Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Двоскін Л.Ю.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Проведення та перевірка модульного контролю)
(Проведення та перевірка модульного контролю)
 
(не показані 9 проміжних версій 2 учасників)
Рядок 117: Рядок 117:
 
  Як я розумію, парадигма освіти та стратегія освіти взаємопов'язані поняття, схожі, але парадигма вузьке і конкретне поняття,а стратегія освіти -ширше і залежить від парадигми.Парадигма-центр.осередок стратегії освіти,стосується освітнього процесу лише, а стратегія включаєвсього життя суспільства, в даному випадку -освітнього життя країни.Парадигма освіти -це обгрунтована теоретична реорганізація освітньої системи на нових технологіях и методології ,це практичні дії по розбудові чогось нового в житті суспільства,практична реалізація нового , а стратегія -це наукове теоретичне передбачення розвитку суспільства на підставі розгорнення освітнього процесу,забеспечення практичної реалізації цього освітнього процесу та отримання бажаних результатів... Але стратегія освіти в країні  створюється на підставі певної освітньої парадигми освіти,тобто взірця освіти  для суспільства .щоб держава визначила свою стратегію освіти в державі,якщо вона бажає чогось досягти в світі.Без парадигми немає стратегії освіти.....не знаю, як я Вас задовольнив цією відповіддю?
 
  Як я розумію, парадигма освіти та стратегія освіти взаємопов'язані поняття, схожі, але парадигма вузьке і конкретне поняття,а стратегія освіти -ширше і залежить від парадигми.Парадигма-центр.осередок стратегії освіти,стосується освітнього процесу лише, а стратегія включаєвсього життя суспільства, в даному випадку -освітнього життя країни.Парадигма освіти -це обгрунтована теоретична реорганізація освітньої системи на нових технологіях и методології ,це практичні дії по розбудові чогось нового в житті суспільства,практична реалізація нового , а стратегія -це наукове теоретичне передбачення розвитку суспільства на підставі розгорнення освітнього процесу,забеспечення практичної реалізації цього освітнього процесу та отримання бажаних результатів... Але стратегія освіти в країні  створюється на підставі певної освітньої парадигми освіти,тобто взірця освіти  для суспільства .щоб держава визначила свою стратегію освіти в державі,якщо вона бажає чогось досягти в світі.Без парадигми немає стратегії освіти.....не знаю, як я Вас задовольнив цією відповіддю?
 
З повагою  до Вас Двоскін Л.Ю.--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 11:45, 3 березня 2015 (EET)
 
З повагою  до Вас Двоскін Л.Ю.--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 11:45, 3 березня 2015 (EET)
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня, шановний Леонід Юрійович! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:24, 8 квітня 2015 (EEST)
 +
----
 +
Ваші відповіді:
 +
Доброго дня,Людмила Олександрівна! Відповідаю на питання інд. заняття №2
 +
 +
1. Перша форма- формальна освіта- початкова,загальна середня,професійна, вища,аспірантура та докторантура, підвищення кваліфікації і перепідготовка фахівців і керівників в інститутах ,на курсах.
 +
Друга форма-неформальна освіта- професійно - спрямовані й загальнокультурні курси,навчання в центрах освіти дорослих,у лекторіях тов."Знання",по телебаченню, курси інтенсивного навчання.
 +
Третя форма- інформальна освіта-за межами стандартного освітнього середовища,індивідуальна пізнавальна діяльність,що супроводжує повсякденне життя,реалізується індивідом за рахунок власної активності в оточующому культурно-освітньому середовищі.Спілкування,читання,ІКТ,ЗМІ,....коли людина сама розвиває себе.
 +
2.Відкритість освіти- це,як я розумію,відкритість та вільний доступ до всіх і всюди навчальних матеріалів для всього суспільства,це вільний обмін досвідом на всіх рівнях,всіх вчителів та викладачів,доступ до наукових досліджень,інтеграція науки та освіти в єдиний європейський та світовий простір,відкритістьрезультатів навчання та поінформованість батьків,суспільства.Це вільне навчання і спілкування.праця  з ІКТ,вільний доступ довсіх інформаційних матеріалів,а також колективне їх опрацювання,пристосування матеріалів до роботи...,це взаємні консультації,допомога,взаємовпливи в освіті та науці.
 +
  Зповагою,Двоскін Л.Ю.--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 12:17, 3 травня 2015 (EEST)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
Рядок 130: Рядок 144:
 
1. Сучасна система освіти не змінилася від  радянської, від всього "совкового", пропагадистського ,бюрократичного,"буксує" більш на місті,вона стала непотрібна,але мало хто розуміє,що без неї зрушень у суспільстві не буде.Система освіти України потребує корінних змін і доповнень: в новій ідеї,меті,завданнях,філософії,структурі,фінансах,увзі держави(як у США),нової якості.стратегічних концепцій,в тому числі і державної обов'язково,доповнення її корисними елементами систем освіти передових країн,звільнити освіту від" маразму" останніх років і не розвалювати те,що злишилося трошки позитивного,пристосувати всі зміни та реформи до українських умов,традицій,особливостей...
 
1. Сучасна система освіти не змінилася від  радянської, від всього "совкового", пропагадистського ,бюрократичного,"буксує" більш на місті,вона стала непотрібна,але мало хто розуміє,що без неї зрушень у суспільстві не буде.Система освіти України потребує корінних змін і доповнень: в новій ідеї,меті,завданнях,філософії,структурі,фінансах,увзі держави(як у США),нової якості.стратегічних концепцій,в тому числі і державної обов'язково,доповнення її корисними елементами систем освіти передових країн,звільнити освіту від" маразму" останніх років і не розвалювати те,що злишилося трошки позитивного,пристосувати всі зміни та реформи до українських умов,традицій,особливостей...
 
  2. Зтрадиційного навчання .треба залишити урок з усіма його формами, але демократичний,толерантний,як у філософів Давньої Греції,наприклад,вітання учителя з учнями на початку уроку.коли учні встають класом....авторські уроки,школи.програми, курси етики.філософії повернути в школу, зберегти роль Учителя,його слова,( але не ментора і фельдфебеля, диктатора...) лекціїї зберегти,шкільні усні семінари - коллоквіуми,виховання на принципах Біблії,свободи,демократії,патріотизму( це мабуть сучасні зміни,а не минулі....)спортивні.музичні.художні секції,школи,гуртки,факультативи і охопити всю молодь по інтересам,доповнити і сучасними групами,гуртками....45 хвилин уроку,слово -єкзамен!,авторитет школи та Учителя(поважаємого учнями та батьками...)....музичні,спортивні та інші непропагандистські заходи без папіру та звітів...підручники та програми-на паперах,але розвантажені,цікаві.доступні учням,перерву-відпочинок,відношення(взаємодопомога,співчуття,милосердя,доброта...) ,пед. системи В.Сухомлинського,А.Макаренка, досвід вчителів-новаторів 80-х-90-х р.р.,велику,всеж- таки роль колектива у навчально-виховному процесі( але на основі демократичних цінностей історії та моралі...).шкільний дух дитинства та юності без проблем дорослого сучасного світу, День Учителя,свято останнього ,першого дзвоника........ може і ще щось збув.....--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 15:43, 4 березня 2015 (EET) з повагою,Двоскін Л.Ю.
 
  2. Зтрадиційного навчання .треба залишити урок з усіма його формами, але демократичний,толерантний,як у філософів Давньої Греції,наприклад,вітання учителя з учнями на початку уроку.коли учні встають класом....авторські уроки,школи.програми, курси етики.філософії повернути в школу, зберегти роль Учителя,його слова,( але не ментора і фельдфебеля, диктатора...) лекціїї зберегти,шкільні усні семінари - коллоквіуми,виховання на принципах Біблії,свободи,демократії,патріотизму( це мабуть сучасні зміни,а не минулі....)спортивні.музичні.художні секції,школи,гуртки,факультативи і охопити всю молодь по інтересам,доповнити і сучасними групами,гуртками....45 хвилин уроку,слово -єкзамен!,авторитет школи та Учителя(поважаємого учнями та батьками...)....музичні,спортивні та інші непропагандистські заходи без папіру та звітів...підручники та програми-на паперах,але розвантажені,цікаві.доступні учням,перерву-відпочинок,відношення(взаємодопомога,співчуття,милосердя,доброта...) ,пед. системи В.Сухомлинського,А.Макаренка, досвід вчителів-новаторів 80-х-90-х р.р.,велику,всеж- таки роль колектива у навчально-виховному процесі( але на основі демократичних цінностей історії та моралі...).шкільний дух дитинства та юності без проблем дорослого сучасного світу, День Учителя,свято останнього ,першого дзвоника........ може і ще щось збув.....--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 15:43, 4 березня 2015 (EET) з повагою,Двоскін Л.Ю.
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня, Леонід Юрійович! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти?
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:40, 17 квітня 2015 (EEST)
 +
----
 +
Ваші відповіді:
 +
Доброго дня,Людмила Олександрівна! Відповідаю на 2 запитання тематичної дискусії інтернет- семінару.
 +
 +
Освіта- це самодостатня, складна, важлива,особливо цінна фундаментальна основа існування суспільства та всіх його індивидів з народження первісної людини та первісного суспільства до сьогодення.Освіта створила Людину Людиною та особистістю і суспільство в цілому та держави існують завдяки освіті.Освіта-це самоцінність людини та суспільства.Народи, держави,що не мали освіти( тюркські болгари - залишили тільки самоназву, германські племена вандалів-без освіти зникли,розчинилися в історії.....багато інших прикладів..)зникли з історичного розвитку в різні періоди.Освіта -це не складова суспільства,а її двигун вічний,мотор.серце. без якого нема існування: або розквіт, розвиток народів,держав, суспільств,або занепад, вимирання,зникнення з історії безслідно.Освіта -це система знань, вмінь,цінностей,віри. культури,це- колективний Розум-скарбниця цивілізації,що передається в спадок наступним поколінням, як головна цінність,без якої будь-яка цивілізація загине.Освіта-це досвід поколінь.який треба спочатку засвоїти, щоб рухатися далі.
 +
 +
2.За цінністю освіта займає 3 місце, навіть друге.Життя,здоров'я і освіта.Без набуття досвіду минулих знань неможливо людині,суспільству, державі генерувати нові ідеї,нові технології,саморозвиватися ,досягати успіхів у конкуренції з іншими цивілізаціями та глобальними викликами сучасного світу.Швеція в 20-х р.р. вклала в освіту,а не машини і у 80-х р.р. -результат.Так само Норвегія і Фінляндія.США,Японія, Півд.Корея,( раніше СРСР), постійно вкладають в освіту і отримують прибтки в цілому по своїх цивілізаціях...Якщо б не освіта,то кожне покоління починало заново все відкривати та всіх навчати, жили би і зараз в печерах з первісними заряддями праці . а може і не було б історії людства.Освіта дає прогрес  суспільству та розвиток людині, яка і стає Особистистю тільки завдяки освіті.Вона дозволяє формувати духовно і науково-технологічно розвинуті цивілізації на Землі.Освіта -це саме життя, яке ніколи не закінчується.Людина, суспільство, держава повинні вчитися все своє життя, школа-це початок ,а потім до кінця днів,це рух, а рух-це життя........Знання-сила!На побутовому рівні всі бажають високоосвіченого та професйно вмілого,при обов'язковій людяності в моралі вчителя,лікаря, юриста,керівника,продавця,міліціонера,урядовця ....Тому з освіти все починається і ніколи не закінчується в супільстві,державі,родині, в самій Людині! Освіта -самоцінність як брілліант та Сонце!....
 +
З повагою,Двоскін Л.Ю.--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 13:28, 3 травня 2015 (EEST)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
Рядок 137: Рядок 164:
  
  
Доброго вечора, шановна Людмила Олександрівна! Я відповів та відіслав Вам відповіді,але не знаю дішла зараз відповідь моя  до Вас ічи правильно я відіслав цю відповідь на модульному контролі. Може  не то клаца,не знаю....)--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 17:55, 22 березня 2015 (EET)
+
Доброго вечора, шановна Людмила Олександрівна! Я відповів та відіслав Вам відповіді,але не знаю дішла зараз відповідь моя  до Вас ічи правильно я відіслав цю відповідь на модульному контролі. Може  не то клаца,не знаю....)--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 17:55, 22 березня 2015 (EET)
 +
 
 +
Спробуйте дати відповіді ще раз.
 +
З повагою Л.О.Рідченко.
 +
Доброго дня,Людмила Олександрівна, я відповів на тестові запитання ще раз.Прізвище своє написав ,ініціали теж,на тести відповів,нажав -"готово",вікно зникло,з'явилось інше.Я думаю ,що зараз все- порядок!? )З повагою Л.Ю.Двоскін.--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 12:43, 26 березня 2015 (EET)
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня, Леонід Юрійович! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Але Ви не дали відповіді на запитання до індивідуального заняття №2 та на тематичну дискусію №2.
 +
Доброго дня ,Людмила Олександрівна! Я відповів на питання інд. заняття №2 і на тем.дискусійні питання заняття №2.Прошу вибачення-не помітив.З повагою,Двоскін Л.Ю.--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 13:33, 3 травня 2015 (EEST)
 +
 
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:20, 28 квітня 2015 (EEST)
 +
 
 +
Доброго дня, Леонід Юрійович! Переглянула вашу роботу в модулі, дякую за відповіді. Ви дали відповіді на всі запитання, пройшли тестування, тому я зараховую Вам соціально-гуманітарний модуль.
 +
 
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 23:56, 18 травня 2015 (EEST)

Поточна версія на 00:00, 19 травня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?

2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:35, 26 січня 2015 (EET)


Ваші відповіді:

Добрий вечір,Людмила Олександрівна!Опрацював текст і відповідаю на запитання:


  1. Філософське дослідження освіти необхідне,тому що:а)Філософія -універсальна наука.яка вивчає загальні закони Всесвіту,Природи,Людини та мислення,це наука всіх наук і тільки філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.б)Саме Філософія може зробити загальні висновки про стан освіти на даний період,намітити шляхи вдосконалення освіти, яка знаходиться у кризовому стані з кінця XX ст.в)Тільки Філософія може дати поясненню місця і ролі освіти в наш час,провідної ролі освіти в усіх сферах буття людства.г)Тому що філософія -методологічна основа в системі досліджень освіти окремими конкретними науками.д)Тільки Філософія здатна дати аналіз освіти і довести ,що без демократізації та гуманізації життя суспільства не має перспективи і втрачає сенс.є)Філософія доводить,що саме освіта-засіб вирішення глобольних проблем сучасності. Тому, дуже необхідне саме філософське дослідження освіти,інші науки нездатні зробити це так.як ця наука всіх наук.
  1. Основні завдання філософії освіти: а) аналіз та осмислення сучасного стану систем освіти.Дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти.б)вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.

Основні завдання соціології освіти: а)вивчення потреб в освіті,розуміння та оцінка її ролі в житті суспільства і особистому житті людини.б)оцінка рівня і якості знань у контекстіїх соціальної значущості.в)аналіз ставлення суспільства і тих,хто навчається,до освіти,виявлення її соціальноїцінності.г)виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу.д)визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.

З повагою Двоскін Л.Ю.--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 19:30, 28 січня 2015 (EET)

Дякую за відповідь. З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.



Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
  2. Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:36, 2 лютого 2015 (EET)


Ваші відповіді: Добрий вечір,Людмила Олександрівна! Відповідаю на завдання практ.заняття №2:

  1. 1.Зміст стратегії освіти -цеїї мета,означення сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань, соціально-політичне,матеріально-фінансове та наукове забеспечення всіх її потреб,а також бажані результати реалізації стратегічних завдань.Стратегія освіти повинна передбачати також і вплив розвитку освіти на всі клітини суспільства,на всі галузі господарства,суспільний стан, рівень духовного життя тощо.Це входить в зміст стратегії освіти. А сама освітня парадигма займає займає центральне місце в стратегії зміста освіти. Парадигма-це взірець, це система ,яка теоретично обгрунтована,система реорганізації освіти в цілому на підставі нових технологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педтехнологій. В Україні начебто декларується стратегія нової освіти, мета,сили,забеспечення,бажані результати реалізації цих завданнь,але практично освіта залишається на радянській основі (школа).старій системі .збагатьма старими плямами того,що вже віджило для всього суспільства і потребує стрибка одразу в освіті .
  2. 2.Американський підхід(США)-гуманистична педагогика Дж.Дьюї,механічне запам'ятовування навчального матеріалу є негативним(як у нас зараз в більшості переважає в освіті)! Необхідно розвивати творчу дослідницьку активність учнів! ( це -у мене!)Демократія в школі- демократія в країні(я майже це доказував адміністрації в школі...) Великі інвеститції,розумний обгрунтований вступ до ВНЗ.

Азійський-а) Японія : державна школа і тестування для складання екзаменів (а не ДПА у нас) у ВНЗ.б)Китай- важливі бали після закінчення школи. Європейський підхід : а) Великобританія-12 -ти річна школа,2 роки підготовки та екзамени...б)Німеччина-13 років у школі! Поділ на здібних та нездібних!?неоднозначно,але край треба.!в)Франція-10 років,3 роки ліцей,потім-черга в університет.Довузівська підготовка.!

З повагою-Двоскін Л.Ю.--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 19:30, 10 лютого 2015 (EET)

Дякую за відповідь. З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.



Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:10, 2 лютого 2015 (EET)


Ваша відповідь:

Добрий вечір,Людмила Олександрівна! Відповідаю на питання практичного заняття №3:

Процес інформатизації розгортається в освіті,як і в усіх сферах суспільного життя.Цей процес має і позитивні моменти( як і негативні). 1.Інформатизація визначає вектор розвитку процесів освіти і виховання. 2.Вона впливає на розвиток у кожної дитини цілісного сприйняття світу,творчого мислення.більшої інформативності,особистих якостей,гуманістичних орієнтацій і моральних крітерієв в житті та навчанні, діяльності в цілому.3.Інформатизація впливає на всі напрямки реформування самої консервативної галузі-освіти. До позитивних моментів слід додати ще: а)створення відкритої системи освіти і забеспечення кожному учню і вчителю власну траекторію навчання. б)створення ефективної системи управління інформаційно-методичним забеспеченням освіти.в) це- індівідуалізація навчального процесу,можливість використання й організації нових пізнавальних засобів освіти.г) Інформатизація освіти дозволить забеспечити її фундаментальність( виявлення глибинних підстав та зв'язхків між різними процесами світу). д) дає цілісність освіті .що допускає створення єдиних циклів фундаментальних дисциплін.є) дає учням і викладачам нетрадиційні джерела інформації,підвищення ефективності самостійної роботи,нові можливості для творчості, надбання і закріплення професійних навичок, дає реалізацію нових форм і методів навчання,моделювання явищ та процесів із застосуванням систем інформативних технологій,математичних тощо...--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 20:26, 12 лютого 2015 (EET)

Дякую за відповідь. З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.



Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №4 Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. У чому полягає сутність Болонського процесу?
  2. Коли і ким було започатковано Болонський процес?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:08, 20 лютого 2015 (EET)


Ваші відповіді: Добрий ранок,Людмила Олександрівна!Відповідаю:(на лікарняному,травма,перел.ребра.ушиб...)

1.Болонський процес-це процес зближення і гармонізації систем освіти країн Західної Европи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти.Мета -поширення европейського рівня систем освіти,безперешкодне пересування студентів та викладачів,визнання кваліфікації в Європі,затвердження систем вчених ступенів,сприяння працевлаштуванню і конкурентності,запровадження системи кредитів .постійне навчання,запровадження дипломного і післядипломного навчальних циклів освіти.Це інтеграція Європи в освіті з метою посилення своєї конкуренції з іншими суперниками, такими,як США,Японія,краінами "азійські тигри",Китай.........

2. Болонський процес започаткований країнами Зах.Європив кінці 90-х р.р. двома документами:

а) Сорбонською декларацією " Про гармонізацію европейської системи вищої освіти " від 25.05.1998р.Піписана м.освіти Великобританії,Італії,Франції та Німеччини. і б) Спільна декларація м.освітиЄвропи "Європейський простір у сфері вищої освіти" (Болонська декларація від 19.06.1999р.,м. Болонья,Італія) 29 країн підписали в Європі. Україна з травня 2005 року(м.Берген) На 2011рік- 47 держав в Болонському процесі.

З повагою Двоскін леонід Юрійович--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 11:45, 28 лютого 2015 (EET)




Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.

  1. Як Ви розумієте термін квазінаука?
  2. Назвіть основні елементи дослідницької системи?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:39, 20 лютого 2015 (EET)


Ваші відповіді: Доброго дня,Людмила Олександрівна!Відповідаю.Зан.№5:

1.Квазінаука-наукова форма діяльності.яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством.Псевдонаука.лженаука. виникають окремі школи та напрямки. що очолюють відомі в свій час вчені,але вони вже не визнають.що їх таланти продуктивність праці вже вичерпалися!("свадібні генерали в науці").Наприклад," мічурінська біологія" 40-х років,знищення цитології.генетики.кібернетики.....
2.Основні елементи дослідницької системи:
1.сутність,зміст і функції науки
2.сили та засоби наукових рішень
3.структура науково-дослідницької системи
4.методологія
5.наукова творчість
6.мова науки.аргументація,опис та пояснення наукових здобутків
7.статус науковця і наукова етика.

З повагою,Двоскін леонід Юрійович.--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 12:31, 28 лютого 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Доброго дня, шановний Леонід Юрійович! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:

Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:43, 25 лютого 2015 (EET)


Ваша відповідь:

Доброго ранку,Людмила Олександрівна! Відповідаю:
Як я розумію, парадигма освіти та стратегія освіти взаємопов'язані поняття, схожі, але парадигма вузьке і конкретне поняття,а стратегія освіти -ширше і залежить від парадигми.Парадигма-центр.осередок стратегії освіти,стосується освітнього процесу лише, а стратегія включаєвсього життя суспільства, в даному випадку -освітнього життя країни.Парадигма освіти -це обгрунтована теоретична реорганізація освітньої системи на нових технологіях и методології ,це практичні дії по розбудові чогось нового в житті суспільства,практична реалізація нового , а стратегія -це наукове теоретичне передбачення розвитку суспільства на підставі розгорнення освітнього процесу,забеспечення практичної реалізації цього освітнього процесу та отримання бажаних результатів... Але стратегія освіти в країні  створюється на підставі певної освітньої парадигми освіти,тобто взірця освіти  для суспільства .щоб держава визначила свою стратегію освіти в державі,якщо вона бажає чогось досягти в світі.Без парадигми немає стратегії освіти.....не знаю, як я Вас задовольнив цією відповіддю?

З повагою до Вас Двоскін Л.Ю.--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 11:45, 3 березня 2015 (EET)



Доброго дня, шановний Леонід Юрійович! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:24, 8 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

Доброго дня,Людмила Олександрівна! Відповідаю на питання інд. заняття №2

1. Перша форма- формальна освіта- початкова,загальна середня,професійна, вища,аспірантура та докторантура, підвищення кваліфікації і перепідготовка фахівців і керівників в інститутах ,на курсах.

Друга форма-неформальна освіта- професійно - спрямовані й загальнокультурні курси,навчання в центрах освіти дорослих,у лекторіях тов."Знання",по телебаченню, курси інтенсивного навчання.
Третя форма- інформальна освіта-за межами стандартного освітнього середовища,індивідуальна пізнавальна діяльність,що супроводжує повсякденне життя,реалізується індивідом за рахунок власної активності в оточующому культурно-освітньому середовищі.Спілкування,читання,ІКТ,ЗМІ,....коли людина сама розвиває себе.

2.Відкритість освіти- це,як я розумію,відкритість та вільний доступ до всіх і всюди навчальних матеріалів для всього суспільства,це вільний обмін досвідом на всіх рівнях,всіх вчителів та викладачів,доступ до наукових досліджень,інтеграція науки та освіти в єдиний європейський та світовий простір,відкритістьрезультатів навчання та поінформованість батьків,суспільства.Це вільне навчання і спілкування.праця з ІКТ,вільний доступ довсіх інформаційних матеріалів,а також колективне їх опрацювання,пристосування матеріалів до роботи...,це взаємні консультації,допомога,взаємовпливи в освіті та науці.

 Зповагою,Двоскін Л.Ю.--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 12:17, 3 травня 2015 (EEST)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, Леонід Юрійович! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:44, 2 березня 2015 (EET)


Доброго дня,Людмила Олександрівна! Відповідаю на спірні запитання: 1. Сучасна система освіти не змінилася від радянської, від всього "совкового", пропагадистського ,бюрократичного,"буксує" більш на місті,вона стала непотрібна,але мало хто розуміє,що без неї зрушень у суспільстві не буде.Система освіти України потребує корінних змін і доповнень: в новій ідеї,меті,завданнях,філософії,структурі,фінансах,увзі держави(як у США),нової якості.стратегічних концепцій,в тому числі і державної обов'язково,доповнення її корисними елементами систем освіти передових країн,звільнити освіту від" маразму" останніх років і не розвалювати те,що злишилося трошки позитивного,пристосувати всі зміни та реформи до українських умов,традицій,особливостей...

2. Зтрадиційного навчання .треба залишити урок з усіма його формами, але демократичний,толерантний,як у філософів Давньої Греції,наприклад,вітання учителя з учнями на початку уроку.коли учні встають класом....авторські уроки,школи.програми, курси етики.філософії повернути в школу, зберегти роль Учителя,його слова,( але не ментора і фельдфебеля, диктатора...) лекціїї зберегти,шкільні усні семінари - коллоквіуми,виховання на принципах Біблії,свободи,демократії,патріотизму( це мабуть сучасні зміни,а не минулі....)спортивні.музичні.художні секції,школи,гуртки,факультативи і охопити всю молодь по інтересам,доповнити і сучасними групами,гуртками....45 хвилин уроку,слово -єкзамен!,авторитет школи та Учителя(поважаємого учнями та батьками...)....музичні,спортивні та інші непропагандистські заходи без папіру та звітів...підручники та програми-на паперах,але розвантажені,цікаві.доступні учням,перерву-відпочинок,відношення(взаємодопомога,співчуття,милосердя,доброта...) ,пед. системи В.Сухомлинського,А.Макаренка, досвід вчителів-новаторів 80-х-90-х р.р.,велику,всеж- таки роль колектива у навчально-виховному процесі( але на основі демократичних цінностей історії та моралі...).шкільний дух дитинства та юності без проблем дорослого сучасного світу, День Учителя,свято останнього ,першого дзвоника........ може і ще щось збув.....--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 15:43, 4 березня 2015 (EET) з повагою,Двоскін Л.Ю.


Доброго дня, Леонід Юрійович! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:40, 17 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

Доброго дня,Людмила Олександрівна! Відповідаю на 2 запитання тематичної дискусії інтернет- семінару.

Освіта- це самодостатня, складна, важлива,особливо цінна фундаментальна основа існування суспільства та всіх його індивидів з народження первісної людини та первісного суспільства до сьогодення.Освіта створила Людину Людиною та особистістю і суспільство в цілому та держави існують завдяки освіті.Освіта-це самоцінність людини та суспільства.Народи, держави,що не мали освіти( тюркські болгари - залишили тільки самоназву, германські племена вандалів-без освіти зникли,розчинилися в історії.....багато інших прикладів..)зникли з історичного розвитку в різні періоди.Освіта -це не складова суспільства,а її двигун вічний,мотор.серце. без якого нема існування: або розквіт, розвиток народів,держав, суспільств,або занепад, вимирання,зникнення з історії безслідно.Освіта -це система знань, вмінь,цінностей,віри. культури,це- колективний Розум-скарбниця цивілізації,що передається в спадок наступним поколінням, як головна цінність,без якої будь-яка цивілізація загине.Освіта-це досвід поколінь.який треба спочатку засвоїти, щоб рухатися далі.

2.За цінністю освіта займає 3 місце, навіть друге.Життя,здоров'я і освіта.Без набуття досвіду минулих знань неможливо людині,суспільству, державі генерувати нові ідеї,нові технології,саморозвиватися ,досягати успіхів у конкуренції з іншими цивілізаціями та глобальними викликами сучасного світу.Швеція в 20-х р.р. вклала в освіту,а не машини і у 80-х р.р. -результат.Так само Норвегія і Фінляндія.США,Японія, Півд.Корея,( раніше СРСР), постійно вкладають в освіту і отримують прибтки в цілому по своїх цивілізаціях...Якщо б не освіта,то кожне покоління починало заново все відкривати та всіх навчати, жили би і зараз в печерах з первісними заряддями праці . а може і не було б історії людства.Освіта дає прогрес суспільству та розвиток людині, яка і стає Особистистю тільки завдяки освіті.Вона дозволяє формувати духовно і науково-технологічно розвинуті цивілізації на Землі.Освіта -це саме життя, яке ніколи не закінчується.Людина, суспільство, держава повинні вчитися все своє життя, школа-це початок ,а потім до кінця днів,це рух, а рух-це життя........Знання-сила!На побутовому рівні всі бажають високоосвіченого та професйно вмілого,при обов'язковій людяності в моралі вчителя,лікаря, юриста,керівника,продавця,міліціонера,урядовця ....Тому з освіти все починається і ніколи не закінчується в супільстві,державі,родині, в самій Людині! Освіта -самоцінність як брілліант та Сонце!....

З повагою,Двоскін Л.Ю.--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 13:28, 3 травня 2015 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня, шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 15:31, 18 березня 2015 (EET)


Доброго вечора, шановна Людмила Олександрівна! Я відповів та відіслав Вам відповіді,але не знаю дішла зараз відповідь моя до Вас ічи правильно я відіслав цю відповідь на модульному контролі. Може не то клаца,не знаю....)--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 17:55, 22 березня 2015 (EET)

Спробуйте дати відповіді ще раз. З повагою Л.О.Рідченко.

Доброго дня,Людмила Олександрівна, я відповів на тестові запитання ще раз.Прізвище своє написав ,ініціали теж,на тести відповів,нажав -"готово",вікно зникло,з'явилось інше.Я думаю ,що зараз все- порядок!? )З повагою Л.Ю.Двоскін.--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 12:43, 26 березня 2015 (EET)


Доброго дня, Леонід Юрійович! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Але Ви не дали відповіді на запитання до індивідуального заняття №2 та на тематичну дискусію №2.

Доброго дня ,Людмила Олександрівна! Я відповів на питання інд. заняття №2 і на тем.дискусійні питання заняття №2.Прошу вибачення-не помітив.З повагою,Двоскін Л.Ю.--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 13:33, 3 травня 2015 (EEST)

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:20, 28 квітня 2015 (EEST)

Доброго дня, Леонід Юрійович! Переглянула вашу роботу в модулі, дякую за відповіді. Ви дали відповіді на всі запитання, пройшли тестування, тому я зараховую Вам соціально-гуманітарний модуль.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 23:56, 18 травня 2015 (EEST)