Соціально-гуманітарний кредитний модуль Кучма О.С.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 14:23, 12 травня 2015, створена Рідченко Людмила Олександрівна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:05, 28 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. На мою думку філософське дослідження освіти дає можливість:

визначати перспективи розвитку освіти її провідне місце і роль в усіх сферах існування людства; узагальнювати та систематизувати знання про освітній процес; робити загальні висновки зі стану освіти на даний період і визначати шляхи її вдосконалення; розкривати функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві; зрозуміти, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне; остаточно зясувати суть і зміст самого поняття "філософія освіти".

  1. Основні завдання філософії:аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.

Основні завдання соціологі\ освіти:вивчення потреб в освіті, розуміння і оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості;аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Кучма Оксана Сергіївна (обговорення) 17:52, 30 квітня 2015 (EEST)

Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.



Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
  2. Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:45, 5 травня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу,а стратегія - всього суспільного життя. Зміст стратегії освіти складає її мета,означення сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань, соціально - політичне, матеріально - фінансове та наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати реалізації стратегічних завдань. Парадигма освіти - теоретично обгрунтована реалізація освітньої системи на підставі нових методичних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.
  2. Сучасні зарубіжні підходи до освіти: американський (США); азійський (Японія, Китай); європейський (Велика Британія, Франція, Німеччина).

Дякую за увагу --Кучма Оксана Сергіївна (обговорення) 19:43, 5 травня 2015 (EEST)



Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:13, 12 травня 2015 (EEST)


Ваша відповідь:



Доброго дня, Оксана Сергіївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №4 Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. У чому полягає сутність Болонського процесу?
  2. Коли і ким було започатковано Болонський процес?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 14:19, 12 травня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:



Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю