Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Глушенко П.О.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})
 
(Проведення та перевірка модульного контролю)
 
(не показані 9 проміжних версій 2 учасників)
Рядок 1: Рядок 1:
  
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 +
Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями:
 +
*[https://nubip.edu.ua/node/23076 К. Шваб. Четверта промислова революція: як до неї готуватися];
 +
*[http://innovations.com.ua/ua/articles/op-manage/19593/chetverta-industrialna-revolyuciya-i-osvita Четверта індустріальна революція і освіта];
 +
*[http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_16/2/27.pdf Кулик В. Трансформація професійних компетенцій відповідно до вимог інформаційного суспільства].
  
 +
Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного:
 +
 +
1. Які переваги несе людям четверта промислова революція?
 +
 +
2. Які ризики вона має?
 +
 +
3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції?
 +
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
 +
----
 +
'''Ваші відповіді:'''
 +
1.Основними елементами четвертої промислової революції будуть суцільні інновації, які повністю змінять спосіб життя людей, а також впливатимуть на свідомість (тобто поступово змінюватимуть саму природу людини). Практично всі виробничі процеси будуть автоматизовані, ми не тільки перейдемо на електромобілі й автомобілі на водневих двигунах, але й самі машини перевозитимуть нас без водіїв.
 +
У людей вивільниться маса часу не тільки через роботизацію, але й через спосіб купівлі та доставки товарів. Можна буде замовляти індивідуальний дизайн та комплектацію продуктів та послуг, вони будуть миттєво оплачуватись, а дрони доставлятимуть товар прямо до вашого місцезнаходження.
 +
Багато ринків будуть працювати напряму, оминаючи різні посередницькі структури: брокерів та дилерів. Поступово відімре необхідність у дешевій робочій силі, велика кількість некваліфікованих працівників опиниться без роботи. Люди стануть жити довше завдяки повній автоматизації процесів лікування і слідкування за здоров’ям людей. Тотальне старіння населення спричинить глобальні реформи державного управління, а також призведе до значних реформ у світовій фінансовій системі.
 +
З розвитком нових технологій виграє найбільш інноваційна, інтелектуальна частина населення земної кулі, а низько кваліфікованим працівникам буде важко. У них виникне потреба шукати менш розвинені країни, куди ще не прийшли інновації.
 +
Нові моделі бізнесу ставлять зовсім нові вимоги до працівників, до їхньої освіти і навичок.Людям залишиться лише творча праця, креативність стане основним інструментом розвитку і буде ключовою точкою диференціації людей.
 +
2.Масове зростання безробіття може спричинити нові соціальні вибухи, бо майнова нерівність у світі тільки зростатиме.
 +
3. Щоб бути конкурентоспроможною на ринку праці, людині будуть потрібні наступні компетентності:
 +
Когнітивне мислення
 +
Соціальний інтелект
 +
Уміння мислити «за межами» та «поза правилами», адаптивне мислення
 +
Міжкультурна компетентність
 +
Обчислювальне мислення
 +
Медіа-грамотність
 +
Міждисциплінарність
 +
Проектне мислення
 +
Управління інформацією
 +
Уміння працювати віддалено--[[Користувач:Глушенко Павлина Олексіївна|Глушенко Павлина Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Глушенко Павлина Олексіївна|обговорення]]) 13:35, 20 червня 2017 (EEST)
 +
 +
 +
 +
 +
 +
----
 +
----
 +
 +
Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B0cchSnWMJmwR2pod2VnT1doYzQ на текст лекції]. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти [http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/konczepcziya.html Нова українська школа]
 +
Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке:
 +
 +
П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн.
 +
 +
Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн.
 +
 +
І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась.
 +
 +
М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти.
 +
 +
А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта? [[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
 +
 +
----
 +
'''Ваші відповіді:'''
 +
П - зменшити обсяг навчального матеріалу.
 +
Р - діти після закінчення  школи не завжди добре соціально адаптовані до сучасних умов життя, отримані знання учень не може використати в житті оскільки велика кількість яка є не практичною для них. Вирішення: будь-який навчальний матеріал, що пропонується для засвоєння, проходить ретельний відбір на предмет «потрібен він учням чи ні». Основне завдання школи - навчити учнів самостійно здобувати знання та підготувати їх до життя.--[[Користувач:Глушенко Павлина Олексіївна|Глушенко Павлина Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Глушенко Павлина Олексіївна|обговорення]]) 13:51, 20 червня 2017 (EEST)
 +
І - програма "Хед стар"передбачає набуття початкових освітніх навичок за допомогою телевізійних навчальних програм, у зміст навчання входять як предмети "ядра" - обов’язкові (рідна мовата література, суспільствознавчі науки, математика, природничі науки, комп’ютерна грамотність), так і предмети за вільним вибором учнів (елективні). Старша школа досить чітко виокремлюється як профільна.
 +
М - ми будемо вивчати той навчальний матеріал який принесе їм користь у самостійному житті, є важливим для вибору майбутньої професії.
 +
А - Життя не стоїть на місці, тому і реформування освіти повинно бути безперервним у пошуках нових ідей, форм, методів роботи.--[[Користувач:Глушенко Павлина Олексіївна|Глушенко Павлина Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Глушенко Павлина Олексіївна|обговорення]]) 13:51, 20 червня 2017 (EEST)
 +
 +
 +
 +
 +
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал [https://drive.google.com/open?id=0B0cchSnWMJmwSFdGU2VGX2JxT2s за цим посиланням], дайте відповідь на запитання.
 +
 +
Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? [[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
 +
 +
----
 +
'''Ваша відповідь:'''
 +
 +
Домінуючою концепцією організації системи освіти в умовах інформаційного суспільства стала концепція постійної (довічної) освіти, яка гнучко поєднує базові освіту молоді й періодичні навчання дорослих. Базова освіта на рівні вищої освіти також характеризується змінами, у тому числі зумовленими необхідністю гнучкого пристосування до вимог ринку праці, включаючи зміни в змісті освіти (пріоритетність практико-орієнтованих програм), структурі, технології і організації навчання (індивідуальні траєкторії навчання, акцент на самостійній роботі студентів, посилення дослідницької складової навчання, застосування комп’ютерних технологій, зокрема технологій дистанційного навчання), фінансуванні (зростання приватного фінансування) тощо. Якісні зміни відображають нові підходи до розуміння освіченості: потрібні не просто носії «чистих знань», а люди, які володіють знаннями і компетенціями, достатніми для їх негайного застосування, здатні їх постійно поновлювати та вдосконалювати відповідно до логіки розвитку економіки знань. Головна властивість «суспільства знань» – генерувати нове знання та забезпечити його застосування. Тобто знання й компетенція людини забезпечують продуктивність конкретної практичної дії. --[[Користувач:Глушенко Павлина Олексіївна|Глушенко Павлина Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Глушенко Павлина Олексіївна|обговорення]]) 13:52, 20 червня 2017 (EEST)
 +
 +
 +
 +
 +
 +
----
 +
----
 +
На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться [http://eeas.europa.eu/archives/delegations/ukraine/documents/virtual_library/lisbontreaty_uk.pdf Путівник по Ліссабонському договору]. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. [[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
 +
----
 +
'''Ваша відповідь:'''
 +
 +
Лісабонський договір чітко визначає цілі Європейського Союзу та його цінності щодо підтримки миру, демократії, дотримання прав людини, правосуддя, рівності, верховенства права та сталого розвитку. Договір гарантує, що Європейський Союз буде:
 +
Забезпечувати людям простір свободи, безпеки та правосуддя без внутрішніх кордонів.
 +
Працювати задля сталого розвитку Європи на основі збалансованого економічного зростання та стабільності цін, високо конкурентоспроможної соціальної ринкової економіки, спрямованої на повну зайнятість та соціальний прогрес з високим рівнем захисту навколишнього середовища.
 +
Боротися проти соціального відчуження та дискримінації, сприяти соціальній справедливості та соціальному захисту.
 +
Сприяти економічній, соціальній та територіальній згуртованості та солідарності держав-членів.
 +
Залишатися відданим економічному та валютному союзу з євро своєї валюти.
 +
Підтримувати та поширювати цінності Європейського Союзу за його межами та робити свій внесок у мир, безпеку, сталий розвиток Землі, солідарність та взаємоповагу серед народів, вільну та чесну торгівлю та подолання бідності.
 +
Робити внесок у захист прав людини, зокрема прав дитини, а також суворо дотримуватися та розвивати міжнародне право, зокрема дотримання принципів--[[Користувач:Глушенко Павлина Олексіївна|Глушенко Павлина Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Глушенко Павлина Олексіївна|обговорення]]) 13:53, 20 червня 2017 (EEST)
 +
 +
 +
 +
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал [http://life.pravda.com.ua/society/2017/01/9/221945/ про освітні нововведення у Фінляндії].  Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. [[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
 +
----
 +
'''Ваша відповідь:'''
 +
Реформа вибору предметів кожною школою (меню предметів) це допоможе зменшити навантаження на дитину, що дась змогу розвивати власні вподобання і вміння, навички.--[[Користувач:Глушенко Павлина Олексіївна|Глушенко Павлина Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Глушенко Павлина Олексіївна|обговорення]]) 13:59, 20 червня 2017 (EEST)
 +
 +
 +
 +
 +
 +
----
 +
----
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
 +
На цьому індивідуальному занятті пропоную Вам ознайомитися з [http://lms.smartme.university/blog/7-trendov-v-obrazovanii-v-2017-godu/ матеріалом про сім трендів сучасної освіти]. Після цього оберіть один з них, який Ви вважаєте найважливішим, поясніть чому та стисло охарактеризуйте обраний тренд. --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
  
 +
----
 +
'''Ваша відповідь'''
 +
"mLearning или мобильное обучение" на сьогодні кожна дитина має гаджет який постійно тримає при собі і грає в різні ігри, якщо ж цей час використати на "приложения" по підготовці до ЗНО, чи матеріали і схеми історії України то це буде корисно, і в той же час цікаво для учня. Наприклад, мої учня старших класів займаються на своїх гаджетах історією України, де зібрані схеми, карти, факти, хронологія, тести. ці матеріали завжди при них, і в зручний час вони ними займаються.--[[Користувач:Глушенко Павлина Олексіївна|Глушенко Павлина Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Глушенко Павлина Олексіївна|обговорення]]) 16:05, 20 червня 2017 (EEST)
  
  
==== Консультації ====
 
  
 +
 +
 +
 +
 +
 +
----
 +
----
 +
Наступне індивідуальне заняття присвячене цікавим методам роботи з учнями - "філософія для дітей" та проблемно-орієнтоване навчання. Перегляньте матеріал про них [http://www.prosvitcenter.org/uk/lyudmyla-kryvoruchka-pro-metody-filoso/ за цим поссиланням]. Оберіть один з методів, який Ви вважаєте цікавим і поясніть, як Ви могли б застосувати його при вивченні історії та суспільних дисциплін на конкретному прикладі. --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
 +
----
 +
'''Ваша відповідь'''
 +
Цікавим для мене є метод "Philosophy for Children”. Під час вивчення історії України у 8 класі з теми: "Богдан Хмельницький як людина і політичний діяч". --[[Користувач:Глушенко Павлина Олексіївна|Глушенко Павлина Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Глушенко Павлина Олексіївна|обговорення]]) 16:05, 20 червня 2017 (EEST)
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
----
 +
----
 +
 +
==== Консультації ====
 +
На цьому занятті Ви можете проконсультуватись зі мною з будь-яких питань, що розглядаються у нашому курсі. Питання можна задати мені на моій сторінці обговорення, або ж на цій сторінці. Дякую за співпрацю та порозуміння. --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
  
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 +
Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про [http://osvita.ua/school/reform/56113/ ключові зміни оновлених програм 5-9 класів] відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.
 +
----
 +
'''Ваші відповіді'''
  
 +
Результати цих змін ми зможемо побачити після практичного застосування їх. В принципі це можливо, але чи зможуть забеспечити нга високу рівні проведення цих змін у сільських школах, школах міста.--[[Користувач:Глушенко Павлина Олексіївна|Глушенко Павлина Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Глушенко Павлина Олексіївна|обговорення]]) 16:14, 20 червня 2017 (EEST)
 +
 +
 +
 +
 +
----
 +
----
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 +
Напишіть коротке есе на тему: Чи є місце щастю в системі освіти?
 +
 +
''Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета''.
 +
 +
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
 +
 +
----
 +
Чи є місце щастю в системі освіти? А чому його там не повинно бути? Будь яка система складається із людей і взаємодії між ними. Якщо людина в прийшла в освіту за покликанням то для неї займатися цим буде в задоволення. Як говорив Конфуцій: ""Знайди роботу по душі і ти ні одного дня не будеш працювати". Якщо це те чим ти живеш, чому ти віддаєшься всією душею то всі перешкоди і проблеми не будуть так гостро відчуватися. Люби себе, дозволь бути людям самим собою, ділись щастям.

Поточна версія на 12:30, 21 червня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями:

Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного:

1. Які переваги несе людям четверта промислова революція?

2. Які ризики вона має?

3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді: 1.Основними елементами четвертої промислової революції будуть суцільні інновації, які повністю змінять спосіб життя людей, а також впливатимуть на свідомість (тобто поступово змінюватимуть саму природу людини). Практично всі виробничі процеси будуть автоматизовані, ми не тільки перейдемо на електромобілі й автомобілі на водневих двигунах, але й самі машини перевозитимуть нас без водіїв. У людей вивільниться маса часу не тільки через роботизацію, але й через спосіб купівлі та доставки товарів. Можна буде замовляти індивідуальний дизайн та комплектацію продуктів та послуг, вони будуть миттєво оплачуватись, а дрони доставлятимуть товар прямо до вашого місцезнаходження. Багато ринків будуть працювати напряму, оминаючи різні посередницькі структури: брокерів та дилерів. Поступово відімре необхідність у дешевій робочій силі, велика кількість некваліфікованих працівників опиниться без роботи. Люди стануть жити довше завдяки повній автоматизації процесів лікування і слідкування за здоров’ям людей. Тотальне старіння населення спричинить глобальні реформи державного управління, а також призведе до значних реформ у світовій фінансовій системі. З розвитком нових технологій виграє найбільш інноваційна, інтелектуальна частина населення земної кулі, а низько кваліфікованим працівникам буде важко. У них виникне потреба шукати менш розвинені країни, куди ще не прийшли інновації. Нові моделі бізнесу ставлять зовсім нові вимоги до працівників, до їхньої освіти і навичок.Людям залишиться лише творча праця, креативність стане основним інструментом розвитку і буде ключовою точкою диференціації людей. 2.Масове зростання безробіття може спричинити нові соціальні вибухи, бо майнова нерівність у світі тільки зростатиме. 3. Щоб бути конкурентоспроможною на ринку праці, людині будуть потрібні наступні компетентності: Когнітивне мислення Соціальний інтелект Уміння мислити «за межами» та «поза правилами», адаптивне мислення Міжкультурна компетентність Обчислювальне мислення Медіа-грамотність Міждисциплінарність Проектне мислення Управління інформацією Уміння працювати віддалено--Глушенко Павлина Олексіївна (обговорення) 13:35, 20 червня 2017 (EEST)





Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням на текст лекції. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти Нова українська школа Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке:

П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн.

Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн.

І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась.

М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти.

А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді: П - зменшити обсяг навчального матеріалу. Р - діти після закінчення школи не завжди добре соціально адаптовані до сучасних умов життя, отримані знання учень не може використати в житті оскільки велика кількість яка є не практичною для них. Вирішення: будь-який навчальний матеріал, що пропонується для засвоєння, проходить ретельний відбір на предмет «потрібен він учням чи ні». Основне завдання школи - навчити учнів самостійно здобувати знання та підготувати їх до життя.--Глушенко Павлина Олексіївна (обговорення) 13:51, 20 червня 2017 (EEST) І - програма "Хед стар"передбачає набуття початкових освітніх навичок за допомогою телевізійних навчальних програм, у зміст навчання входять як предмети "ядра" - обов’язкові (рідна мовата література, суспільствознавчі науки, математика, природничі науки, комп’ютерна грамотність), так і предмети за вільним вибором учнів (елективні). Старша школа досить чітко виокремлюється як профільна. М - ми будемо вивчати той навчальний матеріал який принесе їм користь у самостійному житті, є важливим для вибору майбутньої професії. А - Життя не стоїть на місці, тому і реформування освіти повинно бути безперервним у пошуках нових ідей, форм, методів роботи.--Глушенко Павлина Олексіївна (обговорення) 13:51, 20 червня 2017 (EEST)





Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал за цим посиланням, дайте відповідь на запитання.

Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь:

Домінуючою концепцією організації системи освіти в умовах інформаційного суспільства стала концепція постійної (довічної) освіти, яка гнучко поєднує базові освіту молоді й періодичні навчання дорослих. Базова освіта на рівні вищої освіти також характеризується змінами, у тому числі зумовленими необхідністю гнучкого пристосування до вимог ринку праці, включаючи зміни в змісті освіти (пріоритетність практико-орієнтованих програм), структурі, технології і організації навчання (індивідуальні траєкторії навчання, акцент на самостійній роботі студентів, посилення дослідницької складової навчання, застосування комп’ютерних технологій, зокрема технологій дистанційного навчання), фінансуванні (зростання приватного фінансування) тощо. Якісні зміни відображають нові підходи до розуміння освіченості: потрібні не просто носії «чистих знань», а люди, які володіють знаннями і компетенціями, достатніми для їх негайного застосування, здатні їх постійно поновлювати та вдосконалювати відповідно до логіки розвитку економіки знань. Головна властивість «суспільства знань» – генерувати нове знання та забезпечити його застосування. Тобто знання й компетенція людини забезпечують продуктивність конкретної практичної дії. --Глушенко Павлина Олексіївна (обговорення) 13:52, 20 червня 2017 (EEST)





На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться Путівник по Ліссабонському договору. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь:

Лісабонський договір чітко визначає цілі Європейського Союзу та його цінності щодо підтримки миру, демократії, дотримання прав людини, правосуддя, рівності, верховенства права та сталого розвитку. Договір гарантує, що Європейський Союз буде: Забезпечувати людям простір свободи, безпеки та правосуддя без внутрішніх кордонів. Працювати задля сталого розвитку Європи на основі збалансованого економічного зростання та стабільності цін, високо конкурентоспроможної соціальної ринкової економіки, спрямованої на повну зайнятість та соціальний прогрес з високим рівнем захисту навколишнього середовища. Боротися проти соціального відчуження та дискримінації, сприяти соціальній справедливості та соціальному захисту. Сприяти економічній, соціальній та територіальній згуртованості та солідарності держав-членів. Залишатися відданим економічному та валютному союзу з євро своєї валюти. Підтримувати та поширювати цінності Європейського Союзу за його межами та робити свій внесок у мир, безпеку, сталий розвиток Землі, солідарність та взаємоповагу серед народів, вільну та чесну торгівлю та подолання бідності. Робити внесок у захист прав людини, зокрема прав дитини, а також суворо дотримуватися та розвивати міжнародне право, зокрема дотримання принципів--Глушенко Павлина Олексіївна (обговорення) 13:53, 20 червня 2017 (EEST)





Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал про освітні нововведення у Фінляндії. Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь: Реформа вибору предметів кожною школою (меню предметів) це допоможе зменшити навантаження на дитину, що дась змогу розвивати власні вподобання і вміння, навички.--Глушенко Павлина Олексіївна (обговорення) 13:59, 20 червня 2017 (EEST)





Індивідуальні заняття

На цьому індивідуальному занятті пропоную Вам ознайомитися з матеріалом про сім трендів сучасної освіти. Після цього оберіть один з них, який Ви вважаєте найважливішим, поясніть чому та стисло охарактеризуйте обраний тренд. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь "mLearning или мобильное обучение" на сьогодні кожна дитина має гаджет який постійно тримає при собі і грає в різні ігри, якщо ж цей час використати на "приложения" по підготовці до ЗНО, чи матеріали і схеми історії України то це буде корисно, і в той же час цікаво для учня. Наприклад, мої учня старших класів займаються на своїх гаджетах історією України, де зібрані схеми, карти, факти, хронологія, тести. ці матеріали завжди при них, і в зручний час вони ними займаються.--Глушенко Павлина Олексіївна (обговорення) 16:05, 20 червня 2017 (EEST)







Наступне індивідуальне заняття присвячене цікавим методам роботи з учнями - "філософія для дітей" та проблемно-орієнтоване навчання. Перегляньте матеріал про них за цим поссиланням. Оберіть один з методів, який Ви вважаєте цікавим і поясніть, як Ви могли б застосувати його при вивченні історії та суспільних дисциплін на конкретному прикладі. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь Цікавим для мене є метод "Philosophy for Children”. Під час вивчення історії України у 8 класі з теми: "Богдан Хмельницький як людина і політичний діяч". --Глушенко Павлина Олексіївна (обговорення) 16:05, 20 червня 2017 (EEST)







Консультації

На цьому занятті Ви можете проконсультуватись зі мною з будь-яких питань, що розглядаються у нашому курсі. Питання можна задати мені на моій сторінці обговорення, або ж на цій сторінці. Дякую за співпрацю та порозуміння. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про ключові зміни оновлених програм 5-9 класів відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.


Ваші відповіді

Результати цих змін ми зможемо побачити після практичного застосування їх. В принципі це можливо, але чи зможуть забеспечити нга високу рівні проведення цих змін у сільських школах, школах міста.--Глушенко Павлина Олексіївна (обговорення) 16:14, 20 червня 2017 (EEST)





Проведення та перевірка модульного контролю

Напишіть коротке есе на тему: Чи є місце щастю в системі освіти?

Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета.

--Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Чи є місце щастю в системі освіти? А чому його там не повинно бути? Будь яка система складається із людей і взаємодії між ними. Якщо людина в прийшла в освіту за покликанням то для неї займатися цим буде в задоволення. Як говорив Конфуцій: ""Знайди роботу по душі і ти ні одного дня не будеш працювати". Якщо це те чим ти живеш, чому ти віддаєшься всією душею то всі перешкоди і проблеми не будуть так гостро відчуватися. Люби себе, дозволь бути людям самим собою, ділись щастям.