Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Діхнич А.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
Рядок 52: Рядок 52:
  
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 +
Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?
  
 
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:41, 5 травня 2015 (EEST)
 
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:41, 5 травня 2015 (EEST)
 +
----
 +
Ваші відповіді:
 +
#
 +
#
 +
----
 +
----
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====

Версія за 12:47, 5 травня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:03, 30 березня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.Філософія здатна розкрити в повноті функці-

ональний прояв освіти у інформаційному суспільстві.Філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками методологічною основою.

  1. Основні завдання філософії:аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін в сфері освіти ; вивчення способів системаитзації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв

і способів структуризації педагогічних знань.Основні завдання соціології освіти : вивчення потреб в освіті;Оцінка рівня і якості знань; аналіз ставлення суспільства до освіти; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.



Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.

  1. Як Ви розумієте термін квазінаука?
  2. Назвіть основні елементи дослідницької системи?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:05, 10 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Квазінаука- це наукова форма діяльності,яка породжена жорстко ієрархізованим науковим спвітовариством.Тоді в ньому вини-

кають відособлені школи та наукові напрями,очолені відомими в свій час ученими,які вже вичерпали свої таланти,але цього не ви- знають.Вони не допускають в "свою" наукову галузь свіжих думок молодих вчених.

  1. Основні елементи дослідницької системи: *Тема дослідження; *Мета; *Об'єкт; *Предмет; *Завдання; *Гіпотеза; *Принципи;
  • Методи; *Критерії; *Результати; *Класифікація результатів; *Оцінка результатів; *Висновки з досягнутого; *Визначення наступ-

них проблем; * Оформлення досягнутих результатів.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 09:15, 11 квітня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Доброго дня, Шановний Анатолій Михайлович! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:

Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:39, 14 квітня 2015 (EEST) --- - Відповідь: Парадигма освіти є теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій. Нова освітня парадигма має стати осередком стратегії освіти.Поняття"парадигма освіти" вужче ніж "стратегія освіти".Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу,а стратегія - всього суспільного життя. Стратегія є глибоким аналізом з доцільними висновками впливу певної галузі життєдіяльності суспільства(для нас - освіти) на його нинішній стан і перспективу розвитку. За своєю суттю стратегія освіти являє собою наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 13:09, 19 квітня 2015 (EEST)



Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:41, 5 травня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:



Проведення та перевірка модульного контролю