Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Пазенко В.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Проведення та перевірка модульного контролю)
 
(не показані 10 проміжних версій ще одного учасника)
Рядок 40: Рядок 40:
 
----
 
----
 
'''Ваші відповіді:'''
 
'''Ваші відповіді:'''
 +
П-надати вчителю статус державного службовця,гідну пенсію і змінити систему оплати праці.
  
 +
Р-маю надію на отримання школою мультимедійного комплексу.
  
 
+
І-встановити в школі вай-фай та забезпечити всіх учнів планшетами.
 
+
М-дитина стане рівноправним партнером в освітньому процесі. А-якщо в педвузи будуть вступати діти за залишковим принципом балами ЗНО 120-130-реформі кінець--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 19:35, 2 жовтня 2017 (EEST)
 
+
 
+
 
----
 
----
 
----
 
----
Рядок 54: Рядок 54:
 
----
 
----
 
'''Ваша відповідь:'''
 
'''Ваша відповідь:'''
 
+
1.Довічна освіта.
 
+
2.Необхідність пристосування до вимог ринку праці.
 
+
3.Потреба в людях,які володіють знаннями і компетенціями,достатніми для їх негайного застосування,здатні їх постійно поновлювати.
 
+
4.Зростання ролі знань.
 
+
5.Надання адекватної відповіді на запити соціуму.
 
+
6.Застосування ІКТ.--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 19:57, 2 жовтня 2017 (EEST)
 
----
 
----
 
----
 
----
Рядок 65: Рядок 65:
 
----
 
----
 
'''Ваша відповідь:'''
 
'''Ваша відповідь:'''
 
+
Забезпечення демократії,відкритість суспільства,досягнення економічного та валютного союзу,безпека та оборона,боротьба з міжнародною злочинністю,міграцією,торгівлею людьми,зброєю і наркотиками,захист прав людини.--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 20:15, 2 жовтня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 76: Рядок 76:
 
----
 
----
 
'''Ваша відповідь:'''
 
'''Ваша відповідь:'''
 
+
В українській школі досі панують стереотипи радянської.На іноземній мові у нас схиблені і тепер,2-вивчають російську,а це прихована русифікація.Чому не польську чи німецьку-відсутні фахівці.Вважаю,що вибір предметів кожною школою допускати не можна-це сторить корупційну складову,а години отримають улюблені вчителі директора.Релігія-чи доречно,великий знак питанняю.Що сподобалося і можна спробувати поексперементувати -роль вчителя,програмування та підприємництво в школі,система оцінювання,групове навчання.--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 15:56, 3 жовтня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 90: Рядок 90:
 
----
 
----
 
'''Ваша відповідь'''
 
'''Ваша відповідь'''
 
+
На мою думку,це-мобільне навчання.Бо й сам використовую його для самоосвіти.Воно тісно пов'язано зелектронним та дистанційним.Відмінність-використання мобільних пристроїв.Що подобається-проходить незалежно від місця знаходження і відбувається при використанні портативних технологій,що зменшує обмеження в здобутті освіти.Може мати різні форми.За допомогою мобільних пристроїв учні отримують доступ до освітніх ресурсів,мати звязок з іншими користувачами,створювати контент у класі і за його межами. Мобільне навчання прогресує,хоч має і певні проблеми,особливо в сільській місцевосці.Отже,сам використовую цей освітній тренд і вважаю його використання необхідним в сучасному житті.--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 16:27, 3 жовтня 2017 (EEST)--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 16:27, 3 жовтня 2017 (EEST) 
  
  
Рядок 104: Рядок 104:
 
----
 
----
 
'''Ваша відповідь'''
 
'''Ваша відповідь'''
 
+
Проблемно-орієнтовне навчання.Приклад-даю дітям завдання написати історичне есе.Ситуація. Вересень 1990 року.Вже зруйнована Берлінська стіна.Ваше ім'я-Вальтер,вам 55 років і ви є громадянином НДР.Живете у Дрездені,працюєте місцевим клерком.Зараз Ви можете контактувати з своєю сестрою,яка проживає у ФРН.Вона пропонує переїхати до неї у Ганновер.Зараз ви пишете свою відповідь.Що ви оберете-Ганновер чи Дрезден.Відповідьповинна містити від 30 до 70 слів.
 +
Наведіть 2 аргументи, що вплинуло на ваше рішення,їхній характер повинен  мати економічну чи політичну природу.Пам'ятайте,ваші аргументи стосуються періоду до грудня 1989 року.--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 20:03, 3 жовтня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 124: Рядок 125:
 
'''Ваші відповіді'''
 
'''Ваші відповіді'''
  
 
+
Зміни в державі вимагають необхідність докорінних змін і в системі освіти.Основне соціальне замовлення від держави-виховання особистості,потребує постійного пошуку нових організаційних форм,індивідуального підходу до особистості,нових технологій навчання і виховання.Основа сучасної реформи освіти- компетентістний підхід та нові методики навчання.Школа даватиме не лише знання,а також і стійкі вміння і ставлення,нові цінності.Дітей треба навчити правильно шукати інформацію,критично мислити,дати їм основне ядро знань і вмінь їх застосовувати.Компетентність-основа сучасної школи,вона вимагає знання,формування стійких вмінь їх використовувати,а також формування ставлення до певних проблем.--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 17:40, 4 жовтня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 140: Рядок 141:
  
 
----
 
----
 +
Моя мрія і мрія багатьох моїх колег,які  хочуть зробити хоч на день Президента учителем,а вчителя-Президентом.І для мене як представника освіти це і буде щастям.Зміни,які відбуваються в нашій освіті,дійсно цікаві і неоднозначні.Всы вони сучасні,актуальні,європейські.Але чому ж так багато вчителів є противниками нововведень.Мені здається,що потрібно починати реформи з соціально-економічної складової,бо якщо вчитель буде голодний і холодний,думатиме про виживання-результату не буде ніколи.Що потрібно для щастя в системі освіти, як на мене,це- 1.Гідна оплата праці-не менше 10 прожикових мінімумів для вчителя вищої категорії.2.Для молоді,яка працюватиме в сільській місцевосці-безкоштовне житло за рахунок місцевих бюджетів.3.Створити належні умови праці для роботи вчителя-забезпечити школи матеріалами,технікою.4.Вдячних учнів. Підсумую словами нашого міністра,яка сказала,що реформа може відбутися тільки тоді,коли ми інвестуємо в наших освітян.--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 19:47, 4 жовтня 2017 (EEST)

Поточна версія на 11:52, 26 жовтня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями:

Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного:

1. Які переваги несе людям четверта промислова революція?

2. Які ризики вона має?

3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді: 1.Підніме рівень життя людей,відбудеться переворот у виробництві,збільшиться ефективність і продуктивність праці і відбудеться розвиток логістики,зниження вартості торгівлі і поява нових ринків та економічне зростання.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 18:35, 2 жовтня 2017 (EEST) 2.Посилення фінансової і соціальної нерівності у світі,порушення роботи ринкыв праці,витіснення машинами праці безлічі людей,страх перед майбутнім і зникнення середньго класу.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 18:44, 2 жовтня 2017 (EEST) 3.Когнітивне мислення,соціальний інтелект,адаптоване мислення,міжкультурна компетентність,обчислювальне мислення,медіа-грамотність,міждисциплінарність,проектне мислення,управління інформацією та уміння працювати віддалено--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 19:00, 2 жовтня 2017 (EEST)




Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням на текст лекції. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти Нова українська школа Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке:

П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн.

Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн.

І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась.

М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти.

А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді: П-надати вчителю статус державного службовця,гідну пенсію і змінити систему оплати праці.

Р-маю надію на отримання школою мультимедійного комплексу.

І-встановити в школі вай-фай та забезпечити всіх учнів планшетами. М-дитина стане рівноправним партнером в освітньому процесі. А-якщо в педвузи будуть вступати діти за залишковим принципом балами ЗНО 120-130-реформі кінець--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 19:35, 2 жовтня 2017 (EEST)



Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал за цим посиланням, дайте відповідь на запитання.

Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь: 1.Довічна освіта. 2.Необхідність пристосування до вимог ринку праці. 3.Потреба в людях,які володіють знаннями і компетенціями,достатніми для їх негайного застосування,здатні їх постійно поновлювати. 4.Зростання ролі знань. 5.Надання адекватної відповіді на запити соціуму. 6.Застосування ІКТ.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 19:57, 2 жовтня 2017 (EEST)



На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться Путівник по Ліссабонському договору. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь: Забезпечення демократії,відкритість суспільства,досягнення економічного та валютного союзу,безпека та оборона,боротьба з міжнародною злочинністю,міграцією,торгівлею людьми,зброєю і наркотиками,захист прав людини.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 20:15, 2 жовтня 2017 (EEST)





Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал про освітні нововведення у Фінляндії. Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь: В українській школі досі панують стереотипи радянської.На іноземній мові у нас схиблені і тепер,2-вивчають російську,а це прихована русифікація.Чому не польську чи німецьку-відсутні фахівці.Вважаю,що вибір предметів кожною школою допускати не можна-це сторить корупційну складову,а години отримають улюблені вчителі директора.Релігія-чи доречно,великий знак питанняю.Що сподобалося і можна спробувати поексперементувати -роль вчителя,програмування та підприємництво в школі,система оцінювання,групове навчання.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 15:56, 3 жовтня 2017 (EEST)





Індивідуальні заняття

На цьому індивідуальному занятті пропоную Вам ознайомитися з матеріалом про сім трендів сучасної освіти. Після цього оберіть один з них, який Ви вважаєте найважливішим, поясніть чому та стисло охарактеризуйте обраний тренд. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь На мою думку,це-мобільне навчання.Бо й сам використовую його для самоосвіти.Воно тісно пов'язано зелектронним та дистанційним.Відмінність-використання мобільних пристроїв.Що подобається-проходить незалежно від місця знаходження і відбувається при використанні портативних технологій,що зменшує обмеження в здобутті освіти.Може мати різні форми.За допомогою мобільних пристроїв учні отримують доступ до освітніх ресурсів,мати звязок з іншими користувачами,створювати контент у класі і за його межами. Мобільне навчання прогресує,хоч має і певні проблеми,особливо в сільській місцевосці.Отже,сам використовую цей освітній тренд і вважаю його використання необхідним в сучасному житті.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 16:27, 3 жовтня 2017 (EEST)--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 16:27, 3 жовтня 2017 (EEST)







Наступне індивідуальне заняття присвячене цікавим методам роботи з учнями - "філософія для дітей" та проблемно-орієнтоване навчання. Перегляньте матеріал про них за цим поссиланням. Оберіть один з методів, який Ви вважаєте цікавим і поясніть, як Ви могли б застосувати його при вивченні історії та суспільних дисциплін на конкретному прикладі. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь Проблемно-орієнтовне навчання.Приклад-даю дітям завдання написати історичне есе.Ситуація. Вересень 1990 року.Вже зруйнована Берлінська стіна.Ваше ім'я-Вальтер,вам 55 років і ви є громадянином НДР.Живете у Дрездені,працюєте місцевим клерком.Зараз Ви можете контактувати з своєю сестрою,яка проживає у ФРН.Вона пропонує переїхати до неї у Ганновер.Зараз ви пишете свою відповідь.Що ви оберете-Ганновер чи Дрезден.Відповідьповинна містити від 30 до 70 слів.

Наведіть 2 аргументи, що вплинуло на ваше рішення,їхній характер повинен  мати економічну чи політичну природу.Пам'ятайте,ваші аргументи стосуються періоду до грудня 1989 року.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 20:03, 3 жовтня 2017 (EEST)







Консультації

На цьому занятті Ви можете проконсультуватись зі мною з будь-яких питань, що розглядаються у нашому курсі. Питання можна задати мені на моій сторінці обговорення, або ж на цій сторінці. Дякую за співпрацю та порозуміння. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про ключові зміни оновлених програм 5-9 класів відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.


Ваші відповіді

Зміни в державі вимагають необхідність докорінних змін і в системі освіти.Основне соціальне замовлення від держави-виховання особистості,потребує постійного пошуку нових організаційних форм,індивідуального підходу до особистості,нових технологій навчання і виховання.Основа сучасної реформи освіти- компетентістний підхід та нові методики навчання.Школа даватиме не лише знання,а також і стійкі вміння і ставлення,нові цінності.Дітей треба навчити правильно шукати інформацію,критично мислити,дати їм основне ядро знань і вмінь їх застосовувати.Компетентність-основа сучасної школи,вона вимагає знання,формування стійких вмінь їх використовувати,а також формування ставлення до певних проблем.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 17:40, 4 жовтня 2017 (EEST)





Проведення та перевірка модульного контролю

Напишіть коротке есе на тему: Чи є місце щастю в системі освіти?

Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета.

--Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Моя мрія і мрія багатьох моїх колег,які хочуть зробити хоч на день Президента учителем,а вчителя-Президентом.І для мене як представника освіти це і буде щастям.Зміни,які відбуваються в нашій освіті,дійсно цікаві і неоднозначні.Всы вони сучасні,актуальні,європейські.Але чому ж так багато вчителів є противниками нововведень.Мені здається,що потрібно починати реформи з соціально-економічної складової,бо якщо вчитель буде голодний і холодний,думатиме про виживання-результату не буде ніколи.Що потрібно для щастя в системі освіти, як на мене,це- 1.Гідна оплата праці-не менше 10 прожикових мінімумів для вчителя вищої категорії.2.Для молоді,яка працюватиме в сільській місцевосці-безкоштовне житло за рахунок місцевих бюджетів.3.Створити належні умови праці для роботи вчителя-забезпечити школи матеріалами,технікою.4.Вдячних учнів. Підсумую словами нашого міністра,яка сказала,що реформа може відбутися тільки тоді,коли ми інвестуємо в наших освітян.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 19:47, 4 жовтня 2017 (EEST)