Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Діхнич А.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
(Індивідуальні заняття)
Рядок 60: Рядок 60:
 
освітнього середовища-індивідуальна пізнавальна діяльність,що супроводжує повсякденне життя, реалізується за рахунок власної
 
освітнього середовища-індивідуальна пізнавальна діяльність,що супроводжує повсякденне життя, реалізується за рахунок власної
 
активності індивідів,спілкування,читання,подорожі,засоби масової інформації та ін.  
 
активності індивідів,спілкування,читання,подорожі,засоби масової інформації та ін.  
#
+
# Відкрита освіта- це,на мою думку,різноманітні види освітньої діяльності,методи,форми,нові підходи,які безпосередньо поши-
 +
  рюються за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для загального користування; доступність всих
 +
  бажаючих до навчально-пізнавальної діяльності.--[[Користувач:Діхнич Анатолій Михайлович|Діхнич Анатолій Михайлович]] ([[Обговорення користувача:Діхнич Анатолій Михайлович|обговорення]]) 11:22, 15 вересня 2015 (EEST)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====

Версія за 11:26, 15 вересня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:03, 30 березня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.Філософія здатна розкрити в повноті функці-

ональний прояв освіти у інформаційному суспільстві.Філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками методологічною основою.

  1. Основні завдання філософії:аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін в сфері освіти ; вивчення способів системаитзації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв

і способів структуризації педагогічних знань.Основні завдання соціології освіти : вивчення потреб в освіті;Оцінка рівня і якості знань; аналіз ставлення суспільства до освіти; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.

Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.



Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.

  1. Як Ви розумієте термін квазінаука?
  2. Назвіть основні елементи дослідницької системи?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:05, 10 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Квазінаука- це наукова форма діяльності,яка породжена жорстко ієрархізованим науковим спвітовариством.Тоді в ньому вини-

кають відособлені школи та наукові напрями,очолені відомими в свій час ученими,які вже вичерпали свої таланти,але цього не ви- знають.Вони не допускають в "свою" наукову галузь свіжих думок молодих вчених.

  1. Основні елементи дослідницької системи: *Тема дослідження; *Мета; *Об'єкт; *Предмет; *Завдання; *Гіпотеза; *Принципи;
  • Методи; *Критерії; *Результати; *Класифікація результатів; *Оцінка результатів; *Висновки з досягнутого; *Визначення наступ-

них проблем; * Оформлення досягнутих результатів.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 09:15, 11 квітня 2015 (EEST)

Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.

Індивідуальні заняття

Доброго дня, Шановний Анатолій Михайлович! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:

Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:39, 14 квітня 2015 (EEST) --- - Відповідь: Парадигма освіти є теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій. Нова освітня парадигма має стати осередком стратегії освіти.Поняття"парадигма освіти" вужче ніж "стратегія освіти".Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу,а стратегія - всього суспільного життя. Стратегія є глибоким аналізом з доцільними висновками впливу певної галузі життєдіяльності суспільства(для нас - освіти) на його нинішній стан і перспективу розвитку. За своєю суттю стратегія освіти являє собою наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 13:09, 19 квітня 2015 (EEST)

Дякую за відповідь. Людмила Олександрівна Рідченко.



Доброго дня, Шановний Анатолій Михайлович! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:08, 8 червня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Відомі три основні форми освіти:ФОРМАЛЬНА освіта-початкова,загальна середня освіта,вища освіта,післявузівська освіта(аспірантура і докторнатура)курси підвищення кваліфікації,перепідготовка фахівців; НЕФОРМАЛЬНА освіта- професійно спрямовані курси навчання в центрах освіти дорослих,по телебаченню та ін.; ІНФОРМАЛЬНА освіта- освіта за межами загального стандартного

освітнього середовища-індивідуальна пізнавальна діяльність,що супроводжує повсякденне життя, реалізується за рахунок власної активності індивідів,спілкування,читання,подорожі,засоби масової інформації та ін.

  1. Відкрита освіта- це,на мою думку,різноманітні види освітньої діяльності,методи,форми,нові підходи,які безпосередньо поши-
  рюються за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для загального користування; доступність всих 
  бажаючих до навчально-пізнавальної діяльності.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 11:22, 15 вересня 2015 (EEST)

Консультації

Доброго дня, сьогодні з 11.00 по 12.20 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:11, 2 червня 2015 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:41, 5 травня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Для повноцінного розвитку особистості в системі освіти необхідно забезпечити більш повне і точне висвітлення подій і фактів
 (що стосується історії);більше в навчальному процесі використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології,удоско-
 налити випускні іспити,розширити використання різноманітних методів навчання.
  1. Для досягнення позитивних результатів у навчанні слід використовувати мотивацію до навчання,чітко ставити мету і добиватися
  її досягнення,залучення наочностей.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 11:00, 15 вересня 2015 (EEST)


Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:39, 18 червня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Освіта-це процес і результат засвоєння людиною систематичних знань,умінь і навичок,розвиток розуму та почуттів,формування світогляду та пізнавальних інтересів.Освіта-цілеспрямована пізнавальна діяльність людей з отримання знань,умінь та навичок щодо

їх вдосконалення.

  1. Цінність освіти полягає в тому,що вона забезпечує людину знаннями і вміннями,готує її до життя в суспільстві , а також формує в людини здатність приймати самостійні рішення,щоб позитивно змінювати себе та суспільство.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 10:47, 6 вересня 2015 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня, шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:09, 22 травня 2015 (EEST)



Доброго дня, Анатолій Михайлович! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Але Ви не дали відповіді на друге запитання до індивідуального заняття №2, на тематичні дискусії №1,№2 та не пройшли тестування.


--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:42, 4 вересня 2015 (EEST)