Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Кучма О.С.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 10: Рядок 10:
 
розкривати функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві;
 
розкривати функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві;
 
зрозуміти, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне;
 
зрозуміти, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне;
остаточно зясувати суть і змістсамого поняття "філософія освіти".
+
остаточно зясувати суть і зміст самого поняття "філософія освіти".
 
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
  

Версія за 17:27, 30 квітня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?

На мою думку філософське дослідження освіти дає можливість: визначати перспективи розвитку освіти її провідне місце і роль в усіх сферах існування людства; узагальнювати та систематизувати знання про освітній процес; робити загальні висновки зі стану освіти на даний період і визначати шляхи її вдосконалення; розкривати функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві; зрозуміти, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне; остаточно зясувати суть і зміст самого поняття "філософія освіти".

  1. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?


З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:05, 28 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:



Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю