Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Коваленко С.О.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Індивідуальні заняття)
 
(не показано 8 проміжних версій цього учасника)
Рядок 14: Рядок 14:
 
'''Ваші відповіді:'''
 
'''Ваші відповіді:'''
  
Це розвиток і злиття автоматизованого виробництва, обміну даних і виробничих технологій в єдину саморегульовану систему, з якнайменшим або взагалі відсутнім втручанням людини у виробничий процес 2. Які ризики вона має? Масове безробіття,якщо не буде альтернативних робочих міць. 3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? Інформаційна компетентність, здатність до безперервної освіти.
+
Це розвиток і злиття автоматизованого виробництва, обміну даних і виробничих технологій в єдину саморегульовану систему, з якнайменшим або взагалі відсутнім втручанням людини у виробничий процес 2. Які ризики вона має? Масове безробіття,якщо не буде альтернативних робочих міць. 3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? Інформаційна компетентність, здатність до безперервної освіти.--[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 14:01, 21 червня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 39: Рядок 39:
 
Достатнє фінансування.
 
Достатнє фінансування.
 
ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ ДІТЕЙ У НАВЧАННІ.
 
ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ ДІТЕЙ У НАВЧАННІ.
Свобода пересування у класі,власний вибір предметів.зротання зацікавленістю історією.Враховувати потреби сучасності як суспільства так і дітей
+
Свобода пересування у класі,власний вибір предметів.зротання зацікавленістю історією.Враховувати потреби сучасності як суспільства так і дітей--[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 14:01, 21 червня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 52: Рядок 52:
 
'''Ваша відповідь:'''
 
'''Ваша відповідь:'''
  
БЕЗПЕРЕРВНІСТЬ,ЗДАТНІСТЬ ДО ПОСТІЙНОГО НАВЧАННЯ.
+
БЕЗПЕРЕРВНІСТЬ,ЗДАТНІСТЬ ДО ПОСТІЙНОГО НАВЧАННЯ.--[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 14:01, 21 червня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 63: Рядок 63:
 
'''Ваша відповідь:'''
 
'''Ваша відповідь:'''
  
 
+
Навчитися жити у полікультурному суспільстві.--[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 14:01, 21 червня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 74: Рядок 74:
 
'''Ваша відповідь:'''
 
'''Ваша відповідь:'''
  
 
+
вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання;--[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 14:01, 21 червня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 88: Рядок 88:
 
'''Ваша відповідь'''
 
'''Ваша відповідь'''
  
 
+
Гйміфікація,щоб зацікавити учнів унавчанні.--[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 14:02, 21 червня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 102: Рядок 102:
 
'''Ваша відповідь'''
 
'''Ваша відповідь'''
  
 
+
Проблемно-орієнтоване навчання (PBL) – це метод, в якому учні вивчають предмет через вирішення певної проблеми у цій предметній області. До прикладу, малій групі учнів пропонується подія і вони мають дослідити проблему,визначити причин невдач чи перемог. --[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 13:49, 21 червня 2017 (EEST)
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
  
 
----
 
----
Рядок 121: Рядок 115:
 
'''Ваші відповіді'''
 
'''Ваші відповіді'''
  
 
+
ЗГІДНО ЗАДЕКЛАРОВАНИХ ПРИНЦИПІВ РЕФОРМИ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ  компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.яКІ БУДУТЬ РЕЗУЛЬТАТИ ПОБАЧИМО.--[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 13:53, 21 червня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 136: Рядок 130:
 
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])  
 
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])  
  
----
+
----В сучасній системі освіти щасливі тільки "двієчники",яуі не переживаютьза оцінки,в школу йдуть, щоб провести час. Нещасні "відмінники",постійно хронічно втомлені і не завжди успішні в житті.Чи щасливі вчителі? Подивіться на вчителя і відповідь і так зрозуміла.--[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 14:00, 21 червня 2017 (EEST)

Поточна версія на 14:06, 21 червня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями:

Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного:

1. Які переваги несе людям четверта промислова революція?

--Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді:

Це розвиток і злиття автоматизованого виробництва, обміну даних і виробничих технологій в єдину саморегульовану систему, з якнайменшим або взагалі відсутнім втручанням людини у виробничий процес 2. Які ризики вона має? Масове безробіття,якщо не буде альтернативних робочих міць. 3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? Інформаційна компетентність, здатність до безперервної освіти.--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 14:01, 21 червня 2017 (EEST)




Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням на текст лекції. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти Нова українська школа Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке:

П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн.

Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн.

І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась.

М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти.

А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді:

Достатнє фінансування. ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ ДІТЕЙ У НАВЧАННІ. Свобода пересування у класі,власний вибір предметів.зротання зацікавленістю історією.Враховувати потреби сучасності як суспільства так і дітей--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 14:01, 21 червня 2017 (EEST)




Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал за цим посиланням, дайте відповідь на запитання.

Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь:

БЕЗПЕРЕРВНІСТЬ,ЗДАТНІСТЬ ДО ПОСТІЙНОГО НАВЧАННЯ.--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 14:01, 21 червня 2017 (EEST)





На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться Путівник по Ліссабонському договору. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь:

Навчитися жити у полікультурному суспільстві.--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 14:01, 21 червня 2017 (EEST)





Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал про освітні нововведення у Фінляндії. Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь:

вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання;--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 14:01, 21 червня 2017 (EEST)





Індивідуальні заняття

На цьому індивідуальному занятті пропоную Вам ознайомитися з матеріалом про сім трендів сучасної освіти. Після цього оберіть один з них, який Ви вважаєте найважливішим, поясніть чому та стисло охарактеризуйте обраний тренд. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь

Гйміфікація,щоб зацікавити учнів унавчанні.--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 14:02, 21 червня 2017 (EEST)






Наступне індивідуальне заняття присвячене цікавим методам роботи з учнями - "філософія для дітей" та проблемно-орієнтоване навчання. Перегляньте матеріал про них за цим поссиланням. Оберіть один з методів, який Ви вважаєте цікавим і поясніть, як Ви могли б застосувати його при вивченні історії та суспільних дисциплін на конкретному прикладі. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь

Проблемно-орієнтоване навчання (PBL) – це метод, в якому учні вивчають предмет через вирішення певної проблеми у цій предметній області. До прикладу, малій групі учнів пропонується подія і вони мають дослідити проблему,визначити причин невдач чи перемог. --Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 13:49, 21 червня 2017 (EEST)



Консультації

На цьому занятті Ви можете проконсультуватись зі мною з будь-яких питань, що розглядаються у нашому курсі. Питання можна задати мені на моій сторінці обговорення, або ж на цій сторінці. Дякую за співпрацю та порозуміння. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про ключові зміни оновлених програм 5-9 класів відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.


Ваші відповіді

ЗГІДНО ЗАДЕКЛАРОВАНИХ ПРИНЦИПІВ РЕФОРМИ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.яКІ БУДУТЬ РЕЗУЛЬТАТИ ПОБАЧИМО.--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 13:53, 21 червня 2017 (EEST)





Проведення та перевірка модульного контролю

Напишіть коротке есе на тему: Чи є місце щастю в системі освіти?

Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета.

--Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


В сучасній системі освіти щасливі тільки "двієчники",яуі не переживаютьза оцінки,в школу йдуть, щоб провести час. Нещасні "відмінники",постійно хронічно втомлені і не завжди успішні в житті.Чи щасливі вчителі? Подивіться на вчителя і відповідь і так зрозуміла.--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 14:00, 21 червня 2017 (EEST)