Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Пустовіт О.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 73: Рядок 73:
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
  
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 22:00, 19 березня 2016 (EET)
+
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:00, 21 березня 2016 (EET)
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:

Версія за 23:05, 19 березня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня,Олег Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:51, 29 лютого 2016 (EET)


Ваші відповіді:

Шановна Людмила Олександрівна, відповідаю на ваші запитання. 1. Лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему; завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення.Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілою її провідна роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному, соціальному, духовному розвитку. Філософія переконливо доводить, що освіта є дійовим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності. Крім того філософський аналіз свідчить, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне. Філософія виступає в системі дослідження освіти окремими науками загальною методологічною основою. Важливим завданням філософії залишається остаточне зясування суті та змісту самого поняття "філософія освіти". Філософія освіти досліджує ідею освіти та її сутність, як соціокультурного феномену відтворення та розвитку суспільства; визначення цілей, цінностей,ідеалів освіти і освіченності; результатів освіти та критеріїв їх оцінки. 2.Завдання філософії : аналізувати стан освіти та вивчати способи реформування. Завдання соціології : вивчати потреби людей в освітньому сегменті; оцінювати якість освітньої послуги; аналізувати ставлення суспільства до системи освіти; вивчати освіту як чинник суспільного прогресу; визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 22:29, 29 лютого 2016 (EET)

Дякую за відповіді. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:37, 14 березня 2016 (EET)



Доброго дня, Олег Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
  2. Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:58, 2 березня 2016 (EET)


Ваші відповіді:

Добрий вечір, Людмила Олександрівно! Відповідаю на Ваші запитання. Відповіді: 1. Зміст стратегії освіти має складати її мета, означеня сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань соціально-політичне, матеріально-фінансове та наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажанні результати реалізації стратегічних завдань. Стратегія освіти повинна передбачати вплив розвитку освіти на всі клітини суспільства, галузі господарства, духовне життя тощо. 2. Сучасні зарубіжні підходи до освіти:

 1. Американський (США)-розбудований на гуманістичній педагогіці Дж. Дьюї (праця "Школа і суспільство").
 2. Азійський (японський і китайський варіанти).
 3. Європейський (високорозвинені країни-Великобританія, Німеччина, Франція).--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 18:32, 2 березня 2016 (EET)

Дякую за відповіді. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:37, 14 березня 2016 (EET)



Доброго дня, Олег Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:29, 14 березня 2016 (EET)


Ваша відповідь:


Людмила Олександрівна, відповідаю на ваші запитання.В інформатизації освіти позитивними моментами є:відкриття нових можливостей для учнів і викладачів, доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищення нфективності самостійної роботи, нові можливості для творчості, надбання і закріплення професійних навичок, реалізація принципово нових форм і методів навчання із застосуванням засобів концептуального і математичного моделювання явищ і процесів.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 18:36, 14 березня 2016 (EET)

Доброго дня, Олег Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №4 Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. У чому полягає сутність Болонського процесу?
  2. Коли і ким було започатковано Болонський процес?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:37, 14 березня 2016 (EET)


Ваші відповіді:Людмила Олександрівна, відповідаю на ваші питання.Суть Болонського процесу у зближенні і гармонізації систем освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору європейської освіти. 2. Болонський процес започаткували західноєвропейські держави в кінці 90-х рр. ХХ ст.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 19:12, 14 березня 2016 (EET)



Доброго дня, Олег Миколайович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.

  1. Як Ви розумієте термін квазінаука?
  2. Назвіть основні елементи дослідницької системи?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:00, 21 березня 2016 (EET)


Ваші відповіді:

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю