Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Охріменко О.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
(Консультації)
Рядок 53: Рядок 53:
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
 +
Доброго дня, сьогодні з 11.00 по 12.20 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді.
  
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:14, 2 червня 2015 (EEST)
  
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====

Версія за 11:18, 2 червня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:17, 30 березня 2015 (EEST)


Ваші відповіді: Доброго дня,Людмило Олександрівно! Мої відповіді.1.На основі взаємодії філософії та освіти упродовж тривалого історичного часу форомувалася нова галузь філософії- філософія освіти. Вперше термін "філософія освіти" використано в 1913р, глибоке теоретичне дослідження викладене у праці англійця Р.Петерса "Філософія освіти". З тих пір філософія освіти на Заході набула бурхливого розвитку. Причиною того стала криза в освіті. Отже, нагальним постав пошук методів і засобів виходу освіти з кризової ситуації та визначення її перспектив. У цьому складному і суперечливому процесі особливу роль відіграє філософія. Чому це так. По-перше лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему. Завдяки філософії можна зробити загальні висновки із стану освіти на даний період і намітити шляхи їх вдосконалення. По-друге, нині філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілим її роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному,соціальному та духовному розвитку. Філософія переконливо доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності: війни та миру, екології, продовольства, техногенних загроз тощо. Крім того філософський аналіз освіти свідчить, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя- безперспективне, оскільки воно втрачає сенс свого існування. По-третє, філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками. Всі причетні до цього науки напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес. Це завдання філософського сприйняття світу. По-четверте, як не дивно, але до цих пір важливим завданням філософії залишається остаточне зясування суті та самого поняття "філософія освіти". Сучачна філософія освіти орієнтує не на вивчення "основ наук",що було притаманно класичній педагогіці, а на оволодіння різними способами діяльності, що відкриває можливості для реалізації внутрішніх ресурсів особистості. Тільки у такому тлумаченні освіта сприятиме розвитку творчого стратегічного мислення,свободи і відповідальності людини, а не змушуватиме оволодіти певним набором знань,навичок,вмінь#

2.Можна виділити такі основні завдання філософії: -аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; -вивчення способів систематизації й структиризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структиризації педагогічного знання.

   Основні завдання соціології освіти:

-вивчення потреб в освіті,розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; -оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; -аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти виявленн її соціальної цінності; - визначення міри впливу на освіту динаміку моральних потреб і інтересів



Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.

  1. Як Ви розумієте термін квазінаука?
  2. Назвіть основні елементи дослідницької системи?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:09, 10 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

1.Квазінаука- це наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством. Тоді в ньому виникають відособлені школи та наукові напрями, очолені відомими в свій час ученими, які вже вичерпали свої таланти, але цього не визнають. Дотримуючись власних застарілих ідей, вони вперто не допускають у "свою" наукову галузь свіжих думок молодих вчених, ідей своїх "противників" тощо.

2.Основними елементами дослідницької системи є: тема дослідження, мета, об єкт, предмет, завдання,гіпотеза,принципи,методи, критерії, результати,класифікація результатів,оцінка, висновки,визначення наступних проблем, оформлення досягнутих результатів. --Охріменко Ольга Василівна (обговорення) 21:16, 15 квітня 2015 (EEST)21:15,15 квітня 2015 року

Індивідуальні заняття

Доброго дня, Шановна Ольга Василівна! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:

Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:44, 14 квітня 2015 (EEST)


Ваша відповідь:

Поняття «парадигма освіти» вужче ніж «стратегія освіти». Річ у тім, що парадигма освіти стосується лише освітнього процесу, а стратегія – всього суспільного життя. Стратегія є глибоким аналізом з доцільними висновками впливу певної галузі життєдіяльності суспільства (для нас – освіти) на його нинішній стан і перспективу розвитку. За своєю суттю стратегія освіти являє собою наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації.

--Охріменко Ольга Василівна (обговорення) 16:09, 29 травня 2015 (EEST)



Консультації

Доброго дня, сьогодні з 11.00 по 12.20 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:14, 2 червня 2015 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:08, 5 травня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:



Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня, шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:11, 22 травня 2015 (EEST)