Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Кузнєцова Т.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 21: Рядок 21:
 
#1. Зміст стратегії освіти має складати її мета, означення сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове та наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати реалізації стратегічних завдань. Парадигма освіти - теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.
 
#1. Зміст стратегії освіти має складати її мета, означення сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове та наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати реалізації стратегічних завдань. Парадигма освіти - теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.
 
2.Сучасні зарубіжні підходи до освіти: 1)американський (США): розвиток творчої активності, великі державні інвестиції в освіту; 2) азіатський: в Японії після закінчення  повної державної школи і тестування складаються іспити у ВНЗ. Інвестують вищу освіту різні компанії, які потім пропонують роботу студентам. У Китаї конкурс на деякі спеціальності дуже високий. Освіта платна. На можливість вступу до ВНЗ впливають оцінки по закінченню школи. 3)Європейський.У Великобританії 12 -річне навчання.Щоб стати студентом, потрібна дворічна довузова підготовка. У Німеччині 13-річне навчання. Класи ділять на здібних і нездібних. Вступних екзаменів немає. У Франції після 10 років навчання 85% учнів спочатку отримують диплом бакалавра, щоб здобути вищу освіту.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 13:43, 19 червня 2015 (EEST)
 
2.Сучасні зарубіжні підходи до освіти: 1)американський (США): розвиток творчої активності, великі державні інвестиції в освіту; 2) азіатський: в Японії після закінчення  повної державної школи і тестування складаються іспити у ВНЗ. Інвестують вищу освіту різні компанії, які потім пропонують роботу студентам. У Китаї конкурс на деякі спеціальності дуже високий. Освіта платна. На можливість вступу до ВНЗ впливають оцінки по закінченню школи. 3)Європейський.У Великобританії 12 -річне навчання.Щоб стати студентом, потрібна дворічна довузова підготовка. У Німеччині 13-річне навчання. Класи ділять на здібних і нездібних. Вступних екзаменів немає. У Франції після 10 років навчання 85% учнів спочатку отримують диплом бакалавра, щоб здобути вищу освіту.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 13:43, 19 червня 2015 (EEST)
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUd1ItZnRQa2JLaXc/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №3] Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання.
 +
Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
 +
 +
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:03, 2 вересня 2015 (EEST)
 +
----
 +
Ваша відповідь:
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 10:07, 2 вересня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:


Ваші відповіді:

  1. Філософське дослідження освіти необхідне для того, щоб знайти методи і засоби виходу освіти з кризової ситуації і визначити її перспективи, тому що: 1)лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх в систему; 2)філософія пояснює місце і роль освіти в наш час, доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем; 3) виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою.
  2. Завдання філософії освіти: 1)аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; 2)вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань та виявлення нальбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Завдання соціології освіти: 1)вивчення потреб в освіті, її ролі в суспільстві; 2)оцінка рівня і якості освіти в контексті їх соціальної значущості; 3)аналіз ставлення суспільства до тих, хто навчається, до освіти; 4)виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; 5)визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:12, 19 червня 2015 (EEST)


Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
  2. Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:53, 16 червня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. 1. Зміст стратегії освіти має складати її мета, означення сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове та наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати реалізації стратегічних завдань. Парадигма освіти - теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.

2.Сучасні зарубіжні підходи до освіти: 1)американський (США): розвиток творчої активності, великі державні інвестиції в освіту; 2) азіатський: в Японії після закінчення повної державної школи і тестування складаються іспити у ВНЗ. Інвестують вищу освіту різні компанії, які потім пропонують роботу студентам. У Китаї конкурс на деякі спеціальності дуже високий. Освіта платна. На можливість вступу до ВНЗ впливають оцінки по закінченню школи. 3)Європейський.У Великобританії 12 -річне навчання.Щоб стати студентом, потрібна дворічна довузова підготовка. У Німеччині 13-річне навчання. Класи ділять на здібних і нездібних. Вступних екзаменів немає. У Франції після 10 років навчання 85% учнів спочатку отримують диплом бакалавра, щоб здобути вищу освіту.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 13:43, 19 червня 2015 (EEST)



Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:03, 2 вересня 2015 (EEST)


Ваша відповідь:

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю