Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Приходько Н.Г»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показані 3 проміжні версії цього учасника)
Рядок 140: Рядок 140:
 
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])  
 
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])  
 
Чиє місце щастю в системі освіти?
 
Чиє місце щастю в системі освіти?
Щастя=відчуття своєї необхідності,правильного життєвого вибору,задоволення від діяльності.Якщо ви відчуваєте це, то ви щасливі.В системі освіти щастя вчителя полягає у можливості впливати позитивно на розвиток особистості дитини,тоді як щастя учня мати змогу досягати кращих результатів,мати змогу спілкуватися,відчувати прихильне ставлення вчителя.----
+
Щастя=відчуття своєї необхідності,правильного життєвого вибору,задоволення від діяльності.Якщо ви відчуваєте це, то ви щасливі.В системі освіти щастя вчителя полягає у можливості впливати позитивно на розвиток особистості дитини,тоді як щастя учня мати змогу досягати кращих результатів,мати змогу спілкуватися,відчувати прихильне ставлення вчителя.Формальне ставлення до своєї діяльності нівелює будь який позитив.Це ідеалістичний погляд.Але реалії життя корегують ці уявлення,в будь якому випадку поняття щастя для кожного індивідуальне.ГОЛОВНЕ памятать, що за кожною складністю стоїть висока радість пізнання .--[[Користувач:Наталія Григорівна Приходько|Наталія Григорівна Приходько]] ([[Обговорення користувача:Наталія Григорівна Приходько|обговорення]]) 13:16, 21 червня 2017 (EEST)  ----

Поточна версія на 13:20, 21 червня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями:

Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного:

1. Які переваги несе людям четверта промислова революція?

2. Які ризики вона має?

3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді: 1.Четверта промислова революція — поняття, що означає розвиток і злиття автоматизованого виробництва, обміну даних і виробничих технологій в єдину саморегульовану систему, з якнайменшим або взагалі відсутнім втручанням людини у виробничий процес. Вона має переваги: Кіберфізична система (КФС) (англ. Cyber-Physical System (CPS)) — це вбудовані комп'ютерні і мережеві технології, що дозволяє спостерігати і керувати процесом фізичного виробництва і отримувати зворотню інформацію. Інтернет речей — поєднання різних складових (сенсори, смартфони і т. д.) через інтернет, що уможливлює їхню взаємодію між собою для досягнення спільних цілей. Інтернет послуг — надання послуг постачальниками через інтернет Розумний завод (англ. Smart Factory) — це завод, обладнання на якому автоматизоване, управляється комп'ютером і яке може отримувати зворотню інформацію про стан об'єкта у фізичному просторі за допомогою сенсорів.

2.Нерівний поділ результатів, дивідендів від технологічних досягнень і загроза масового безробіття; ерозія глобального управління; потенціал зловживання робототехнікою, генною інженерією і кібер-зброєю; порушення роботи багатьох усталених виробництв. Нові технології завдають удару по бізнесу як з боку пропозиції, так і з боку попиту, який полягає в тому, що часто набагато краще володіти платформою, яка зводить споживачів, ніж базовим активом.

3.Щодо суспільства — звичайно є певна інерція, тому що ми — суспільство споживачів. Але все ж ми є досить великим ринком для того, щоб свої перші продукти на цьому ринку спробувати, отримати перших клієнтів. А потім вже масштабувати цей продукт за межами України. Це так як і відбувається. Якщо ти хочеш бути в цьому бізнесі, ти маєш створювати успішний продукт, який буде конкурентноспроможний у глобальному світі, але і на локальному ринку.--Наталія Григорівна Приходько (обговорення) 11:46, 20 червня 2017 (EEST)



Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням на текст лекції. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти Нова українська школа Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке:

П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн.

Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн.

І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась.

М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти.

А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді: п - я б хотіла, щоб в результаті реформи наша школа позбавилась від нав'язливого і непотрібного контролю вертикалі органів управління освітою.

Р - в американських школах поділ учнів відповідно до здібностей починається з молодшої середньої школи,на цій основі дитина обирає напрямок навчання в старшій середній школі. Якби таку зміну запровадити у нашій школі, вчителі б мали змогу працювати в приблизно однорідних за рівнем і цілями класах, де діти спрямовані або на академічний, або на загальний, або на виробничий (трудовий) напрям. Відповідно була б розв'язана проблема рівня матеріалу та завдань, а також включеності учнів у процес.

І - якби я була учнем, мені б дуже сподобалось вільно обирати собі предмети для вивчення та індивідуальну освітню траекторію.

М - на моєму уроці історії я б віддала перевагу проектному навчанню , урокам-квестам, історичним прогулянкам, сторітеллінгу та бріколажу.

А - одноразова реформа не має сенсу. Світ змінюється, тому важливо, щоб освіта змінювалась, випереджаючи суспільні зміни. Варто працювати над метанавичками і випереждувальною освітою. --Наталія Григорівна Приходько (обговорення) 11:49, 20 червня 2017 (EEST)



Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал за цим посиланням, дайте відповідь на запитання.

Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь:

Домінуючою концепцією організації системи освіти в умовах інформаційного суспільства стала концепція постійної (довічної) освіти, яка гнучко поєднує базові освіту молоді й періодичні навчання дорослих. Базова освіта на рівні вищої освіти також характеризується змінами, у тому числі зумовленими необхідністю гнучкого пристосування до вимог ринку праці, включаючи зміни в змісті освіти (пріоритетність практико-орієнтованих програм), структурі, технології і організації навчання (індивідуальні траєкторії навчання, акцент на самостійній роботі студентів, посилення дослідницької складової навчання, застосування комп’ютерних технологій, зокрема технологій дистанційного навчання), фінансуванні (зростання приватного фінансування) тощо. Якісні зміни відображають нові підходи до розуміння освіченості: потрібні не просто носії «чистих знань», а люди, які володіють знаннями і компетенціями, достатніми для їх негайного застосування, здатні їх постійно поновлювати та вдосконалювати відповідно до логіки розвитку економіки знань. Головна властивість «суспільства знань» – генерувати нове знання та забезпечити його застосування. Тобто знання й компетенція людини забезпечують продуктивність конкретної практичної дії.--Наталія Григорівна Приходько (обговорення) 11:55, 20 червня 2017 (EEST)


На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться Путівник по Ліссабонському договору. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь: Цей Лісабонський договір чітко визначає цілі Європейського Союзу та його цінності щодо підтримки миру, демократії, дотримання прав людини, правосуддя, рівності, верховенства права та сталого розвитку. Договір гарантує, що Європейський Союз буде:

Забезпечувати людям простір свободи, безпеки та правосуддя без внутрішніх кордонів. Працювати задля сталого розвитку Європи на основі збалансованого економічного зростання та стабільності цін, високо конкурентоспроможної соціальної ринкової економіки, спрямованої на повну зайнятість та соціальний прогрес з високим рівнем захисту навколишнього середовища. Боротися проти соціального відчуження та дискримінації, сприяти соціальній справедливості та соціальному захисту. Сприяти економічній, соціальній та територіальній згуртованості та солідарності держав-членів. Залишатися відданим економічному та валютному союзу з євро своєї валюти. Підтримувати та поширювати цінності Європейського Союзу за його межами та робити свій внесок у мир, безпеку, сталий розвиток Землі, солідарність та взаємоповагу серед народів, вільну та чесну торгівлю та подолання бідності. Робити внесок у захист прав людини, зокрема прав дитини, а також суворо дотримуватися та розвивати міжнародне право, зокрема дотримання принципів--Наталія Григорівна Приходько (обговорення) 11:58, 20 червня 2017 (EEST)



Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал про освітні нововведення у Фінляндії. Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь: Я вважаю,що в Україні потрібно ввести нову ситему вивчення іноземних мов.Прикладом цього є Фінляндії ЧИТАТИ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ І ПРО СУСПІЛЬСТВО. Позиція нової програми: читати, звісно, треба, але все більше іноземними мовами. Для чого й посилили вивчення іноземних мов.Англійську тут вивчатимуть уже з другого класу.Шведську, другу державну – з молодших класів, а другу іноземну – вже з шостого.Питання з шведською окреме: щороку точаться тут суперечки про те, що, мовляв, шведську фіни вчити не хочуть (у Фінляндії шведською розмовляє всього 5% населення). Але система непохитна, бо, як бачите, не тільки навідріз відмовляється полегшити життя 95% населення, позбавивши їх вивчення шведської у школі, але, відтепер, додає шведську вже до молодших класів.--Наталія Григорівна Приходько (обговорення) 13:35, 20 червня 2017 (EEST)



Індивідуальні заняття

На цьому індивідуальному занятті пропоную Вам ознайомитися з матеріалом про сім трендів сучасної освіти. Після цього оберіть один з них, який Ви вважаєте найважливішим, поясніть чому та стисло охарактеризуйте обраний тренд. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь Я вважаю найважливішим змішане навчання. Змішане навчання - це освітня технологія, що поєднує навчання з участю вчителя (обличчям до обличчя) з онлайн-навчанням, що припускає елементи самостійного контролю учнем шляху, часу, місця і темпу навчання, а також інтеграцію досвіду навчання з учителем і онлайн. На практиці змішане навчання відрізняється від традиційного тим, що лекції студенти дивляться вдома, а на заняттях в класі виконують домашнє завдання. Чому цей підхід більш ефективний, ніж традиційний? Перш за все, тому що практичні завдання виконуються разом з лектором та його підказками, а лекції ви можете дивитися в зручний час. При цьому, викладач буде бачити, скільки часу ви витратили на перегляд лекції, скільки затрималися на тому чи іншому слайді презентації. При виконанні практичного завдання ви працюєте в групі, відбувається інтерактивна взаємодія.--Наталія Григорівна Приходько (обговорення) 12:11, 20 червня 2017 (EEST)







Наступне індивідуальне заняття присвячене цікавим методам роботи з учнями - "філософія для дітей" та проблемно-орієнтоване навчання. Перегляньте матеріал про них за цим поссиланням. Оберіть один з методів, який Ви вважаєте цікавим і поясніть, як Ви могли б застосувати його при вивченні історії та суспільних дисциплін на конкретному прикладі. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь Обираю метод "Філософія для дітей". Принцип методу “Philosophy for Children” дуже простий. Діти читають, прослуховують або переглядають матеріал зі своїм учителем. Потім їм дається деякий час на обдумування, щоб сформулювати свої власні питання до опрацьованого матеріалу. Далі діти один за одним озвучують свої питання, не вступаючи в дискусію, та разом вибирають питання, яке найбільше цікавить більшість учасників, і з допомогою вчителя обговорюють його. Завданням вчителя є створити середовище, де діти поважатимуть різні погляди своїх колег, вчитимуться ставити під сумнів свої припущення, аналізувати і обирати найкращі аргументи та судження. Можна використати для вивчення будь-якої теми з історії. ---Наталія Григорівна Приходько (обговорення) 12:57, 20 червня 2017 (EEST)







Консультації

На цьому занятті Ви можете проконсультуватись зі мною з будь-яких питань, що розглядаються у нашому курсі. Питання можна задати мені на моій сторінці обговорення, або ж на цій сторінці. Дякую за співпрацю та порозуміння. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про ключові зміни оновлених програм 5-9 класів відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.


Ваші відповіді Цими змінами досягаються основні засади реформ,але тільки формально.Все залежить від практичної діяльності вчителя.--Наталія Григорівна Приходько (обговорення) 13:08, 20 червня 2017 (EEST)





Проведення та перевірка модульного контролю

Напишіть коротке есе на тему: Чи є місце щастю в системі освіти?

Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета.

--Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) Чиє місце щастю в системі освіти? Щастя=відчуття своєї необхідності,правильного життєвого вибору,задоволення від діяльності.Якщо ви відчуваєте це, то ви щасливі.В системі освіти щастя вчителя полягає у можливості впливати позитивно на розвиток особистості дитини,тоді як щастя учня мати змогу досягати кращих результатів,мати змогу спілкуватися,відчувати прихильне ставлення вчителя.Формальне ставлення до своєї діяльності нівелює будь який позитив.Це ідеалістичний погляд.Але реалії життя корегують ці уявлення,в будь якому випадку поняття щастя для кожного індивідуальне.ГОЛОВНЕ памятать, що за кожною складністю стоїть висока радість пізнання .--Наталія Григорівна Приходько (обговорення) 13:16, 21 червня 2017 (EEST) ----