір чітко визначає цілі Європейського Союзу та його цінності щодо підтримки миру, демократії, дотримання прав людини, правосуддя, рівності, верховенства права та сталого розвитку. Договір гарантує, що Європейський Союз буде: • Забезпечувати людям простір свободи, безпеки та правосуддя без внутрішніх кордонів. • Працювати задля сталого розвитку Європи на основі збалансованого економічного зростання та стабільності цін, високо конкурентоспроможної соціальної ринкової економіки, спрямованої на повну зайнятість та соціальний прогрес з високим рівнем захисту навколишнього середовища. • Боротися проти соціального відчуження та дискримінації, сприяти соціальній справедливості та соціальному захисту. • Сприяти економічній, соціальній та територіальній згуртованості та солідарності держав-членів. • Залишатися відданим економічному та валютному союзу з євро своєї валюти. • Підтримувати та поширювати цінності Європейського Союзу за його межами та робити свій внесок у мир, безпеку, сталий розвиток Землі, солідарність та взаємоповагу серед народів, вільну та чесну торгівлю та подолання бідності. • Робити внесок у захист прав людини, зокрема прав дитини, а також суворо дотримуватися та розвивати міжнародне право, зокрема дотримання принципів Хартії ООН. Це - найголовніші цілі. Лісабонський договір було створено, щоб надати Європейському Союзу інструменти для їх досягнення.--Єсипенко Алла Василівна (обговорення) 15:25, 21 червня 2017 (EEST)



Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал про освітні нововведення у Фінляндії. Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь:

Вибір предметів кожною школою та факультативні предмети на вибір. Я вважаю, що саме ці складові можуть успішно інтегруватися в українську школу, як альтернатива профільній освіті особливо для сільської школи.--Єсипенко Алла Василівна (обговорення) 15:14, 21 червня 2017 (EEST)



Індивідуальні заняття

На цьому індивідуальному занятті пропоную Вам ознайомитися з матеріалом про сім трендів сучасної освіти. Після цього оберіть один з них, який Ви вважаєте найважливішим, поясніть чому та стисло охарактеризуйте обраний тренд. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь

Сторітелінг Кожна людина може згадати не один випадок з життя, коли почута їм десь історія, або просто фраза раптово допомогла знайти відповіді на питання, рішення для якоїсь життєвої ситуації, надихнула на вчинення якогось серйозного вчинку. Історія, немов чарівний ключик, відкрила двері в якесь таємниче простір в голові, де знайшлася необхідна інформація, рішучість, натхнення, саме те, чого так не вистачало раніше.

Сторітеллінг - спосіб донесення інформації аудиторії через розповідь історій з реальними або вигаданими персонажами. В освіті історії хороші тим, що мотивують і спонукають до дії, вони дозволяють пояснити складний матеріал простими словами на конкретних прикладах.

Важливо відзначити, що розповіді повинні бути короткими і трактуватися однозначно. Хороша історія - та, в якій робиться акцент на головній думки. Розповідь повинна завершуватися повчанням. Історія не повинна бути сухою констатацією факту. Вона повинна бути емоційно насиченою і спонукати слухачів до дій. --Єсипенко Алла Василівна (обговорення) 15:18, 21 червня 2017 (EEST)



Наступне індивідуальне заняття присвячене цікавим методам роботи з учнями - "філософія для дітей" та проблемно-орієнтоване навчання. Перегляньте матеріал про них за цим поссиланням. Оберіть один з методів, який Ви вважаєте цікавим і поясніть, як Ви могли б застосувати його при вивченні історії та суспільних дисциплін на конкретному прикладі. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь

Принцип методу “Philosophy for Children” дуже простий. Діти читають, прослуховують або переглядають матеріал зі своїм учителем. Потім їм дається деякий час на обдумування, щоб сформулювати свої власні питання до опрацьованого матеріалу. Далі діти один за одним озвучують свої питання, не вступаючи в дискусію, та разом вибирають питання, яке найбільше цікавить більшість учасників, і з допомогою вчителя обговорюють його. Завданням вчителя є створити середовище, де діти поважатимуть різні погляди своїх колег, вчитимуться ставити під сумнів свої припущення, аналізувати і обирати найкращі аргументи та судження. --Єсипенко Алла Василівна (обговорення) 15:19, 21 червня 2017 (EEST)






Консультації

На цьому занятті Ви можете проконсультуватись зі мною з будь-яких питань, що розглядаються у нашому курсі. Питання можна задати мені на моій сторінці обговорення, або ж на цій сторінці. Дякую за співпрацю та порозуміння. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про ключові зміни оновлених програм 5-9 класів відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.


Ваші відповіді

У певній мірі так. --Єсипенко Алла Василівна (обговорення) 15:19, 21 червня 2017 (EEST)



Проведення та перевірка модульного контролю

Напишіть коротке есе на тему: Чи є місце щастю в системі освіти?

Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета.

--Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Наша країна поступово входить в європейський та світовий простір, реалізує освітні концепції Болонського процесу. Під впливом змін в Україні відбувається перебудова освіти, яка проводиться в напрямку оновлення змісту освіти та виховання та перебудови структури навчання.

Освіта визначає інтелектуальний, культурний потенціал країни і є найбільш пріоритетною сферою, від якої залежить головне – формування вільної особистості, що живе у вільному демократичному суспільстві, здатної самостійно й свідомо будувати своє власне життя і творчо самореалізовуватися. Нагальною потребою і передумовою прогресивного поступу в галузі освіти є відхід від традиційної авторитарної форми навчання. На противагу традиційним школам стали виникати альтернативні школи, які вимагали радикальної зміни шкільної організації, змісту, методів виховання і навчання. Основна ідея, яка об`єднала педагогів-реформаторів, полягала в підготовці через школу самостійних, ділових, всебічно розвинених ініціативних людей, що уміють творчо використовувати отримані у школі знання в різних сферах економічного, державного й громадського життя.

Біля джерел альтернативного виховання Великої Британії стояв відомий педагог, письменник, психолог-Олександр Саттерленд Нілл. Протягом п'ятидесяти років він був директором школи Саммерхілл. Коли О.С.Нілл заснував свою школу у місті Лейстон, він був уже відомим та популярним письменником та учасником інноваційного руху в Англії. Школі минуло 85 років, але її методи та принципи роботи залишилися незмінними.

Засновник школи Саммерхілл вважав єдиним можливим засобом виховання дітей свободою, яка дає поштовх до саморозвитку творчих сил дитини. Під свободою він розумів внутрішній світ та природнє право дитини, отримане від народження, а також вважав її рушійною силою розвитку природних задатків та здібностей. Вихід із обставин, які склалися, О.С.Нілл вбачав тільки у глибинному вивченні самого себе та в наданні правильного виховання на основі набутих знань. На його думку, завдяки самопізнанню, люди отримують спокій, впевненість у своїх силах, гармонію та як результат почуття щастя.

Нілл вважав, що тільки щасливі люди можуть вилікувати та врятувати людство від усього негативного. Отже, школа повинна виховувати та готувати дітей до щасливого життя. „Завдання дитини полягає у тому, щоб прожити своє власне життя, а не у тому, яке обрали йому занепокоєні батьки”. Він був переконаний, що людина може бути посправжньому щасливою, якщо її виховують в атмосфері свободи. „Саммерхілл є місцем, де дитяче нещастя лікується та що є найважливішим, діти виховуються у щасті” . Тому гуманістичну ідею людського щастя британський педагог вбачав у свободі та самопізнанні.--Єсипенко Алла Василівна (обговорення) 15:23, 21 червня 2017 (EEST)