Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Манько О.О.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 44: Рядок 44:
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
  
 
+
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:07, 4 травня 2016 (EEST)
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:

Версія за 12:11, 4 травня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Олександр Олександрович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:23, 25 квітня 2016 (EEST)


Ваші відповіді:

Доброго дня,Людмила Олександрівна,відповідаю на перше питання:

філософське дослідження освіти необхідна тому,що лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.Це виразно продемонстрував американський науковець А.Азімов у праці "Вид у височині".

Завдяки філософії,можна зробити загалльні висновки зі стану освіти сьогодні і намітити шляхи її вдосконалення.Філософія розкриває місце і роль освіти в наш час,ставить завдання своєрідного сприйняття світу,розкриває багатовимірність самої освіти.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 14:48, 28 квітня 2016 (EEST)

2.Відповідь на друге питання:

завдання філософії освіти наступні: -аналіз і осмислення сучасної структури освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; -вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань,виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.

Завдання соціології: -вивчення потреб в освіті,розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; -оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; -аналіз ставлення суспільства і тих,хто навчається,до освіти,виявляє її соціальні цінності; -виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; -визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 15:29, 28 квітня 2016 (EEST)

Дякую за відповіді.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:29, 4 травня 2016 (EEST)



Доброго дня, Олександр Олександрович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
  2. Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:07, 4 травня 2016 (EEST)


Ваші відповіді:

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю