Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Кузнєцова Т.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Проведення та перевірка модульного контролю)
 
(не показано 23 проміжні версії 2 учасників)
Рядок 3: Рядок 3:
 
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
 
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
  
#Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
+
 
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
+
 
 +
Ваші відповіді:
 +
#Філософське дослідження освіти необхідне для того, щоб знайти методи і засоби виходу освіти з кризової ситуації і визначити її перспективи, тому що: 1)лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх в систему; 2)філософія пояснює місце і роль освіти в наш час, доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем; 3) виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою.
 +
#Завдання філософії освіти: 1)аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; 2)вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань та виявлення нальбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Завдання соціології освіти: 1)вивчення потреб в освіті, її ролі в суспільстві; 2)оцінка рівня і якості освіти в контексті  їх соціальної значущості; 3)аналіз ставлення суспільства до тих, хто навчається, до освіти; 4)виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; 5)визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 12:12, 19 червня 2015 (EEST)
 +
 
 +
Дякую за відповіді. Л.О.Рідченко
 +
1Болонський процес - процес зближення і гармонізації систем освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти. 2)Започаткований західноєвропейськими державами в 90-х роках 20 століття.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 15:16, 26 жовтня 2015 (EET)--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 15:42, 26 жовтня 2015 (EET) 1)Квазінаука - наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством. 2)Елементи дослідницької системи: тема, мета, об"єкт, предмет, завдання, гіпотеза, принципи, методи, критерії, результати, класифікація результатів, оцінка, висновки, визначення наступних проблем, оформлення.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 15:42, 26 жовтня 2015 (EET)
 +
----
 +
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUMUhDd1A0UTBpdzQ/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №2] Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
 +
 
 +
# Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
 +
# Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
  
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:53, 16 червня 2015 (EEST)
 +
----
 +
Ваші відповіді:
 +
#1. Зміст стратегії освіти має складати її мета, означення сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове та наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати реалізації стратегічних завдань. Парадигма освіти - теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.
 +
2.Сучасні зарубіжні підходи до освіти: 1)американський (США): розвиток творчої активності, великі державні інвестиції в освіту; 2) азіатський: в Японії після закінчення  повної державної школи і тестування складаються іспити у ВНЗ. Інвестують вищу освіту різні компанії, які потім пропонують роботу студентам. У Китаї конкурс на деякі спеціальності дуже високий. Освіта платна. На можливість вступу до ВНЗ впливають оцінки по закінченню школи. 3)Європейський.У Великобританії 12 -річне навчання.Щоб стати студентом, потрібна дворічна довузова підготовка. У Німеччині 13-річне навчання. Класи ділять на здібних і нездібних. Вступних екзаменів немає. У Франції після 10 років навчання 85% учнів спочатку отримують диплом бакалавра, щоб здобути вищу освіту.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 13:43, 19 червня 2015 (EEST)
  
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:16, 12 червня 2015 (EEST)
+
Дякую за відповіді. Л.О. Рідченко
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUd1ItZnRQa2JLaXc/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №3] Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання.
 +
Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
 +
 
 +
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:03, 2 вересня 2015 (EEST)
 +
----
 +
Ваша відповідь:В інформатизації освіти можна виділити такі позитивні моменти: 1)створюються умови для самоосвіти, розширення кругозору, підвищення кваліфікації; 2)можливість користуватися різними джерелами інформації; 3)набуття знань швидкими темпами;4)створення єдиного інформаційного простору.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 14:49, 26 жовтня 2015 (EET)
 +
 
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUR04wRTJpdVFaSEk/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №4] Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
 +
#У чому полягає сутність Болонського процесу?
 +
#Коли і ким було започатковано Болонський процес?
 +
 
 +
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 08:25, 4 вересня 2015 (EEST)
 +
----
 +
Ваші відповіді:1)Болонський процес - процес зближення і гармонізації освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти. 2)Започаткований західноєвропейськими державами в 90-х роках 20 століття.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 15:16, 26 жовтня 2015 (EET)
 +
 
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUTXRoUEdvb0ZESDg/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №5] Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
 +
#Як Ви розумієте термін квазінаука?
 +
#Назвіть основні елементи дослідницької системи?
 +
 
 +
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
 +
 
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:47, 22 вересня 2015 (EEST)
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:
#
+
#Квазінаука - наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством.
#
+
#Основні елементи дослідницької системи: тема, мета, обєкт, предмет, завдання, гіпотеза, принципи, методи, критерії, результати, класифікація результатів, оцінка, висновки, визначення наступних проблем, оформлення.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 13:31, 28 жовтня 2015 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
 +
Доброго дня! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUZjBDWm5HWUhneXM/view?usp=sharing Індивідуального заняття №1] Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
  
 +
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
  
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:01, 14 вересня 2015 (EEST)
 +
----
 +
Ваша відповідь:Стратегія освіти - наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації. А парадигма освіти -  це "взірець", теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 13:17, 28 жовтня 2015 (EET)
 +
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:25, 27 жовтня 2015 (EET)
 +
----
 +
Ваші відповіді:1) Основні форми освіти: формальна, неформальна, інформальна. 2) "Відкрита освіта" - збірний термін, що позначає різні види освітньої діяльності, у яких знання, ідеї і важливі аспекти методики та організації навчання і викладання вільно поширюються і використовуються за допомогою інформаційно - комунікаційних технологій.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 13:24, 28 жовтня 2015 (EET)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
 +
Доброго дня, сьогодні з 09.30 по 10.50 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді.
  
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:46, 21 жовтня 2015 (EEST)
  
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 +
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?
  
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:15, 23 вересня 2015 (EEST)
 +
----
 +
Ваші відповіді: Я вважаю, що сучасна система освіти, звичайно, потребує змін, тому що наука не стоїть на одному місці. Зроблено багато відкриттів, накопичено знань, розроблено нові педагогічні технології. Але з традиційного навчання треба залишити ті надбання, які дають позитивний результат у навчанні. Наприклад, ніхто не придумав ще нічого кращого від класно - урочної системи. Треба використовувати різноманітні методи і прийоми, форми навчання, досвід корифеїв педагогіки та ін.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 13:10, 28 жовтня 2015 (EET)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 +
Доброго дня, Шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням [https://docs.google.com/forms/d/1U_kIbCGiJa2TtCgWoMQobJ0yabJ7nksuYRAVUpnqPR0/viewform Проведення та перевірка модульного контролю],ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:51, 9 жовтня 2015 (EEST)
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Ви відповіли на запитання та надали всі правильні відповіді у тестуванні. Я зараховую Вам соціально-гуманітарний модуль.
 +
 +
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

Поточна версія на 15:34, 4 грудня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:


Ваші відповіді:

  1. Філософське дослідження освіти необхідне для того, щоб знайти методи і засоби виходу освіти з кризової ситуації і визначити її перспективи, тому що: 1)лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх в систему; 2)філософія пояснює місце і роль освіти в наш час, доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем; 3) виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою.
  2. Завдання філософії освіти: 1)аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; 2)вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань та виявлення нальбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Завдання соціології освіти: 1)вивчення потреб в освіті, її ролі в суспільстві; 2)оцінка рівня і якості освіти в контексті їх соціальної значущості; 3)аналіз ставлення суспільства до тих, хто навчається, до освіти; 4)виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; 5)визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:12, 19 червня 2015 (EEST)

Дякую за відповіді. Л.О.Рідченко 1Болонський процес - процес зближення і гармонізації систем освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти. 2)Започаткований західноєвропейськими державами в 90-х роках 20 століття.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 15:16, 26 жовтня 2015 (EET)--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 15:42, 26 жовтня 2015 (EET) 1)Квазінаука - наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством. 2)Елементи дослідницької системи: тема, мета, об"єкт, предмет, завдання, гіпотеза, принципи, методи, критерії, результати, класифікація результатів, оцінка, висновки, визначення наступних проблем, оформлення.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 15:42, 26 жовтня 2015 (EET)


Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
  2. Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:53, 16 червня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. 1. Зміст стратегії освіти має складати її мета, означення сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове та наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати реалізації стратегічних завдань. Парадигма освіти - теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.

2.Сучасні зарубіжні підходи до освіти: 1)американський (США): розвиток творчої активності, великі державні інвестиції в освіту; 2) азіатський: в Японії після закінчення повної державної школи і тестування складаються іспити у ВНЗ. Інвестують вищу освіту різні компанії, які потім пропонують роботу студентам. У Китаї конкурс на деякі спеціальності дуже високий. Освіта платна. На можливість вступу до ВНЗ впливають оцінки по закінченню школи. 3)Європейський.У Великобританії 12 -річне навчання.Щоб стати студентом, потрібна дворічна довузова підготовка. У Німеччині 13-річне навчання. Класи ділять на здібних і нездібних. Вступних екзаменів немає. У Франції після 10 років навчання 85% учнів спочатку отримують диплом бакалавра, щоб здобути вищу освіту.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 13:43, 19 червня 2015 (EEST)

Дякую за відповіді. Л.О. Рідченко



Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:03, 2 вересня 2015 (EEST)


Ваша відповідь:В інформатизації освіти можна виділити такі позитивні моменти: 1)створюються умови для самоосвіти, розширення кругозору, підвищення кваліфікації; 2)можливість користуватися різними джерелами інформації; 3)набуття знань швидкими темпами;4)створення єдиного інформаційного простору.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 14:49, 26 жовтня 2015 (EET)



Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №4 Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. У чому полягає сутність Болонського процесу?
  2. Коли і ким було започатковано Болонський процес?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 08:25, 4 вересня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:1)Болонський процес - процес зближення і гармонізації освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти. 2)Започаткований західноєвропейськими державами в 90-х роках 20 століття.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 15:16, 26 жовтня 2015 (EET)



Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.

  1. Як Ви розумієте термін квазінаука?
  2. Назвіть основні елементи дослідницької системи?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:47, 22 вересня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Квазінаука - наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством.
  2. Основні елементи дослідницької системи: тема, мета, обєкт, предмет, завдання, гіпотеза, принципи, методи, критерії, результати, класифікація результатів, оцінка, висновки, визначення наступних проблем, оформлення.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 13:31, 28 жовтня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Доброго дня! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:

Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:01, 14 вересня 2015 (EEST)


Ваша відповідь:Стратегія освіти - наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації. А парадигма освіти - це "взірець", теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 13:17, 28 жовтня 2015 (EET)



Доброго дня! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:25, 27 жовтня 2015 (EET)


Ваші відповіді:1) Основні форми освіти: формальна, неформальна, інформальна. 2) "Відкрита освіта" - збірний термін, що позначає різні види освітньої діяльності, у яких знання, ідеї і важливі аспекти методики та організації навчання і викладання вільно поширюються і використовуються за допомогою інформаційно - комунікаційних технологій.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 13:24, 28 жовтня 2015 (EET)

Консультації

Доброго дня, сьогодні з 09.30 по 10.50 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:46, 21 жовтня 2015 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, Тетяна Володимирівна! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:15, 23 вересня 2015 (EEST)


Ваші відповіді: Я вважаю, що сучасна система освіти, звичайно, потребує змін, тому що наука не стоїть на одному місці. Зроблено багато відкриттів, накопичено знань, розроблено нові педагогічні технології. Але з традиційного навчання треба залишити ті надбання, які дають позитивний результат у навчанні. Наприклад, ніхто не придумав ще нічого кращого від класно - урочної системи. Треба використовувати різноманітні методи і прийоми, форми навчання, досвід корифеїв педагогіки та ін.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 13:10, 28 жовтня 2015 (EET)

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня, Шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:51, 9 жовтня 2015 (EEST)



Доброго дня, Тетяна Володимирівна! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Ви відповіли на запитання та надали всі правильні відповіді у тестуванні. Я зараховую Вам соціально-гуманітарний модуль.

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.