Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Пономаренко Н.А.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
 
Рядок 103: Рядок 103:
 
----
 
----
 
Ваша відповідь:
 
Ваша відповідь:
Як я розумію, парадигма освіти та стратегія освіти взаємопов'язані поняття, схожі, але парадигма вузьке і конкретне поняття,а стратегія освіти -ширше і залежить від парадигми.Парадигма-центр.осередок стратегії освіти,стосується освітнього процесу лише, а стратегія включаєвсього життя суспільства, в даному випадку -освітнього життя країни.Парадигма освіти -це обгрунтована теоретична реорганізація освітньої системи на нових технологіях и методології ,це практичні дії по розбудові чогось нового в житті суспільства,практична реалізація нового , а стратегія -це наукове теоретичне передбачення розвитку суспільства на підставі розгорнення освітнього процесу,забеспечення практичної реалізації цього освітнього процесу та отримання бажаних результатів... Але стратегія освіти в країні  створюється на підставі певної освітньої парадигми освіти,тобто взірця освіти  для суспільства .щоб держава визначила свою стратегію освіти в державі,якщо вона бажає чогось досягти в світі.Без парадигми немає стратегії освіти.
+
Як я розумію, парадигма освіти та ія освіти взаємопов'язані поняття, схожі, але парадигма вузьке і конкретне поняття,а стратегія освіти -ширше і залежить від парадигми.Парадигма-центр.осередок стратегії освіти,стосується освітнього процесу лише, а стратегія включаєвсього життя суспільства, в даному випадку -освітнього життя країни.Парадигма освіти -це обгрунтована теоретична реорганізація освітньої системи на нових технологіях и методології ,це практичні дії по розбудові чогось нового в житті суспільства,практична реалізація нового , а стратегія -це наукове теоретичне передбачення розвитку суспільства на підставі розгорнення освітнього процесу,забеспечення практичної реалізації цього освітнього процесу та отримання бажаних результатів... Але стратегія освіти в країні  створюється на підставі певної освітньої парадигми освіти,тобто взірця освіти  для суспільства .щоб держава визначила свою стратегію освіти в державі,якщо вона бажає чогось досягти в світі.Без парадигми немає стратегії освіти.
  
--[[Користувач:Пономаренко Наталя Анатоліївна|Пономаренко Наталя Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Пономаренко Наталя Анатоліївна|обговорення]]) 12:27, 20 травня 2015 (EEST)
+
--[[Користувач:Пономаренко Наталя Анатоліївна|Пономаренко Наталя Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Пономаренко Наталя Анатоліївна|обговорення]]) 13:10, 18 травня 2015 (EEST)
 
----
 
----
 
----
 
----

Поточна версія на 12:32, 20 травня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Наталя Анатоліївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:11, 26 січня 2015 (EET)


Ваші відповіді:

  1. Філософське дослідження освіти необхідне,тому що:а)Філософія -універсальна наука.яка вивчає загальні закони Всесвіту,Природи,Людини та мислення,це наука всіх наук і тільки філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.б)Саме Філософія може зробити загальні висновки про стан освіти на даний період,намітити шляхи вдосконалення освіти, яка знаходиться у кризовому стані з кінця XX ст.в)Тільки Філософія може дати поясненню місця і ролі освіти в наш час,провідної ролі освіти в усіх сферах буття людства.г)Тому що філософія -методологічна основа в системі досліджень освіти окремими конкретними науками.д)Тільки Філософія здатна дати аналіз освіти і довести ,що без демократізації та гуманізації життя суспільства не має перспективи і втрачає сенс.є)Філософія доводить,що саме освіта-засіб вирішення глобольних проблем сучасності. Тому, дуже необхідне саме філософське дослідження освіти,інші науки нездатні зробити це так.як ця наука всіх наук.
  2. Основні завдання філософії освіти: а) аналіз та осмислення сучасного стану систем освіти.Дослідження спрямованості ічних змін у сфері освіти.б)вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.

Основні завдання соціології освіти: а)вивчення потреб в освіті,розуміння та оцінка її ролі в житті суспільства і особистому житті людини.б)оцінка рівня і якості знань у контекстіїх соціальної значущості.в)аналіз ставлення суспільства і тих,хто навчається,до освіти,виявлення її соціальноїцінності.г)виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу.д)визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.

--Пономаренко Наталя Анатоліївна (обговорення) 12:04, 18 травня 2015 (EEST)



Доброго дня, Наталя Анатоліївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Визначте зміст ії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
  2. Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:03, 2 лютого 2015 (EET)


Ваші відповіді:

  1. Зміст ії освіти -цеїї мета,означення сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань, соціально-політичне,матеріально-фінансове та наукове забеспечення всіх її потреб,а також бажані результати реалізації ічних завдань.Стратегія освіти повинна передбачати також і вплив розвитку освіти на всі клітини суспільства,на всі галузі господарства,суспільний стан, рівень духовного життя тощо.Це входить в зміст ії освіти. А сама освітня парадигма займає займає центральне місце в ії зміста освіти. Парадигма-це взірець, це система ,яка теоретично обгрунтована,система реорганізації освіти в цілому на підставі нових технологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педтехнологій. В Україні начебто декларується ія нової освіти, мета,сили,забеспечення,бажані результати реалізації цих завданнь,але практично освіта залишається на радянській основі (школа).старій системі .збагатьма старими плямами того,що вже віджило для всього суспільства і потребує стрибка одразу в освіті .
  2. Американський підхід(США)-гуманистична педагогика Дж.Дьюї,механічне запам'ятовування навчального матеріалу є негативним(як у нас зараз в більшості переважає в освіті)! Необхідно розвивати творчу дослідницьку активність учнів! ( це -у мене!)Демократія в школі- демократія в країні(я майже це доказував адміністрації в школі...) Великі інвеститції,розумний обгрунтований вступ до ВНЗ.

Азійський-а) Японія : державна школа і тестування для складання екзаменів (а не ДПА у нас) у ВНЗ.б)Китай- важливі бали після закінчення школи. Європейський підхід : а) Великобританія-12 -ти річна школа,2 роки підготовки та екзамени...б)Німеччина-13 років у школі! Поділ на здібних та нездібних!?неоднозначно,але край треба.!в)Франція-10 років,3 роки ліцей,потім-черга в університет.Довузівська підготовка.

--Пономаренко Наталя Анатоліївна (обговорення) 12:12, 18 травня 2015 (EEST)



Доброго дня, Наталя Анатоліївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:49, 2 лютого 2015 (EET)


Ваша відповідь: Процес інформатизації розгортається в освіті,як і в усіх сферах суспільного життя.Цей процес має і позитивні моменти( як і негативні). 1.Інформатизація визначає вектор розвитку процесів освіти і виховання. 2.Вона впливає на розвиток у кожної дитини цілісного сприйняття світу,творчого мислення.більшої інформативності,особистих якостей,гуманістичних орієнтацій і моральних крітерієв в житті та навчанні, діяльності в цілому.3.Інформатизація впливає на всі напрямки реформування самої консервативної галузі-освіти. До позитивних моментів слід додати ще: а)створення відкритої системи освіти і забеспечення кожному учню і вчителю власну траекторію навчання. б)створення ефективної системи управління інформаційно-методичним забеспеченням освіти.в) це- індівідуалізація навчального процесу,можливість використання й організації нових пізнавальних засобів освіти.г) Інформатизація освіти дозволить забеспечити її фундаментальність( виявлення глибинних підстав та зв'язхків між різними процесами світу). д) дає цілісність освіті .що допускає створення єдиних циклів фундаментальних дисциплін.є) дає учням і викладачам нетрадиційні джерела інформації,підвищення ефективності самостійної роботи,нові можливості для творчості, надбання і закріплення професійних навичок, дає реалізацію нових форм і методів навчання,моделювання явищ та процесів із застосуванням систем інформативних технологій,математичних тощо.

--Пономаренко Наталя Анатоліївна (обговорення) 12:30, 18 травня 2015 (EEST)



Доброго дня, Наталя Анатоліївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №4 Євроінтеграційна ія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. У чому полягає сутність Болонського процесу?
  2. Коли і ким було започатковано Болонський процес?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:49, 20 лютого 2015 (EET)


Ваші відповіді:

  1. Болонський процес-це процес зближення і гармонізації систем освіти країн Західної Европи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти.Мета -поширення европейського рівня систем освіти,безперешкодне пересування студентів та викладачів,визнання кваліфікації в Європі,затвердження систем вчених ступенів,сприяння працевлаштуванню і конкурентності,запровадження системи кредитів .постійне навчання,запровадження дипломного і післядипломного навчальних циклів освіти.Це інтеграція Європи в освіті з метою посилення своєї конкуренції з іншими суперниками, такими,як США,Японія,краінами "азійські тигри",Китай.
  2. Болонський процес започаткований країнами Зах.Європив кінці 90-х р.р. двома документами:

а) Сорбонською декларацією " Про гармонізацію европейської системи вищої освіти " від 25.05.1998р.Піписана м.освіти Великобританії,Італії,Франції та Німеччини. і б) Спільна декларація м.освітиЄвропи "Європейський простір у сфері вищої освіти" (Болонська декларація від 19.06.1999р.,м. Болонья,Італія) 29 країн підписали в Європі. Україна з травня 2005 року(м.Берген) На 2011рік- 47 держав в Болонському процесі.

--Пономаренко Наталя Анатоліївна (обговорення) 12:40, 18 травня 2015 (EEST)



Доброго дня, Наталя Анатоліївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.

  1. Як Ви розумієте термін квазінаука?
  2. Назвіть основні елементи дослідницької системи?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:09, 20 лютого 2015 (EET)


Ваші відповіді:

  1. Квазінаука-наукова форма діяльності.яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством.Псевдонаука.лженаука. виникають окремі школи та напрямки. що очолюють відомі в свій час вчені,але вони вже не визнають.що їх таланти продуктивність праці вже вичерпалися!("свадібні генерали в науці").Наприклад," мічурінська біологія" 40-х років,знищення цитології.генетики.кібернетики.
  2. Основні елементи дослідницької системи:

1.сутність,зміст і функції науки

2.сили та засоби наукових рішень

3.структура науково-дослідницької системи

4.методологія

5.наукова творчість

6.мова науки.аргументація,опис та пояснення наукових здобутків

7.статус науковця і наукова етика.

--Пономаренко Наталя Анатоліївна (обговорення) 12:53, 18 травня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Доброго дня, шановна Наталя Анатоліївна! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та ії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:

Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «ія освіти»?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:53, 25 лютого 2015 (EET)


Ваша відповідь: Як я розумію, парадигма освіти та ія освіти взаємопов'язані поняття, схожі, але парадигма вузьке і конкретне поняття,а стратегія освіти -ширше і залежить від парадигми.Парадигма-центр.осередок стратегії освіти,стосується освітнього процесу лише, а стратегія включаєвсього життя суспільства, в даному випадку -освітнього життя країни.Парадигма освіти -це обгрунтована теоретична реорганізація освітньої системи на нових технологіях и методології ,це практичні дії по розбудові чогось нового в житті суспільства,практична реалізація нового , а стратегія -це наукове теоретичне передбачення розвитку суспільства на підставі розгорнення освітнього процесу,забеспечення практичної реалізації цього освітнього процесу та отримання бажаних результатів... Але стратегія освіти в країні створюється на підставі певної освітньої парадигми освіти,тобто взірця освіти для суспільства .щоб держава визначила свою стратегію освіти в державі,якщо вона бажає чогось досягти в світі.Без парадигми немає стратегії освіти.

--Пономаренко Наталя Анатоліївна (обговорення) 13:10, 18 травня 2015 (EEST)



Доброго дня, шановна Наталя Анатоліївна! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:40, 8 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, Наталя Анатоліївна! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "ічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:11, 2 березня 2015 (EET)


Ваші відповіді:



Доброго дня, Наталя Анатоліївна! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:01, 17 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня, шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 15:56, 18 березня 2015 (EET)



Доброго дня, Наталя Анатоліївна! Нажаль зарахувати Вам соціально-гуманітарний модуль неможу, адже Ви не виконали інтерактивні практичні заняття, індивідуальні заняття, тематичні дискусії, не пройшли тестування.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:52, 28 квітня 2015 (EEST)