Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Двоскін Л.Ю.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 35: Рядок 35:
  
 
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:36, 2 лютого 2015 (EET)
 
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:36, 2 лютого 2015 (EET)
 +
----
 +
Ваші відповіді:
 +
#
 +
#
 +
 +
----
 +
Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUd1ItZnRQa2JLaXc/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №3] Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання.
 +
Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
 +
 +
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
 +
 +
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:

Версія за 13:55, 2 лютого 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?

2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:35, 26 січня 2015 (EET)


Ваші відповіді:

Добрий вечір,Людмила Олександрівна!Опрацював текст і відповідаю на запитання:


  1. Філософське дослідження освіти необхідне,тому що:а)Філософія -універсальна наука.яка вивчає загальні закони Всесвіту,Природи,Людини та мислення,це наука всіх наук і тільки філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.б)Саме Філософія може зробити загальні висновки про стан освіти на даний період,намітити шляхи вдосконалення освіти, яка знаходиться у кризовому стані з кінця XX ст.в)Тільки Філософія може дати поясненню місця і ролі освіти в наш час,провідної ролі освіти в усіх сферах буття людства.г)Тому що філософія -методологічна основа в системі досліджень освіти окремими конкретними науками.д)Тільки Філософія здатна дати аналіз освіти і довести ,що без демократізації та гуманізації життя суспільства не має перспективи і втрачає сенс.є)Філософія доводить,що саме освіта-засіб вирішення глобольних проблем сучасності. Тому, дуже необхідне саме філософське дослідження освіти,інші науки нездатні зробити це так.як ця наука всіх наук.
  1. Основні завдання філософії освіти: а) аналіз та осмислення сучасного стану систем освіти.Дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти.б)вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.

Основні завдання соціології освіти: а)вивчення потреб в освіті,розуміння та оцінка її ролі в житті суспільства і особистому житті людини.б)оцінка рівня і якості знань у контекстіїх соціальної значущості.в)аналіз ставлення суспільства і тих,хто навчається,до освіти,виявлення її соціальноїцінності.г)виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу.д)визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.

З повагою Двоскін Л.Ю.--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 19:30, 28 січня 2015 (EET)

Дякую за відповідь. З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.


Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
  2. Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:36, 2 лютого 2015 (EET)


Ваші відповіді:


Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.



Ваші відповіді:

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю