Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Московець І.О.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 2: Рядок 2:
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
привіт--[[Користувач:Лишенко Ірина Миколаївна|Лишенко Ірина Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Лишенко Ірина Миколаївна|обговорення]]) 08:41, 19 березня 2015 (EET)
 
привіт--[[Користувач:Лишенко Ірина Миколаївна|Лишенко Ірина Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Лишенко Ірина Миколаївна|обговорення]]) 08:41, 19 березня 2015 (EET)
 +
 +
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
 +
 +
#Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 +
 +
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 +
----
 +
Ваші відповіді:
 +
#
 +
#
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 14:57, 24 березня 2015

Інтерактивні практичні заняття

привіт--Лишенко Ірина Миколаївна (обговорення) 08:41, 19 березня 2015 (EET)

Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  1. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

Ваші відповіді:

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю